Företaget ligger nu på Heleneborgsgatan 34. Jag borde ha förstått redan från början att något inte stämde då det blev missförstånd gång på gång per mail. Jag åkte iaf från Uppsala till Sthlm för en avtalad tid kl 10:30. Då jag hade anteckningarna från tidsbokningen som skedde per telefon antog jag att dessa stämde. Jag mailade kliniken till och med två dagar tidigare för att få detta bekräftat. Jag var framme 10:20 och det var fortfarande stängt. Jag ringde på dörren. Inget svar. 10:22 ringde jag på hennes mobil. Signalen... kom fram men inget svar. Fick besked per telefonsvarare (vilket jag hört tidigare) att hon är tillgänglig från 10 per telefon. Jag smsade, fick leveransrapport men inget svar. Jag fortsatte att ringa var 7-10 min vid kliniken ute i kylan. Jag tänkte att hon åtminstone skulle komma kl 11 som det stod på besökstiderna vid entren. Men det gjorde hon inte. Jag hade även mailat henne två ggr när jag stod där. Klockan 11:45, när jag fått stå där i 1 h och 25 min fick jag nog och gick därifrån för att åka tillbaka till Uppsala. Oerhört snopet att förlora förmiddagen under en arbetsvecka utan att utfört något alls (+ förlorat 200 kr för resan t/r). En kvart senare för jag ett sms, inte ett telefonsamtal utan ett sms (?!), att hon arbetar hemifrån idag och glömt telefonen på jobbet. Frågan är då: Tittar hon inte på sina mail när hon arbetar hemifrån och hur kunde hon skicka sms från telefonnr jag försökt ringa och smsa till om hon glömt telefonen? Då behandligen gäller upprepade besök med risker och skador som kan uppstå på huden känns en sådan upplevelse inte alls seriös eller säker. Tack men nej tack!