Annos Elinstallationer

Annos Elinstallationer

Ring 073-923 47 51 annos.se

Skickliga elektriker och goda yrkeskunskaper gör att ni kan känna er trygga när ni anlitar oss för diverse elarbeten! På Annos erbjuder vi alla typer av elinstallationer, felsökningar och rådgivning. Vi arbetar med både privatpersoner och företag, gör hembesök och ger kostnadsfria offerter. Miljön är viktig för oss. Därför...

22 omdömen om Annos Elinstallationer

Thoren T
Skrev om Annos Elinstallationer

En mycket seriös, proffsig och trevlig elektriker som jag absolut kan rekommendera.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Eva Lena J
Skrev om Annos Elinstallationer

ANNOs Elinstallationer sprider ljus i mörkret, på fler än ett sätt! Andreas är mycket kompetent och trevlig, och gjorde ett både snabbt och bra jobb. Ett guldkorn bland all gråsten! Rekommenderas varmt!

Mats H
Skrev om Annos Elinstallationer

Allt fungerade utmärkt, den kontakt jag med installatören var jättebra, arbetet utfördes som överenskommet på tid med den förväntade kvaliteten.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Lucas S
Skrev om Annos Elinstallationer

Sverigest bästa elektriker enligt mig. Alltid på plats när han ska vara det.

sandra m
Skrev om Annos Elinstallationer

Anlitade Andreas för att byta elcentral och ordna med fler uttag i vårt hus. Han och hans kollega var superproffsiga och trevliga, löste allt på utsatt tid och mkt prisvärda! Kan inte annat än att varmt rekommendera dem till alla som behöver en elektriker!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Gustaf E
Skrev om Annos Elinstallationer

Snabba, duktiga och prisvärda. Elektrikern från Annos tog ansvar och kom med bra idéer för vår installation. Jag skulle helt klart anlita dem igen!

E A
Skrev om Annos Elinstallationer

Är jätteglad att jag anlitade den här elektrikern. Väl utfört arbete, snabbt och effektivt till rimligt pris. Dessutom väldigt trevlig och hjälpsam. Extra plus för extremt noggrann städning av borrdamm.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Carl W
Skrev om Annos Elinstallationer

Annos Elinstallationer=Ett professionellt bemötande och bra förslag på utförande av jobb. Trevlig och hjälpsam med kund i fokus. Slutpriset av ett snabbt och smärtfritt jobb med ett jättebra slutresultat kunde inte bli bättre. samarbetsvillig och kommer definitivt höra av mig för framtida jobb! Lycka till Andreas i framtiden!

Ann T
Skrev om Annos Elinstallationer

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling per mail och sms. Snyggt och snabbt utfört jobb. Jag kommer att rekommendera Annos till alla som vill ha ett el-arbete utfört.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Carl L
Skrev om Annos Elinstallationer

Jag har anlitat många hantverkare genom åren. ANNO hjälpte mig med en hel del installationer när vi nyligen flyttade till lägenhet. Måste säga att det var ett rent nöje - det gick snabbt, Andreas föreslog en del lösningar som jag själv inte hade tänkt på, när vi kom till installation av tvättmaskinen insåg jag att jag även behövde en rörmokare - det fixade Andreas på en timme trots att det var i mitten på juli. Mina varmaste rekommendationer!!!

Fredrik
Skrev om Annos Elinstallationer

Snabb återkoppling på samtal och flexibilitet vid bokning av jobbet! Arbetet utfördes snabbt, effektivt och Andreas lyssnade på våra önskemål. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och rekommenderar gärna Annos tjänster till andra.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Fredrik A
Skrev om Annos Elinstallationer

Kontaktade Andreas och fick ett snabbt svar och ett par dagar senare hade jag en offert. Jobbet gick snabbt och jag blev mycket nöjd med resultatet. Kan inte ge annat än full pott.

Christian L
Skrev om Annos Elinstallationer

Annos elinstallationer är mycket bra. Andreas är kunnig, noggrann och har ett mycket trevligt bemötande. Andreas höll även uppsatt tidplan vilket är mycket positivt.Resultatet blev mycket bra med elinstallationer i vårt nya kök samt en del andra omdragningar av el inklusive flytt av elskåp. Jag kan starkt rekommendera Andreas.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Sofia S
Skrev om Annos Elinstallationer

En snabb och effektiv elektriker som kunde komma hem till oss med kort varsel för att installera el-uttag. Jag rekommenderar Andreas!

Claes J
Skrev om Annos Elinstallationer

Snabb och förtroendegivande service. Jag kan varmt rekommendera Anders Norberg och ANNOs elinstallationer.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Kalle E
Skrev om Annos Elinstallationer

Tack för bra service! vill man ha snabb och bra service så kontakta Annos Elinstallationer!

Nils A
Skrev om Annos Elinstallationer

Jag kan verkligen rekommendera Andreas som elektriker. Han kom till vårt hus med kort varsel och fixade diverse elinstallationer utan några problem. Andreas är kunnig och trevlig och jag kommer definitivt vända mig till honom i framtiden!

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Ankie F
Skrev om Annos Elinstallationer

Vill ge ett stort tack till Andreas som kom till oss i dag lördag och fixade all elinstallation som hantverkarna innan hade felkopplat!!Du är helt toppen!nu kan vi äntligen använda vårat hem igen

Tobias L
Skrev om Annos Elinstallationer

Andreas var väldigt duktig, noggrann och kunnig. Han gjorde ett perfekt jobb med diverse el-installation och byten i ett äldre hus. Andreas var dessutom snabb och flexibel med tider vilket gjorde att vi gick från anbud las ut till jobbet färdigt inom mindre än 48 timmar. Kan varmt rekommenderas!

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Måns E
Skrev om Annos Elinstallationer

Andreas har installerat el i vår friggebod och även el från huset till friggeboden. Andreas gjorde ett perfekt jobb. Han är kunnig, lugn och metodisk och mycket trevlig så jag rekommenderar honom till 100%.

Scott R
Skrev om Annos Elinstallationer

Andreas came and installed extra lights in one of our divisions. He was very helpful and did a quick job. We we’re very pleased with his work and with Annos Elinstallationer, and we will be looking at employing his services again

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Qiong Z
Skrev om Annos Elinstallationer

Jag fick rekommendation från en vän och sedan ringde jag Annos Elinstallationer. En ung man vid namn Andreas kom mycket snabbt på lördag morgon och fasta flera EL problem. Mycket trevlig och effektiv och jag rekommenderar starkt.