24home Trading KB

1.0

8 omdömen om 24home Trading KB

Britt-Marie H
Skrev om 24home Trading KB

Dom svara inte på mail. Har bett att få ett kvitto med moms Kvittot uteblir och dom svara inte på mina mail om kvittot. När jag köpte varan blev jag ombedd via mail att sätta in pengar på deras BG. då visste inte jag att detta gick utanför TRADERA. Tradera slår ifrån sig och håller detta företag bakom ryggen. Som privat person stå man sig ganskja liten TÄNK ER FÖR INNAN NI GÖR NÅGRA KÖP AV24 HOME!!

Dan N
Skrev om 24home Trading KB

BLUFF & BÅG! En månad har gått sedan jag Betalat över 900kr för en vara som inte har levererats ännu. Företaget svarar inte på mail längre när jag efterfrågar min vara! Det finns inga telefon nr till företaget! SÄMST!!!!!

Rebecca  B
Skrev om 24home Trading KB

BLUFFÖRETAG!! Bedragare. Varan dök aldrig upp. Jag lämnar därför negativt omdöme och får svar "vad är det för fel på dig?" Han lämnar också neg. Omdöme på min sida, sen skickar han en förfrågan om att vi ska ta bort varandras omdömen, så gör han väl med alla! Efter hans otrevliga mejl svarade jag att jag kommer uppvisa hans mejl i sociala medier varpå han svarar "tack, all reklam är bra reklam" Vidrig människa. Han kallar sig Erik men företagen är registrerat på någon helt annan.

Susanne J
Skrev om 24home Trading KB

Köpte Elektrisk Nagelfil av detta företag! Har via mejl flera ggr för att få information om det finns tillhörande produkter som jag kan köpa till den. Inget svar! Har oxå frågat varför företagets omdöme uteblivit! Inget svar! Urkasst av dig företagare som ignorerar kunden efter köp! =( Alla som läser detta: Undvik detta företag!

pam j
Skrev om 24home Trading KB

Köpte utemöbler av 24home. Skadade varor och dynor som skulle varit vita var gröna men efter ett trevligt bemötande så fick vi nya varor skickade. Men då saknas det skruvar, har nu i några månader försökt få kontakt med dem men inget svar. Så våra möbler förblir omontetade och 5000:- i sjön.

Mai O
Skrev om 24home Trading KB

Har köpt ett växthus från 24Home på Tradera. När vi packade upp förpackningen som legat orörd 1 år, visade det sig att det fattades en list som ska sitta i dörren. Vi försöker nu nå säljaren för att få hjälp med detta, men säljaren svarar varken på mail eller på telefon. Fortfarande säljs växthusen på Tradera och samma adresser är uppgivna.

Anders K
Skrev om 24home Trading KB

Vill ha betalning för en vara på Tradera (5000) genom banköverföring! Skickar när de fått pengarna. Svarar inte på mail och deras tel.nr på Tradera är 000-000000

hans a
Skrev om 24home Trading KB

En riktig skojare. Om ni vill bli lurade så handla gärna av denna nasare. Handlade av honom på Tradera och sänder defekta varor och vägrar ersätta eller ens kommentera.