4 Huvudverk

4 Huvudverk

4 Huvudverk är en fulländad skönhetssalong med allt för kropp och själ. Vi som jobbar här är frisörer och dipl. hudterapeuter. Kom in och bli fin i håret, vi utför allt ifrån klippning, färgning och hårförlängning. Vi utför även hudvårdsbehandlingar med produkter från Exuviance samt erbjuder vi den djupverkande hudrengöringsmetoden...

50 omdömen om 4 Huvudverk

Marie-Louise G

Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Marie-louise M

Jag är supernöjd med Sandras klippning. Hon kan varmt rekommenderas.

Rebecka S

Fantastisk service! Alltid nöjd, bra pris och tillgänglighet!!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Sara M

Gick från mörkt hår till ljust och blev väldigt nöjd. Sandra är inte bara en duktig frisör utan även en härligt person! Rekommenderas varmt.

Mikael L

Världens bästa frisörska, helt enkelt! Har gått hos henne i många år och är alltid supernöjd när jag går därifrån. Hon är jätteduktig och förstår hur jag vill ha det samt är supertrevlig att prata med. Hon får mina varmaste rekommendationer!!! /Micke

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Herman B

Jag hade varit hos en annan frisör och klippt mig, blev riktigt missnöjd. Då hittade jag Sandra via hennes rekommendationer här på Reco och hon styrde verkligen upp min frilla! Ångrar att jag inte gick till Sandra på en gång, kommer fortsätta att gå till henne, riktigt bra och kan verkligen rekommendera henne.

Linnea I

Sandra är underbar, hade inte vart hos frisören på väldigt många år, fick tips av en kollega och efter att ha läst alla hennes rekommendationer här på reco.se var det inte ett svårt beslut. Kommer definitivt besöka Sandra igen! =)

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Christoffer G

Superb service och kundbemötande

Lotta J

Isa är min frisör sedan mer än 15 år. Hon är kunnig, pålitlig och väldigt trevlig. Jag är alltid nöjd med hennes förslag på hur mitt hår ska se ut. Det är en fröjd att gå och klippa sig hos henne och på Huvudverk. En lugn och avkopplande stund mitt i all annan stress.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Petra W

Jag älskar att Sandra ser möjligheter istället för problem. Jag började nämligen gå till Sandra efter att jag exprementerat med färg hemma och blivit GRÖN! Alla salonger jag gick till nekade mig hjälp då de inte kunde "rädda" mitt hår. Sandra tog en titt på håret, funderade lite och sa sedan - Det här löser vi. Efter bara någon timme hade hon fått bort den gröna och bruna färgen i mitt hår och jag gick därifrån som en stolt nyklippt blondin :) Sandra HÖR och SER dig! Säg bara vad du vill ha så löser hon det, ingenting...

Sara K gillar detta
Nathalie Ö

Lämnar alltid stolen tok nöjd! Tipsar alltid henne till alla jag känner!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Robin A

Bästa och trevligaste frisören i Stockholm

Jocke E

Otroligt nöjd med frisyren och alltid uppstyrt till 100%

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
NOEL H

Jag klippte mig hos Sandra och blev väldigt nöjd. Hon var mån om att resultatet skulle bli bra och priset var fullt rimligt sett till resultatet. Jag kommer att gå dit igen!

Linnea I gillar detta
Sara K

Kanon trevlig tjej. Sandra är flexibel på tider och kommer med bra förslag på förbättringar både när det gäller färg och hårvård. :-) Jag färgar mitt hår och är en "svår" kund som inte räds att säga ifrån om jag är missnöjd med något, men Sandra har överträffat mina förväntningar varje gång! Rekommenderas det varmaste till alla med höga krav på sin frisör!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Birgitta K
Skrev om 4 Huvudverk

Den bäst frisören i Vasastan !

Caroline B

Jag klipper mig och gör slingor hos Isa på Huvudverk. Hon är otroligt duktig och proffsig. Sätter färgen precis exakt och perfekt. Bästa frisören jag haft! /Caroline

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Alici O

Jag har gått till Isa kontinuerligt under flera års tid för klippning och slingning, och jag har alltid varit nöjd. Man märker att Isa är en erfaren frisör som vet vad hon gör, och jag kan varmt rekommendera henne.

Malin S

Att komma till Isa på Huvudverk är värsta lyxen! Man känner sig otroligt ompysslad och blir alltid nöjd! Till och med när man kommer dit och är som tröttast så går man därifrån med ny energi och ett väldigt snyggt hår!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Ylva H

Bästa frisören i Stockholm !!! Känsla för färger och frisyrer!

Nathalie S

känner mig alltid lika nöjd och ompysslad när jag går där ifrån! Bästa frisören, Isa lyssnar verkligen på vad du har för önskemål! Rekommenderar alla att gå till henne.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Lena W
Skrev om 4 Huvudverk

Bra service och trevligt bemötande.Kunnig.

Bertil I
Skrev om 4 Huvudverk

Hela familjen, far mor och dotter, utmyttjar Huvudverk.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Carl P

Bäst service och kvalitet. Enkelt, då kommer kunderna om och om igen......

Rebecca G

Fantastiska Isa på härliga Huvudverk. Man känner sig alltid som en ny och lite coolare medborgare när man går därifrån. Duktig och nogrann och hon ser till att Du är ordentligt nöjd innan du får lämna salongen.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Dick U

Isa är trevlig och håller en hög service nivå, dessutom är hon duktig på att klippa. Det är alltid roligt att klippa sig hos Isa.

Nathalie S

Den absolut bästa salongen i Stockholm.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Magnys L

Superbra och supertrevlig frisör som jag mer än gärna rekommenderar!

Urban F

Med en bra kombination av härligt bemötande och bra frisörkunskap är det ett nöje att gå till Isa på Huvudverk

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Pontus T

Fantastiskt kompetent frisör! Trevligt bemötande. Bra på olika typer av frisyrer.

Linn J

Alltid supernöjd!! Isa gör alltid mitt hår så fräscht och fint trots mina hemska utväxter. Hon är helt enkelt BÄST!!!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Elisabet E
Skrev om 4 Huvudverk

Världens bästa frissa mycket kunnig med både klippning och färgning och dessutom mycket trevlig rekommenderar starkt. Elisabet E

Lisa L

Toppenbra! Pålitlig, trevlig och erfaren.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Anki K

När jag går till Sandra och blir fixad i håret kan jag alltid känna mig säker på att det blir bra. Sandra är också väldigt flexibel och snabb när jag vill ha tid :D. Därför rekommenderar jag Sandra.

Jonathan G

Jättebra frisör har klippt mig hos Sandra på Huvudverk i flera år och blir alktid nöjd.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 271 omdömen 4.8 av 271 omdömen

Daniel S

Snygga klippningar! Känner mig alltid nöjd! Sandra och Huvudverk kan jag varmt rekommendera.

Anna S

Fantastiskt duktig och originell. Det är alltid trevligt och det blir alltid bra!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Ewa O

Våran frisör Sandra på Hufvudverk/Västmannagatan är bäst. Kunden i fokus gör alltid det bästa för hårets bästa. Ewa:*

Helena V

Sandra har varit min frisör sen 2001. Behöver jag säga mer än så :) Är väldigt nöjd.

Maria V

Riktigt bra frisör som är bra på att lyssna o klippa som en vill!

Nadja G

Mkt bra ställe och Sandra är kreativ, engagerad, tålmodig och har verkligen en konstnärlig ådra i allt hon gör. Det är inte "bara" klippa hår och färga, det finns fler dimensioner. Tycker också om att hon tydligt säger vad hon tycker/tänker blir bra, skulle passa eller ej gällande färger, proportioner etc.

Janina D

Grymt duktiga frisörer med jätte bra service. Fin salong och man känner sig alltid välkommen.

Viktoria J

Bästa frisören (Sandra) och salongen (Huvudverk) som jag varmt kan rekommendera. Jag har klippt mig hos Sandra i nästan 10 års tid och alltid blivit jättenöjd så för mig finns det ingen anledning att byta frisör då jag har provat andra men alltid kommit tillbaka till Sandra :D//Vickan!

Gunilla L
Skrev om 4 Huvudverk

Alltid mycket nöjd med mitt hår, har blivit trevligt bemött. Med andra ord helt nöjd.

Stefan L
Skrev om 4 Huvudverk

Jätteduktiga frisörer och utomordentlig service! Kan verkligen rekommenderas!

Camilla R
Skrev om 4 Huvudverk

Detta är ett toppenställe! Bra hudvård till bra pris. Nöjd kund under många år/Camilla

Marie L
Skrev om 4 Huvudverk

Ett varmt och personligt omhändertagande. Proffsigt och noggrant med bra produkter.

Katarina O

Jag hade testat många ansiktsbehandlingar, fotbehandlingar på olika alonger innan jag gick till Karin! Men nu har jag gått hos henne i nästan 15år och jag har inga planer på att försöka hitta någon annan! Hon är den bästa!

Ingegärd H
Skrev om 4 Huvudverk

En hudterapeut som kan ALLT om huden! Super!

Sandra C

Bra, mycket erfaren, prisvard o kunnig!