Agapama

Agapama

Ring 072-002 46 78 www.facebook.com
4.3

Med många fina referenser, lång erfarenhet, och goda samarbeten har vi kommit att bli ett växande och omtyckte företag inom bygg och städ i Stockholm.

15 omdömen om Agapama

Mikael D
Skrev om Agapama

Trevliga, punktliga och noggranna till ett överkomligt pris!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Claes L
Skrev om Agapama

Rengöring av hem. Mycket bra bemötande av företaget. Bra kommunikation.

PHILIP K
Skrev om Agapama

Jag har köpt rengörings hjälp via bolaget. Alltid punktliga, ordentliga och gör ett fantastiskt jobb.

Svar från Agapama

Tack så mycket, liksom våra kunders tillfredsställelse är viktigt för oss , liksom kvaliteten på våra tjänster.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Veronica L
Skrev om Agapama

Hemstäd. Proffsigt städat, stor kunskap om hur olika material och ytor ska städas och tas om hand på bästa sätt. Tar stort ansvar, kommer alltid i tid. Trevligt bemötande, aldrig några problem. Fem av fem stjärnor!

Andreas S
Skrev om Agapama

Funkar mycket bra. Noggrann städning och bra kommunikation. Vi har anlitat Agapama i 4 år och mycket nöjda.

Svar från Agapama

Tack så mycket, liksom våra kunders tillfredsställelse är viktigt för oss, liksom kvaliteten på våra tjänster.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Daniel L
Skrev om Agapama

Bra städning, smidig kommunikation.

Christian S

Undvik! De följer inte de regler inom bygg och rekommendationer som finns. Kommer att anmälas under 2015.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Åsa S
Skrev om Agapama

Jag fick ett mycket bra bemötande. Iwona gav ett bra proffessionelt personligt intryck. Legitimerade sig, som jag forograferarade samt tog jag mobilnummer mm. Rekommenderas på det bästa! Men var tydlig, det får inte gå för fort. Agapama har mycket bra administration tydligt med tider som håller och vi är mycket nöjda!

Rolf E
Skrev om Agapama

Jag tycker att företaget Agapama har skött min städning på ett bra sätt Rolf Ericsson

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Renato L
Skrev om Agapama

Jag har använt deras städhjälp under ca ett år och det är klart jag kan rekomendera Agapama. De är alltid mycket duktiga och seriösa med deras jobb. /Renato

Peter E
Skrev om Agapama

Riktigt bra hemstädning, pålitlig personlig service, skinande rent till mycket bra pris

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Marika H
Skrev om Agapama

Alltid trevligt och professionellt bemötande av Iwona. Hemstädning en gång i månaden till full belåtenhet. Helt nöjd med städningen. Har ibland varit lite osäker planering med ändringar av datumen lite för ofta, men det har blivit bättre se senaste gångerna. Jag rekommenderar varmt Iwona på Agapama!

Torsten E
Skrev om Agapama

Jag anlitar Agapama och är mycket nöjd. Fantastisk service!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Christina L

Toppenbra städning i mitt hem. Kan varm rekommendera detta företag.

Lena S
Skrev om Agapama

Vi anlitar Agapama för städning av enfamiljshus, var 14:e dag. Har gjort så i närmare tre år. Anlitade dem efter rekommendation av närstående. Kontakt sker via SMS eller e-post och sker till största delen på engelska. Vi är väldigt nöjda med utfört jobb. Agapama är flexibla och tillmötesgående. Skulle en städning bli inställd på grund av sjukdom eller annat så får man genast förslag på nytt datum, inom rimlig tid. Vi har aldrig tidigare anlitat städfirma så vi har egentligen inget att jämföra med men känner att det Agapama levererar lever upp till de förväntningar vi har!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen