AB Sandbergs Järn

2.0

7 omdömen om AB Sandbergs Järn

Fredrik Kristofer B
Skrev om AB Sandbergs Järn

Beställde spik den 3 mars och dum som man var så betaldade man direkt via swich. Har fortfarande inte fått spiken. Har försökt kontakta dem via mail och telefon utan framgång. Såg sen på Allabolag att konkurs var inledd den 17maj. Så det blir en läropeng på detta köp.

Alexander J
Skrev om AB Sandbergs Järn

Tar betalat men levererar inte varor, har väntat på leverans av verktyg sen deras påskampanj. Bedrägeri!

Mattias S
Skrev om AB Sandbergs Järn

Jag beställde en verktygsvagn. Betalde direkt. 8-12 dagar skulle det ta, väntat 1 månad nu. Tur jag bor i sthlm och hade vägarna förbi deras "butik" ligger i en garagenedfart. Bankade nästan sönder dörrarna ingen kom o öppnade. Så jag väntade utanför till det kom en leverans. Då kom det en trött liten pajas som frågade om de va jag som banlade för en kvart sen! Jag frågade var min vagn var. Då ville han ta mina uppgifter för att höra av sig sen. Har fortfarande inte hör något. Idag ska jag dit igen. Idag ska jag bötfälla honom personligen.

Claes V
Skrev om AB Sandbergs Järn

Usel kundservice. Svarar överhuvudtaget inte i telefon. Betalning krävs i förskott sen händer inget. Köp absolut inte av detta företag.

HANNA SOFIA T
Skrev om AB Sandbergs Järn

Beställde en vara. Efter en vecka mailade jag och undrade vad som tig tid. De påstod att den skulle komma dagen efter. Efter 4 veckor och mailade utan svar begärde jag pengarna tillbaka. De hade inte ens skickat ordern trots att de påstod det. Varan säljs fortfarande i webbutiken. Riktigt uselt företag. Handla inte här!!!!

Tobias B
Skrev om AB Sandbergs Järn

Sandbergs Järn har allt som Clas Ohlsson inte har dvs kvalitativa verktyg som håller och ett riktigt proffsigt bemötande. Dessutom är deras specialite skruvar, de har alltid de där skruvarna som inte finns någon annanstans. Nördigt men sant.

Nisse S
Skrev om AB Sandbergs Järn

Bra butik. Kunnig personal och stort utbud.