Agilokliniken

Sedan starten 1991 har vi på Agilokliniken strävat efter att utveckla verksamheten till ett varumärke som står för kvalitét och effektivitet i behandlingarna. För att lyckas nå det målet är vi noggranna i rekryteringen av naprapater och sjukgymnaster för att hitta en bra mix av kompetens för möjlighet till internremittering. Vi håller oss ständigt uppdaterade kring ny teknologi, nya metoder och modern utrustning.
Vi vet att en grundläggande och noggrann undersökning skapar bättre förutsättningar för en effektiv och bra behandling, varför vi lägger stor vikt vid undersökningsmetodiken innan vi startar en behandling. Hos oss på Agilokliniken arbetar utbildade naprapater, kiropraktor och fysioterapeuter med lång erfarenhet av att behandla rygg- och ledbesvär. Vi jobbar både med manuell medicin, avancerad teknologi och fysioterapi på våra kliniker. Våra medarbetare är spridda på 5 mottagningar i Stockholmsområdet och vi är i nuläget 30 medarbetare. Välkomna!
  • 40.000 behandlingar per år
  • Störst erfarenhet på stötvågsbehandlingar i Sverige
  • Ultraljudsdiagnostik på Söderkliniken och Norrlandsgatan
Agilokliniken

Boka tid hos oss!

Klicka här
"Jag gick hos Agilo pga problem med min rygg. Efter massage, nålar och knäckningar blev allt bra. Jag kan varmt rekommendera dem. Trevliga lokaler och trevligt bemötande."
Anna H anlitade Agilokliniken - Tumba
"Bra bemötande och naprapatbehandling efter mina behov. Jag känner att jag fått vad jag betalat för även fast det varit dyrt. Jag har gått till flera olika naprapatkliniker och varit nöjdare här än på ..."
Sofie J anlitade Agilokliniken - Södermalm
"Agilokliniken City var min första kontakt med naprapati och jag blev helt frälst. När jag kom till kliniken hade jag haft ryggproblem i 1,5 år och vårdcentralen hade tidigare skickat hem mig med Ipren..."
Mathilda B anlitade Agilokliniken - City
"Rekommenderar främst Jonas Ernestam för sitt gedigna kunnande, snabba hjälpande och trevliga bemötande!"
Annika H anlitade Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
4.7/5 av 608 omdömen
Grödingevägen 13, Tumba

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar