Lager

2.4

10 omdömen om Lager

ALI P
Skrev om Lager

väldigt dåligt kundtjänst som har skickat mejl om att de har mycket att göra och kan ej besvara min fråga ang. prisgaranti, fick vänta över 1 månad, det samma gäller returfrågor. rekommenderas ej köpt helst dina bildelar från misterauto.se spara 1000lappar ,

Zoran Ž

Uselt returhantering ( ordernr: 1521440, Returnummer 1K0/2B82 ) 4 veckor att behandla ett returärende ( ångerrätt ) är under all kritik. Inget företag har så lång returhantering. Min fråga till Skruvat.se: "Hej Vad har hänt med min retur 1K0/2B82, skickades med Schenker den 25/9-2016 kollinummer: 035300070428 " ------------------------------- Svar från Skruvat på min fråga om retur: "Hej, Tack för ditt mail. Dessvärre har inte din retur kommit fram till oss ännu. Det kan ta upp till 2 veckor innan den...

JONAS E
Skrev om Lager

Skickar en del som är felgängad. Vägrar buda ut en ny del till verkstaden ca 4 km. Tar ett halvår för återbetalning. Gör dina köp någon annanstans.

Johnny  L

Varning för deras tjänst ”Skruvat & Klart”! Jag har fått betala nästan dubbelt så mycket för mitt verkstadsbesök än vad jag hade behövt göra enbart för att jag använde deras tjänst. Jag fick reda på hur mycket verkstadsbesöket egentligen skulle kostat mig eftersom verkstaden var ovana vid detta förfarande, att man betalar för arbetet till Skruvat, och därför bad om betalning när jag hämtade bilen. Gissa om jag blir förvånad när dom ber om endast hälften av summan som jag redan betalat till Skruvat! 1600:- skulle det kostat...

Camilla E

Varning! Trots att de skickat en del som inte passar ( var inloggad med reg.nr.) vägrar de att betala för returkostnad. DÅLIGT! Jag kommer inte att gå under p.g.a detta eftersom delen kostar 156:- men returen skulle kosta minst 70:- och så läser jag på Rejta att folk inte fått pengar tillbaka trots att de returnerat. Jag vill inte förlora 70:- till. Dessutom har de inget tfn.nr. på hemsidan. Fick gå via Hitta.se för att få tag numret. Detta efter att de bara skickat standardsvar på mina frågor via mail. Jag kommer aldrig att handla där igen!

per h
Skrev om Lager

Skruv löst på skruvat.se Delarna passar ej då de är feltillverkade. Kundtjänst (Peter Andersson med chef) vägrar lösa problemet trots mailväxling 6 gånger. Sunt förnuft vet man inte vad det är och inget kan dom om bildelar då de tyckte att jag skulle beställa knutkors med 28mm lagerkoppar istället för 29mm som det ska va vilket dom vet. Min kardan skulle inte ta mig ens till närmaste korsning om jag följt deras rekommendationer. Mycket mer idioti har jag fått höra av Skruvat som jag inte orkar skriva nu. Aldrig mer

Cecilia M

Skruvat.se är en super bra hemsida, mycket bra bildelar till helt fantastiska priser. Jag är jättenöjd med mina köp och tänker definitivt fortsätta att köpa bildelar från skruvat. Jag blev också bemött av en kunnig men framför allt trevlig personal!!

Mikaela B

Jag är supernöjd med Skruvat.se! Dom har alltid marknadens lägsta priser men ändå väldigt bra kvalite! Jag fick även väldigt trevligt bemötande av kunnig personal när jag ringde kundservicen. Rekommenderas varmt!!!

Henry
Skrev om Lager

Bra priser men tyvärr har de inte riktigt koll på vilken bil varorna passar till. Jag har beställt varor tre gånger och det har blivit fel två av gångerna. Fick fel varor idag igen (tredje gången).

Martin Å

Bildelar till bra pris till Volvo och Saab. Köpte bussningar till länkarm till halva priset jämfört med mekonomen.se samt micro.se Ett kupe filter 40% billigare... Riktig prispressare