All Female Event

All Female Event

All Female Event är den lyhörda eventbyrån med enbart kvinnliga akter som står för underhållningen på allt från mingeleventet till företagskickoffen. Tillsammans med uppdragsgivaren tar vi fram ett program som ger kvällen det lilla extra och samtidigt förstärker det budskap ni vill förmedla till era anställda. Glöm det traditionella och låt oss inspirera er till en kväll med variation och överraskningar.

3 omdömen om All Female Event

Lars J
Skrev om All Female Event

Beastiegirls leverar! Duktiga, proffsiga, grymt drag på scen. Rekommenderas hett!!!

Konst & Ram - Galleri S:T Erik
4.9/5 i betyg av 89 omdömen 4.9 av 89 omdömen
BadgeThreeYears

Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inr

Isa W
Skrev om All Female Event

Vi på Electrolux Home Klarabergsgatan anlitade Cover Girls till vår nyöppning av vår ombyggda butik. Tjejerna drog igång publiken och stämningen var fantastisk. Dom läste själva av publiken och valde rätt låtar. Skötte allt det praktiska, höll tiderna och var oerhört proffsiga och trevliga. Det pratas fortfarande om Cover Girls. Kan varmt rekommendera dessa till vilket event som helst! // Isa Butikschef

Fredrik W
Skrev om All Female Event

Lucky Ladies var tre mycket proffsiga tjejer som bjöd på god stämning! Vi är otroligt nöjda och festen var så lyckad! Vi kan helt klart tänka oss dom igen och rekommenderar dom varmt.

Arvidsons Glas & Ram
4.9/5 i betyg av 44 omdömen 4.9 av 44 omdömen
BadgeTwoYears

Snabb, professionell och trevlig service! Kommer absolut använda igen!

Camilla R Camilla R