feedback company

Ring företaget
AB Svensk Bilprovning

Plåtvägen 2 931 61 SKELLEFTEÅ

www.bilprovningen.se

Bilprovningen arbetar för trygghet och säkerhet genom att erbjuda fordonsbesiktning, test- och provningstjänster samt rådgivning inom verksamhetsområdet. Du bokar lätt en passande besiktningstid på vår webbplats eller per telefon och kan också f�

Mer funktioner

Vad tycker du om AB Svensk Bilprovning

AB Svensk Bilprovning saknar rekommendationer!

Företag nära AB Svensk Bilprovning

Buffys Pizzeria

Tjärnvägen 4, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Buffys Pizzeria

per u

per u tycker:

"Gott, Gott o åter gott, lite opersonlig service men maten väger upp iallafall. enligt mig en av de bästa pizzorna i Skellefteå kommun "

Målericentralen i Skellefteå

Plåtvägen 9, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Målericentralen i Skellefteå

Erika L

Erika L tycker:

"Bra resultat. Dålig kommunikation. Priset bra i förhållande till resultat och enligt överenskommelse. "

ElGiganten AB

Tjärnvägen 1, SKELLEFTEÅ

Läs mer om ElGiganten AB

Maria A

Maria A tycker:

"Billiga varor, vilket är bra, som tyvärr ofta går sönder, vilket inte är bra. försäkringarna som säljarna gärna ser att man tecknar har många finstil ... "

Bil Dahl AB

Tjärnvägen 3, SKELLEFTEÅ

Läs mer om Bil Dahl AB

joakim b

joakim b tycker:

"Köpte en ny kia 2011. Haft mycke problem med stolen bromsar dämpare men detta företag verka inte vilja lösa de utan bara hävda att de ska vara så. G ... "

OMAB Ostviks Mekaniska AB

Plåtvägen 13, SKELLEFTEÅ