Annagretas Restaurang

Anna-Gretas Mat & Bar

5 omdömen om Annagretas Restaurang

Karin A
Skrev om Annagretas Restaurang

Awesome! Kycklingflöjten var, trots sitt lite pinsamma namn, helt jäkla magnifik!

Kristofer R
Skrev om Annagretas Restaurang

Bästa matstället i stan. Utsökt lunch. Tyvärr drabbades A-G av en brand för ett tag sedan, men räknas uppe i december 2010 igen.

Jonna A
Skrev om Annagretas Restaurang

Liten och mysig restaurang som vi ofta och gärna går till! Många olika tapas att välja på, vi brukar välja olika och sedan smaka av varandra. Perfekt sätt att testa flera sorter på! Tyvärr tar det ofta lång tid innan man får maten vilket gör att betyget dras ner ett snäpp. Min erfarenhet säger att det inte är ett ställe man ska gå till om man har bråttom. Väldigt god mat dock, vilket är anledningen till att vi kommer tillbaka igen och igen.

orknowork h
Skrev om Annagretas Restaurang

Det tog lång tid att bli serverad, men ack va värt. Fin tapas.Fin.

Malin A
Skrev om Annagretas Restaurang

Restaurang Anna-Gretas serverar spanska tapas. Hade jag kunnat hade jag ätit där flera gånger i veckan. I och med att de har ett trettiotal tapas att välja på så är det svårt att tröttna. Kan rekommendera musslorna, kycklingspetten, falafel och pimienton. Starta gärna med en korg med bröd och nachos med dipsås (guacamolen är underbar). Lokalen är liten och mysig och personalen har alltid varit trevlig!