AA ONEA´S Bygg & Renovering

AA ONEA´S Bygg & Renovering

Ring 073-553 55 40 aaoneas.se
4.4

AA ONEA'S Bygg & Renovering Stor erfarenhet inom bygg & renovering. Kök, golv, badrum, snickeri och målning. Även konsultation & transport

16 omdömen om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Daniel S
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi läste många mycket goda rekommendationer här på reco och trodde allt skulle gå bra. Det gjorde det inte, inte det minsta. Vi behövde riva ut ett gammalt kök, lägga nytt golv och sätta in ett nytt kök 2015. "ja ja, berätta för grabbarna när de kommer" sa deras chef när vi förklarade vad som skulle göras i köket. Det skulle ta två veckor men det tog 3,5 vecka av byggdamm och oväsen. Köket skulle vara användbart redan andra veckan men vi var utan användbart kök nästan hela byggperioden. Vi blev lovade fast pris, men när...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Peter O
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

AAA Onea bygg har gjort flertalet byggjobb för oss. Både i lägenhet, villa och landställe sedan 2008. Bra kvalité och öppen dialog gör att vi väljer AAA Onea Bygg.

Mari H
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi är nöjda återkommande kunder till AA Oneas som utfört flera arbeten åt oss och våra bekanta. Den här gången anlitade vi dem för omfattande renovering av vår villa. Arbetet innebar ytskiktsrenovering, ny gästtoalett samt badrumsbygge i källare inklusive bl.a. rivning, bilning och byte av stammar i platta. Allt utfördes med bästa resultat. Skicklig och noggrann plattsättare. Trevliga och professionella. Rekommenderas varmt!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Henrik R
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Eugen och hans riktigt duktiga (och trevliga) byggare har precis färdigställt vårt badrum efter en omfattande fuktskada. Hela arbetet gick fortare än förväntat och resultatet är helt perfekt. Eugen kom med kanonbra förslag på såväl belysning (Led-slinga i taket som jag inte tidigare sett) som hur man maxar utrymmet och vilka lösningar som passar bäst. Nästa jobb vi gör är eugens och jag ska rekommendera hans firma till alla jag känner som är ute efter bästa kvalitet! Full pott

Staffan R
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

AA Oneas Bygg & Renovering har genomfört en omfattade lägenhetsrenovering i en mycket känslig miljö (Gamla stan, Stockholm) med ett fullständigt strålande resultat. Kvalitet och yrkeskunnighet i minsta detalj samt en ärlighet, punktlighet och vänligt bemötande man sällan möter i denna bransch. Kan rekommendera företaget till 100%. Det som utmärker lite extra är de finurliga lösningar på problem som dyker upp som blivit lösta på bästa sätt. Inget är omöjligt, allt har gått att ordna.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Herman K
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi vill rekommendera Eugen och co. på AA Onea bygg som gjorde ett bra jobb i vårt sekelskifteskök, ingen lätt uppgift med alla sneda vinklar. Bra kommunikation och gedigt jobb ledde till ett riktigt bra resultat som vi känner oss nöjda med.

Stina L
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Eugen och hans killar hjälpte oss med en ombyggnation i vår bostadsrätt. Noggranna, snabba och trevliga! Inga överraskningar på fakturan då de dagligen antecknade antal jobbade timmar. Vi kommer anlita dem vid nästa renovering (om de har tid...)

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Hanna M
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi vill verkligen rekommendera Eugen och hans gäng på AA Onea Bygg. De har hjälpt oss att göra vår trea till en dröm. Eugen har varit tydlig, snabb med grundinställningen ”inga problem”. En positiv inställning som har gjort det lätt att samarbeta. I vår trea har de fixat till det mesta. Målat och spacklat tak och väggar med perfekt finish. Slipat och oljat golv jättefint, med hjälp av enormt duktig underleverantör. Kaklat badrum och byggt kök. Allting genomfördes med jättefint resultat och enligt estimerad tidsplan. ...

Ola J
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi byggde om vår veranda på vårt förra hus och jobbet blev väl godkänt. Kommer tillbaka när vi ska byta ut takplattorna.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Pär K
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Jag blev rekommenderad Oneas´s Bygg och Renovering via den exklusiva badrumsfirman Vit Form på Humlegårdsgatan. Eftersom jag arbetar med nyproduktion för Skeppsholmen Fastighetsmäkleri var förväntningarna höga. Onea´s totalrenoverade min våning på Fredrikshovsgatan under en månads tid med nya ytskickt (målning och slipning av golv) nytt badrum, platsbyggda garderobslösningar och specialdesignad belysning. Sammanfattningsvis var projektet mycket lyckat, budgeten hölls och resultatet blev över förväntan. Deras snickare håller...

Annika G
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Blev rekommenderad AA Onea´s Bygg via kontakt. Har inte själv mycket erfarenhet av bygg och renovering men blev mycket nöjd med deras insats. Hade god kommunikation under hela renoverings tiden och all målning, tapetsering, golv läggning samt omhändertagande av gammalt material skedde utan att grannarna märkte något. Allt detta inom utlovad tid dessutom. Kommer definitivt att använda mig av deras tjänster i framtiden och kommer även att rekommendera dom till vänner och bekanta! /Annika.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Olga K
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

AA ONEA´s Bygg har genomfört renovering hos oss. De är proffs, duktiga o pålitliga. Vi kommer att rekommendera dem till våra vänner.

ADAM H
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Jag mycket nöjd med de jobb denna firma utfört hos mig. De är pålitliga, punktliga och otroligt duktiga, egenskaper som många konkurrenter saknar. Ska du renovera och vill anlita ett seriöst företag rekommenderar jag starkt AA ONEA'S. Jag kommer definitivt att använda mig av dom igen.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Olli  H
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Har bara goda erfarenheter av dem. Arbetets kvalitet är god och likaså serviceandan. Om det blir något missförstånd eller något blir tokigt, ordnas det direkt och korrekt. Kommmer anlita dem igen när det blir dags / Ollie

Gunnar B
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Vi har anlitat AA ONEA´S vid flertalet tillfällen och de har utfört uppdragen till full belåtenhet och tillika på utlovad tid, vilket är unikt i denna bransch - jag vet av erfarenhet från fd entrepreneurer. Utförda arbeten rör både markarbeten / staket och byggandet av ett förråd. Båda uppdragen genomfördes mycket proffesionellt och jag kan varmt rekommendera AA ONEA´S. Dom kommer att få även mitt nästa projekt, när dom kan planera in det i sin späckade kalender.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Samuel H
Skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering

Jag har anlitat detta bolag flera gånger. De är duktiga, tillförlitliga och professionella. Jag rekomenderar dem mer än gärna /Samuel