Angry Creative AB

Ring 073-509 06 06 angrycreative.se

4 omdömen om Angry Creative AB

Rot Rör AB
Skrev om Angry Creative AB

Jag är själv urdålig på data men Jimmy är en entreprenör som vet varför jag anlitar hjälp, därav använder han ett språk som jag förstår dessutom tar han sig tid att förklara tydligt detta gör att jag alltid får vad jag begär utan att det behöver göras om och detta gör honom mycket prisvärd, han stödjer mig även i hur sidan skall designas för att få ett modernt och snyggt utseende. Jimmy får med gott betyg fortsatt förtroende att sköta Rotrör´s hemsida

Tobias B och Nikke L gillar detta
Jimmy W
Skrev om Angry Creative AB

Härlig snubbe som hajar att man måste bygga både snygga hemsidor och hemsidor som kan synas i sökmotorer. Väldigt ovanligt bland webbfolk att man hajat båda.

Niklas R
Skrev om Angry Creative AB

Angry Creative skapar webbinnehåll som både följer satta standarder och ser bra ut. En professionell aktör jag mer än gärna rekommenderar till mina kunder när de behöver förnya sig eller öka sin närvaro på webben.

Anna A
Skrev om Angry Creative AB

Angry är ett företag som genomsyras av en gedigen kompetens inom företagets verksamhetsområde med en mycket trevlig personal. Angry guidar en lugnt och säkert till att fatta de bästa besluten för ditt företag. Rekomenderas varmt!