137:ans Kök & Bar

137:ans Kök & Bar

En fräsch restarang och bar med över 200 ölsorter från hela världen. Ett litet och trevligt ställe, perfekt för såväl ölkännaren som nybörjaren. Här kan du boka whiskeyprovningar och ölprovningar för exempelvis födelsedagar eller konferenser.

3 omdömen om 137:ans Kök & Bar

Nicklas R
Skrev om 137:ans Kök & Bar

Dyrt, men värt det. Det är mitt omdöme på 137:ans Bar & Kök. Ett superbt utbud av öl, kunnig personal och god mat - vad mer ska man kräva? Kan vara bra att veta att det är rätt få bord i lokalen och det är nätt och jämt att man har fått plats varje gång, särskilt fredagkvällar.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Ingela K
Skrev om 137:ans Kök & Bar

OH JA - MEN TA MED DEN TJOCKA PLÅNBOKEN! INGET FÖR DEN SOMN VILL DRICKA SIG FULL UTAN FÖR LIVSNJUTAREN SOM VILL PROVA OCH JÄMFÖRA ÖL FRÅN HELA VÄRLDEN!

Mathias N
Skrev om 137:ans Kök & Bar

Att komma in på 137:an är alltid en fröjd! Jättetrevlig personal som verkligen bryr sig om gästerna. Stämningen är på topp vid varje besök - alla gäster är glada och det är aldrig oroligheter. För god öl och trevlig miljö - gå till 137:an i Södertälje!