feedback company

Ring företaget
AB Svensk Bilprovning

Plåtvägen 2 931 61 SKELLEFTEÅ

www.bilprovningen.se

Bilprovningen arbetar för trygghet och säkerhet genom att erbjuda fordonsbesiktning, test- och provningstjänster samt rådgivning inom verksamhetsområdet. Du bokar lätt en passande besiktningstid på vår webbplats eller per telefon och kan också f�

Mer funktioner

Vad tycker du om AB Svensk Bilprovning

AB Svensk Bilprovning saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Jenny T
Jenny T tycker
"jag fick ett bra bemötande av Linnea. Hon var lätt att prata med och var kunnig. Om det var något som hon inte hade riktig koll på så tog hon reda på det. " Läs mer

Företag nära AB Svensk Bilprovning

Buffys Pizzeria

Tjärnvägen 4, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Buffys Pizzeria

per u

per u tycker:

"Gott, Gott o åter gott, lite opersonlig service men maten väger upp iallafall. enligt mig en av de bästa pizzorna i Skellefteå kommun "

Målericentralen i Skellefteå

Plåtvägen 9, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Målericentralen i Skellefteå

Erika L

Erika L tycker:

"Bra resultat. Dålig kommunikation. Priset bra i förhållande till resultat och enligt överenskommelse. "

ElGiganten AB

Tjärnvägen 1, SKELLEFTEÅ

Läs mer om ElGiganten AB

Maria A

Maria A tycker:

"Billiga varor, vilket är bra, som tyvärr ofta går sönder, vilket inte är bra. försäkringarna som säljarna gärna ser att man tecknar har många finstil ... "

Bil Dahl AB

Tjärnvägen 3, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Bil Dahl AB

joakim b

joakim b tycker:

"Köpte en ny kia 2011. Haft mycke problem med stolen bromsar dämpare men detta företag verka inte vilja lösa de utan bara hävda att de ska vara så. G ... "

OMAB Ostviks Mekaniska AB

Plåtvägen 13, SKELLEFTEÅ