feedback company

Recos
Ring företaget
AB Järna Trä- & Byggvaror

Tuna Industriväg 19 153 30 JÄRNA

AB Järna Trä- & Byggvaror finns på Tuna Industriväg 19 i JÄRNA och är sökbara på bl.a. Byggmaterial och Byggvaruhus

www.jarnatra.se

Mer funktioner

Vad tycker du om AB Järna Trä- & Byggvaror

Läs vad Recos användare tycker om AB Järna Trä- & Byggvaror

• Status: 21
    skrev om AB Järna Trä- & Byggvaror:
    Håller med Monica P. Alltid trevligt och kunnigt bemötande. Ok att handla på faktura.
  • Status: 1
    skrev om AB Järna Trä- & Byggvaror:
    Sämsta möjliga bemötande för ett nystartat företag! Smutskastning och förlöjligande av person och företag,ren diskriminering av folkgrupp!. Rekommenderar ingen att handla där!
  • Status: 18
    skrev om AB Järna Trä- & Byggvaror:
    Som ständig "hemmafixare" åker jag ofta till Järna Trä för där finns allt man kan behöva, finns det inte så beställer dom hem. Goda råd får man också av kunnig personal och det känns bra att dom vet vad de pratar om istället för att bara läsa på förpackningen som händer på en del andra byggvaruhus,

Företag nära AB Järna Trä- & Byggvaror

MVPP - Mälardalens Värmecenter

Tuna Industriväg 6, JÄRNA

Läs mer om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Ingvar B

Ingvar B tycker:

"Kontakten och uppföljning har varit jättebra. Ibland svårt att få kontakt då ingen svarat. "

Stiftelsen Biodynamiska Produkter

Tuna Industrivägen 17, JÄRNA

Läs mer om Stiftelsen Biodynamiska Produkter

Emanuel H

Emanuel H tycker:

"Dom har många riktigt bra ekologiska/biodynamiska varumärken. Vi kör ekolådan på jobbet. "

ekolådan

Tuna Industriväg 17, Järna

Läs mer om ekolådan

Emanuel H

Emanuel H tycker:

"Vi äter god ekologisk frukt på jobbet. Mer kräver jag inte ;) "

Badrumsrenoverarna i Sverige AB

Tuna Industriväg 4, JÄRNA

Läs mer om Badrumsrenoverarna i Sverige AB

1 reco

Annette R

Annette R tycker:

"Bedrövligt utförande och bedrövlig kommunikation! I januari 2011 skrev vi på ett kontrakt med Badrumsrenoverarna. Badrumsrenoverarna hade vid till ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som AB Järna Trä- & Byggvaror