Allsite AB

Allsite AB

Ring 031-301 01 00 www.allsite.se
1.0

Vi är ett säljbolag som planerar och genomför våra uppdragsgivares försäljningsinsatser. Verksamheten är inriktad mot kundintensiva företag som löpande och under en längre period har behov av nyförsäljning och merförsäljning mot befintliga kunder.

3 omdömen om Allsite AB

Annelie F
Skrev om Allsite AB

Min son började pÃ¥ Allsite och skulle enligt annonsen fÃ¥ en gedigen säljutbildning och coaching. Säljutbildning, pyttsan, en dags halvdan intruduktion och sedan igÃ¥ng och börja sälja, om man sedan hade lite svÃ¥rt för det där med att sälja och inte riktigt lyckades sÃ¥ fick han höra att han var dÃ¥lig och att han brände kundunderlag......kallas det coaching..........konsig sÃ¥dan isÃ¥fall. Om man nu är nybörjare pÃ¥ nÃ¥got sÃ¥ kanske kan kan fÃ¥ lite backup och positiv respons för att växa istället för...

Åke B
Skrev om Allsite AB

Jobbade för Allsite i gymnasiet som säljare. Gjorde bra ifrån mig men slutade frivilligt då företaget helt uppenbart satte ekonomisk vinning framför någon form av etik. Sålde abonnemang för Energibolaget i Sverige AB där informationen vi fick från cheferna inte överensstämde med verkligheten. Om du verkligen behöver pengar och ett jobb så finns väl inget val, men jag fick inget seriöst intryck av företaget som helhet. Det finns säljföretag som faktiskt bryr sig om både anställda och kunder, och företag som Allsite ger hela branschen ett dåligt rykte.

Anne E
Skrev om Allsite AB

Avråder till att anlita allsite. Blev idag uppringd av en ung flicka som sade hallå jag ringer från Energibolaget.... Vem vill göra affärer med en sådan person?