Acne Studios AB

Acne Studios AB

Ring 08-522 996 00 www.acnejeans.com
3.8

Acne Jeans unites innovative jeans styles with a versatile wardrobe for men and women, ranging from basic cotton T-shirts, to tailored jackets to luxurious accessories and shoes. Buy online or visit our store. Welcome!

4 omdömen om Acne Studios AB

Art V
Skrev om Acne Studios AB

Älskar´t! Det enda jag kan klaga på är kvalitén, vissa plagg går sönder alldeles för snabbt...

Johanna B
Skrev om Acne Studios AB

Köper de flesta av mina kläder på acne, den i pk-huset är en favorit Acnes kläder är snygga, hållbara och framförallt användbara, plaggen passar till alla tillfällen. personalen är ofta kunnig och hjälpsam, eftersom de bär acnes egna kläder är de en inspirationskälla. Acne som helhet är ett av få företag som får en femma.

Emma J
Skrev om Acne Studios AB

Är mycket nöjd med min klänning ifrån Acne. Det jag gillar mest med deras kläder är de fina skärningarna och att något så enkelt kan göras så snyggt. Jag tycker att det är rena konsten. Priserna är såklart ganska så höga, men det jag äger är helt klart värt det! Köper gärna mer härifrån.

Amanda E
Skrev om Acne Studios AB

Jag förstår mig inte riktigt på Acne utan tycker mest att det är hypat. Vad är det som är så speciellt? Jag köpte ett par jeans här men de lämnades tillbaka eftersom de inte var något utöver det vanliga, trots att de kostade över tusenlappen. Butiken är inte heller den så speciell men trots det är allt dyrt. Jag shoppar hellre någon annanstans