Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

3.5

8 omdömen om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Magnus L
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Jag hade läst om dr. Jie Liu på hennes hemsida och eftersom hon har sådan gedigen erfarenhet från att ha vuxit upp i en familj som långt tillbaka i tiden har innehaft kunskap om kinesisk medicin så kände jag förtroende för henne och jag märkte skillnad i positiv bemärkelse redan efter första behandlingen. Jag kan varmt rekommendera dr. Jie Liu eftersom hon har givit mig livsglädjen tillbaka!

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

Camilla S
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Hon är den bästa. Har haft olika problem genom åren. Allt från frozen shoulder till smärta i olika delar i kroppen Första gången jag gick till henne var för min frozen shoulder. Meningen var att jag skulle opereras. Men hon sa att hon skulle fixa den. Jag trodde henne inte. Men efter några behandlingar så var jag frisk. Min kirurg ville ha hennes nr. Nu går jag när sjukvården misslyckas och det gör dom ofta och varje gång så undrar jag varför jag inte dit först. Hon är bäst.

Mikael T
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Jag hade problem med hjärtat under 1.5 års period, inga läkare hittade nånting, hjärtat slog hårt och snabbt efter för mycket puffande en kväll på en e-cigarete. Jag gick till Jie och efter 3-4 sessioner var mina hjärtproblem i princip borta. Och ni som ger dåliga omdömen för att det är dyrt och inte ens testat att gå fullt ut behöver inte ge en 1a, det är lite orättvist.

Karin B
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Sökte för smärtlindring orsakad av nerv i kläm i ryggen och efter tre besök kunde jag sluta med tunga mediciner. Sedan följde ett antal behandlingar för att minimera inflammationerna. Toppen!

Mikael T
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Sökte till akupunktur för att sluta röka. Får information telefonledes om att jag kommer behöva 2-3 besök och att varje besök tar 1 timme, kostar 800 kr.

Annika M
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Först ber hon mig vänta i ett rum??? Går hem och det har inte ens en hemsida uppe??? Nu undrar man vad hon egentligen gjort

Suncana S
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Träffade dr Liu på Allt-för-hälsanmässan. Med hjälp av pulsdiagnostik talade hon om hur olika organ mådde. Mina mådde inte så bra... Hon imponerade med att se att jag hade haft ett visst problem, men att det var över nu. Mitt i prick.Jag började gå hos henne dagen efter, och det var det bästa som kunde hända mig. Jag började sova mycket bättre, klimakterieproblemen med svettningar och mentala problem avtog och försvann så småningom, men de kräver underhåll var tredje vecka för att hormonbalansen ska fungera optimalt. Hon...

aa b
Skrev om Akupunktur Specialist Dr Jie Liu

Hon började mäta pulsen och ville se min tunga när en annan patient var kvar i väntrummet så medans den andra patienten hörde berättade hon för mig att jag har dåligt hjärta, problem med blodtrycket och med det ena och det femte. Sedan tog hon mig till ett behandlingsrum, satte i nålarna och släckte lampan för att jag kunde sova. Sova?!? Och lämnade mig där i en timme. Tänker inte gå tillbaka så konstigt var det! Och dyrt!