feedback company

Checkins
Ring företaget
Alfo Gross

Södergatan 41 252 25 HELSINGBORG

Alfo Gross finns på Södergatan 41 i HELSINGBORG och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Alfo Gross

Läs vad Recos användare tycker om Alfo Gross

• Status: 10
    skrev om Alfo Gross:
    En riktigt bra butik med ett varierat utbud av varor av god kvalitet. Personalen finns alltid där för att hjälpa och är klart det vänligaste i stan. Priserna är alltid låga, men hög kvalitet! Det är en butik med en avslappnad atmosfär och det är lätt att hitta varorna. Jag har aldrig upplevt dålig service eller dåliga produkter. Absolut den bästa mataffär i stan.

Företag nära Alfo Gross

Café Soda

Carl Krooksgatan 51, helsingborg

Läs mer om Café Soda

Sosooo S

Sosooo S tycker:

"Soda var bättre förr med sina förra ägare. Personalen som jobbade då var mycket trevligare. Nu när man kommer in kan man ibland inte få en hälsning el ... "

Data R Us

Carl Krooks Gata 51, HELSINGBORG

Läs mer om Data R Us

Erik M

Erik M tycker:

"proffs och trevlig personal mycket kunninga på mobiltelefoner och bärbar datorar om du litar efter riktigt jobb rekomanderar jag DATA R US "

Özen All-Frukt i Helsingborg AB

Läs mer om Sjunnes Radio- & T.v. AB

1 reco

Christian L

Christian L tycker:

"kanonbra radio och tv Affär som hjälper en med sina ärende om det så är digital tv. en dvd inspelare eller en stero så hjälper dom till med allt sånt ... "

Chopstick House

Hantverkaregatan 8, HELSINGBORG

Läs mer om Chopstick House

1 reco

Andreas T

Andreas T tycker:

"God mat och trevlig personal. "