Almasi Bygg AB

Almasi Bygg AB

www.almasibygg.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till ALMASI BYGG Vår erfarenhet är din trygghet och just trygghet är en ledstjärna i alla våra projekt. Det är därför vi har ett etablerat samarbete med reco och transparens om våra utförda arbeten. Vi har sedan starten specialiserat oss på att hjälpa privatpersoner med stort som smått och vårt mål är att bli er...

146 omdömen om Almasi Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2015

Laura T
Skrev om Almasi Bygg AB

Bra bemötande och resultat. Vi byggde väggen och garderober.

Henny S
Skrev om Almasi Bygg AB

Jag anlitade Almasi Bygg för att laga taket i vardagsrummet då puts rasat ner samt sprickor på vägg i hallen. I samband med det gjordes en hel ytrenoverig i dessa rum. Så nöjd med resultatet. Färgkombinationen som Majid hjälpte till med. Alltid trevligt bemötande och lätt att få kontakt med. De jobbade snabbt och professionellt. Jag känner mig trygg med att rekommendera till vänner och bekanta. Tack Majid och personal.

Lars N
Skrev om Almasi Bygg AB

Väldigt trevligt bemötande av alla medarbetare och underleverantörer. Allt arbete godkänt av besiktningsman utan anmärkning. Snyggt arbete och finish. Allt enligt beställning. Skötte städningen kontinuerligt så att inget damm spreds i huset.

Mattias B
Skrev om Almasi Bygg AB

Bra bemötande och hjälpsam firma både innan arbetsstart och under arbetet. Arbetade snabbt och höll bra kvalité. Sammarbetar med bra elektriker också.

Thomas B
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi har renoverat flera bostäder genom åren med olika hantverkare, med väldigt varierande bemötande och kvalitet. När vi nu skulle renovera vårt hus så blev vi rekommenderade Almasi Bygg av vänner, och de levde verkligen upp till de förväntningarna! Bemötandet, professionalismen och tydligheten som Almasi Bygg står för skapar en tillit och främjar en bra kommunikation. Vi är supernöjda med resultatet men också hela processen för att nå dit. Vi kommer fortsätta anlita Almasi Bygg för större renoveringar framöver och har redan...

Johan F
Skrev om Almasi Bygg AB

En helt problemfri totalrenovering av en lägenhet. Allt funkade och resultatet blev perfekt!

Cecilia N
Skrev om Almasi Bygg AB

Gjorde om mitt kök och byggde ett till rum. Så otroligt nöjd! De är snabba, noggranna, proffsiga och kunniga och gör alltid det där lilla extra som man inte förväntat sig innan. Har använt dom innan och kommer definitivt att använda dom igen nästa gång jag ska göra något. Bra kommunikation och tydlighet i allt. Så smidigt med att de hjälper med rörmokare och elektriker också. Ett extra plus är när grannarna nämner att de som renoverar hos dig är så trevliga.

STEFAN H
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med Almasi bygg och ser fram emot nästa gemensamma projekt

Tina K
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är mycket nöjda och hade gett sex stjärnor om det fanns möjligt. Tredje gången vi samarbetar med Almasi Bygg AB och den här gången var det en rätt omfattande arbete med kök, badrum, terrass och måleri. Det utförda arbetet var över förväntan. Förutom en perfekt finish gjorde gänget ett gediget grundarbete vilket både märks och syns. De var så duktiga att även grannar och brf anlitade dem för andra uppdrag. De håller det de utlovar och arbetet håller en hög kvalitet. De är alltid professionella och tillmötesgående samtidigt...

Kjell Robert E

Grymt bra företag. Både personal och arbetsledning. Rekommenderas starkt

Hans H
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med bemötandet och arbetet som Almasi Bygg gjorde hos oss. Tryggt och väl utfört arbete genom hela processen från första mötet till avslut av projekt. Mycket bra och proffsig kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Yasna A
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi fick hjälp av Majid och teamet för renovering av badrum+tvättrum+pannrum. Trots komplikationer under projektet kunde de hålla tidsplanen ganska väl. Majid och Dudi hade mycket bra koll på de minsta detaljerna, svarade gärna på alla frågor och funderingar och sammantaget överförde en känsla av trygghet. Och Resultatet blev fantastiskt.

Gull-Britt J
Skrev om Almasi Bygg AB

Jag kan varmt rekommendera Almasi Bygg AB, de har totalrenoverat vårt badrum De har under hela arbetets gång informerat mig om vad och när de olika momenten ska göras De har varit noga med att hålla tider och fint runt omkring sig, även planering med vvs och el har fungerat tidsmässigt bra Jag är helnöjd och har nu ett fint badrum

Sara A
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi anlitade Almasi Bygg för att renovera vårt badrum. Vi var under en tidspress då vi skulle försöka sälja vårt hus kort tid efter. Killarna ansträngde sig för att få badrummet klart i tid, svarade alltid snabbt på mejl/telefon och gav goda råd. Vi är jättenöjda med hur badrummet blev och kan inte annat än att rekommendera företaget det varmaste.

Fredrik Ö
Skrev om Almasi Bygg AB

Helrenoverade toalett och tvättstuga. Jättefint resultat. Väldigt trevliga, inlyssnande och lösningsorienterade

Sven E
Skrev om Almasi Bygg AB

Imponerande! Förutom att ni har genomfört arbetet snyggt och med god kvalitet så vill jag även framhålla att var mycket trevliga att samtala med! Dessutom vill jag påpeka något som vi uppskattade väldigt mycket: ni hörde av när ni sa att ni skulle höra av er. Det känns respektfullt när vi som kund har fått ett besked som ni sedan håller, vilket man inte är bortskämd med hos hantverkare. Fortsätt med det så kommer ni att blomstra som företag!!! Tack för ett fint genomfört jobb!

Johanna C
Skrev om Almasi Bygg AB

Almasi Bygg gjorde ett fantastiskt jobb med vårt badrum i Täby. Arbetet flöt på enligt plan och utan strul längst vägen. Uppskattar mycket att det alltid var väldigt städat och prydligt runt deras arbetsplats. Alla deras samarbetspartners leverade på samma professionella sätt.

Lizette V
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är otroligt nöjda med både vårt val av Almasi Bygg och med slutresultatet. De har utfört badrumsrenovering och byggt altan åt oss. Majid och hans personal är professionella, trevliga och väldigt hjälpsamma. Under hela projektet hölls den satta tidsplan och budget. Kommunikationen har varit suverän, lätta att få tag på, kommit med förslag på ändringar och alltid uppdaterad oss under byggprocessen. Dudi och övrig personal är fantastiskt duktiga och noggranna. Allt har utförts med högsta kvalitet och service. Helt klart det bästa byggbolaget vi har haft med att göra. Tack för allt!

Majid A och Lasse K gillar detta
Marcus S
Skrev om Almasi Bygg AB

Majid, Dudi och resten av gänget på Almasi är otroligt proffsiga från första bemötandet till avslutat arbete! Seriösa aktörer verkligen, varmt rekommenderat gäng!!!

Marcus H
Skrev om Almasi Bygg AB

Mycket kompetenta! Använt mig av Almasi Bygg flera gånger och även i jobbsammanhang. Allt ifrån större renoveringar av badrum / kök etc till mindre ombyggnationer. Kan varmt rekommendera.

Robert E
Skrev om Almasi Bygg AB

Grymt utfört arbete av Almasi Bygg. Rekommenderas starkt.

Anna H
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med Almasi Bygg AB som har renoverat våra två badrum. Min bror rekommenderade företaget då hans grannar använt dem och de varit nöjda. Vi är väldigt nöjda med resultatet, då de var väldigt noggranna och proffessionella. Vid efterfrågan var de snabba att skicka behörigheterna innan bygget började och kvalitetsdokument efter slutfört arbete. En av de sakerna jag uppskattade mest med Almasi var den kontinuerliga kommunikationen och deras vilja av att förstå våra önskemål och stämma av under tiden. Det var...

Ash M
Skrev om Almasi Bygg AB

Ambitionen är i sitt högsta grad, väldigt noggrant, punktlighet och renheten beundrar jag hos deras sätt och jobba, mycket bra planering och utförande av jobbet , hjälpsam med att hitta rätt material med högsta kvaliteter med rätta priset hos alla leverantörer, och bäst av allt var det att informera hela tiden med minsta förändring i planeringen så du vet hela tiden . Väldigt nöjd är jag 👍👍👍👍💯

Jennie R
Skrev om Almasi Bygg AB

Härligt engagerad personal som både ger återkoppling och råd samtidigt som de utför hantverket på ett utmärkt sätt. Rekommenderas varmt.

Cecilia L
Skrev om Almasi Bygg AB

Jättenöjd med Almasi Bygg. Bra dialog, bra lösningar, effektiva och fint resultat!

Mathieu B
Skrev om Almasi Bygg AB

It is the second time we have hired Almasi Bygg to renovate our house. After doing a fantastic job renovating our bathroom a few years ago, we hired them again to remodel our kitchen and living room. All was done on time; we are delighted with the work quality. What sets this company apart is that Majid (the owner) takes the time to listen to us and fix any issues quickly. I will definitely hire them again for any future work.

Elise G
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi har fått hjälp att total renovera vårat kök och är jätte nöjda. Rekommenderas.

Paulina H
Skrev om Almasi Bygg AB

Mycket bra kommunikation under hela projektet, höll leveranstid och kom med värdefulla tips under arbetet. Otroligt trevliga, proffsiga, höll rent och snyggt under arbetet o vi är väldigt nöjda med renovering av två badrum, uppbyggnad av förråd och arbete i trädgården

Cecilia J
Skrev om Almasi Bygg AB

Proffsigt och snyggt utfört arbete. Väldigt lyhörda om våra önskemål. Tydligt att det jobbar för att få nöjda och glada kunder. Vi kommer definitivt använda oss av Almasi Bygg för framtida renoveringar. Supernöjda!

Chris S

Snabb service Super bra kvalitet Trevlig personal Kunniga inom branschen

No.b Ortodonti A
Skrev om Almasi Bygg AB

Professionella, pålitliga och lösningsorienterade. Look no more!

Tina S
Skrev om Almasi Bygg AB

Mycket trevliga och lätta att ha att göra med. Satte upp Elfa-garderober i hall och sovrum och det blev lika snyggt som förväntat.

Anders P
Skrev om Almasi Bygg AB

Överträffade förväntningarna med råge! Anlitade Almasi Bygg för en totalrenovering av badrum. Träffade flera olika leverantörer, men Majid från Almasi Bygg gav det absolut bästa intrycket. Bra bemötande och en tydlig offert. Projektledaren, Majid styrde arbetet från början till slut på ett fantastiskt sätt. Allt med stor proffsighet, kompetens och engagemang. Bra kommunikation och vägledning genom hela processen. Såg dessutom till att tidsplanen hölls perfekt. Stort tack Dudi utförde arbetet noggrant och med hög kvalitet. Jag är supernöjd! Tusen tack

Björn B
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi kan varmt rekommendera Almasi bygg. Vi fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande redan vid första mötet. Nu när arbetet , som bestod av att lägga golv på vår vind och att montera en ny vindslucka, är utfört kan vi konstatera att vi fick samma trevliga, personliga och professionella bemötande under arbetets gång, och att arbetet blev klart i tid, att kostnaden blev enligt budget och med ett alldeles utmärkt resultat. Tack för denna gång!

Birgitta R
Skrev om Almasi Bygg AB

Jag är mycket nöjd med Almasi Bygg; bra tillgänglighet, snabb återkoppling, trevligt bemötande och jättebra utfört arbete. Kan verkligen rekommendera dem!

Andreas L
Skrev om Almasi Bygg AB

Otroligt kunniga och proffsiga. Vi anlitade Almasi Bygg för att totalrenovera 2st badrum, golvläggning samt nytt kök. Vi kan inte vara mer nöjda. Höll tidsplanen, kom med bra förslag samt var väldigt enkla att arbeta med.

Jonas Lennart Ulf P
Skrev om Almasi Bygg AB

Precis renoverat ett kök samt matrum med Almasi Bygg och är väldigt nöjda. Inte bara det att köket blev väldigt bra men också att varit enkelt att kommunicera, ringer alltid upp, kommer med egna rekommendationer, är lika försiktiga som om de var hemma hos sig själva. Så ska ni renovera kan vi varmt rekommendera Almasi Bygg.

EMMA ROSE S
Skrev om Almasi Bygg AB

Almasi Bygg har renoverat vårt badrum med ett mycket bra resultat. Professionella, yrkeskunniga och håller tider. Fakturorna var tydligt specificerade. Vi kan varmt rekommendera dem vidare och skulle inte tveka att använda dem igen.

Niklas B
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi kan starkt rekommendera Almasi Bygg. Dom hjälpte oss med en köks- och vardagsrumsrenovering inkl. öppning av en bärande vägg. Vi är jättenöjda med resultatet och under arbetets gång fungerade att perfekt. Dom kom när det var sagt att de skulle komma och de jobbade på bra. Dom var också ett bra ”bollplank” och kom med bra egna förslag och idéer. Några små saker behövde ordnas i efterhand när jobbet var klart men det fixade dom direkt. Även fakturan stämde bra med det som överenskommits så vi har bara positiva erfarenheter. Tack Majid, Dudi och resten av gänget!

Joakim F
Skrev om Almasi Bygg AB

Renovering av kök och hall. Resultatet blev super och vi är väldigt nöjda. Allt fungerade väldigt bra från början till slut. Mycket trevliga och enkla att ha att göra med.

Minou N

Totalrenoverat vår sekelskift våning. Kan inte vara mer nöjd. Rekommenderas

Johan H
Skrev om Almasi Bygg AB

Almasi Bygg är allt man önskar av ett professionellt byggbolag - kundcentrerade, excellent kundbemötande, upprätthåller god kontakt genom hela processen, utför ett proffsigt arbete där våra önskemål och krav i detaljfinish tillgodoseddes som om de vore självklarheter. Vi kommer kontraktera Almasi Bygg igen för framtida projekt och rekommenderar dem varmt.

Tina K
Skrev om Almasi Bygg AB

Jag anlitade Almasi Bygg AB för måleri av hela lägenheten plus uppfräschning av snickeridetaljer samt ett helt nytt kök. Resultatet blev över förväntan och de var informativa och inkluderande under processen. Inga överraskningar heller gällande fakturering eller tidsplan. De har ett sinne för detaljer som jag inte upplevt hos andra byggföretag. Väldigt proffsiga och kan varmt rekommenderas.

Rikard F
Skrev om Almasi Bygg AB

Kul att få ha med en så duktig byggare att göra! Proffsigt genomförd helrenovering av badrum, kök och tvättstuga. Bra kontakt från start till mål, strukturerat och noggrant. Flexibla och lösningsorienterade när vi fick leveransförsening pga miss från kökstillverkaren. Alla små problem som dök upp fanns det bra lösningar på. Vi är mer än nöjda och vi kommer garanterat höra av oss när det är dags för nästa byggprojekt.

Julius J
Skrev om Almasi Bygg AB

Proffsigt utfört arbete med bra finish samt enligt plan och budget. Väldigt lätt att kommunicera och planera med Majid vilket underlättat samarbete och medför en bra flexibilitet. Kan starkt rekommenderas!

Johan W
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi är mycket nöjda efter en helrenovering av vårt badrum, noga och proffsigt genomfört! Slutresultatet blev kanon, rekommenderas varmt!

Karim
Skrev om Almasi Bygg AB

Vi helrenoverade lägenhet i innerstan. Almasi bygg var mycket proffsiga. Man märkte att dom gjort liknande projekt förr. Dom höll i all kontakt och pappersarbete som krävdes med föreningen. Chefen gjorde en inspektion före och han kom med konstruktiva förslag i dom fall vi inte visste hur vi skulle göra. Med det kom även en väldigt träffsäker priskalkyl. Dom höll tidsplanen perfekt. Vi kände oss väldigt trygga från start till slut. Kan inget annat än att ge dom högsta betyg.

Ramin
Skrev om Almasi Bygg AB

Anlitade Almasi Bygg AB för renovering av lägenhet med bl.a. rivning av vägg, uppförande av ny vägg med industrifönster, byte av badrumsmöbler, målning m.m. Oerhört nöjd med dem från första träff till arbetets slut. Den nivå av professionalism, kundservice och renlighet som de visat är sällsynt. Väldigt pålitliga och ett stort plus i kanten att de visar stort intresse för ett perfekt slutresultat. De får utan tvekan full pott i alla kategorier. Ett nöje att ha med dem att göra - rekommenderas starkt.

Lars S
Skrev om Almasi Bygg AB

Det här gänget är inte bara extremt erfarna yrkesmän. De har också en fingertoppskänsla för kunden. Tack ännu en gång! Lasse

Marie H
Skrev om Almasi Bygg AB

Almasi Bygg har renoverat två badrum åt oss. Superproffs från början till slut, de levde upp till alla våra höga förväntningar.