feedback company

Checkins
Ring företaget
Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

Lindholmspiren 5 417 56 GÖTEBORG

Addici Facility Management AB, Lindholmen Science finns på Lindholmspiren 5 i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Konferens och Kontorsservice

Mer funktioner

Vad tycker du om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

Läs vad Recos användare tycker om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

• Status: 7
    skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science :
    "Vore verkligen toppen med ett par ord som rättfärdigar det fina betyget."
    03-24 18:14
  • Status: 13
    skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science :
    Tillbringade en helg här för Webcoast 2011. Fräsch, designade och luftiga lokaler med stor närhet till vattnet och den härliga miljön kring Lindholmen/Eriksberg. Väldigt ändamålsenligt för konferens och hög standard på det mesta. Bra serveringslokaler och god mat. Det enda minuset får väl bli för tekniken som för oss strulade framförallt kring streaming genom det trådlösa nätverket.
  • Status: 37
    skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science :
    Helgen den 18-20 mars anordnade vi knytkonferensen WebCoast i Lindholmens konferenscenter. Vi är på det hela taget mycket nöjda med lokalerna, maten som serverades och arrangemanget som helhet. Några minustecken, som vi tagit upp i utvärderingen med personalen, var bland annat att brandväggar som stoppade livestreaming av video, att Älvsnabbens turlista är lite gles på helgerna och att den vegetariska maten som serverades inte nådde riktigt samma höga nivå som det övriga. Men som sagt: i allt väsentligt en mycket lämplig plats att hålla den här typen av evenemang. Det är inte alls omöjligt att vi kommer tillbaka 2012.
    Per Olof A, Tomas N gillar detta.

Företag nära Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

Kapten Nemo's Restaurang Pizzeria

Karlavagnsgatan 21, GÖTEBORG

Läs mer om Kapten Nemo's Restaurang Pizzeria

Isabella P

Isabella P tycker:

"Har elevmatkort på Nemos. De drygt fyra gångerna jag har varit där har varit oerhört hemska, fastän två tredjedelar av deras lunchinkomst kommer från ... "

Kooperativet i Göteborg

Götaverksgatan 1, GÖTEBORG

Läs mer om Kooperativet i Göteborg

Alexander W

Alexander W tycker:

"Har kontor bredvid denna restaurang sen drygt ett år tillbaks och jag längtar varje dag tills jag får gå och handla lunchen hos dom! Dom har knappt gj ... "

Lindholmens Thai Lunch

Karlavagnsg. 9, GÖTEBORG

Läs mer om Lindholmens Thai Lunch

Björn E

Björn E tycker:

"Provade deras lunch några gånger förra året; Ingen höjdare. "

Äran Restaurang AB

Diagonalen 6, GÖTEBORG