Apple AB

Ring 08-703 30 00 www.apple.com
3.7

26 omdömen om Apple AB

Erik Olof Daniel S

Det värsta jag varit med om! Skicka ALDRIG in något på Apple Support!!! Faktum är - KÖP ALDRIG en Apple produkt igen!!! Min iPhone 11 Pro har funkat kanon, men tyvärr stötte jag baksidan, som är gjord av glas, lätt mot en kant på vår köksbänk i sten varpå det blev en liten spricka i bakglaset. Ingen stor grej då det absolut inte var någonting som påverkade telefonens prestanda. Men, noggrann som jag är, tänkte jag ändå att jag vill ordna detta och kontaktar Apple-supporten via deras chat. I korthet får jag svaret...

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Taher D
Skrev om Apple AB

Jag köpte två stycken IPhone 6S plus via teletre abonnent. Efter ca 11mån batteriet på min dottersmobil blev mycket dåligt. Lämnade mobilen till trebutiken för reparation eftersom mobilen har ju ett år garanti. Det skickades till Teletre verkstad efter ett par dag kom beskedet att eftersom det finns ett skada på glasskärmen garantin inte gäller. Först och främst måste jag säga att detta är ett mikroskopisk prick på hörnet av skärmen. Hur som helst, fick jag ringa till Apple AB eftersom det är just Apple som krånglar till...

Magnus S
Skrev om Apple AB

Mitt omdöme avser köp av en begagnad mobil. Trots att man skickat in kvitto som styrker ägarskap av mobilen så får vi ingen hjälp att låsa upp mobilen som är låst till en e-mailadress/AppleID. Ägaren/säljaren har vid flera tillfällen varit i kontakt med Apple Support som lovar att hjälpa henne och återkomma. Men inget händer. Det har gått flera månader. Produkten är bra men supporten värdelös. Därav så kan jag inte fortsätta med apples produkter. Jag äger idag en Ipad Air som jag är nöjd men jag hoppas verkligen inte att jag behöver support på produkten.

Sofia S
Skrev om Apple AB

Jag skulle inte rekommendera att beställa datorn från apples nätbutik om du tänker köpa en Mac. Jag har betalat min i förskott och nu väntat i tre veckor på den. För det första fick jag inget bekräftelsemail med mitt beställningsnummer när jag köpte datorn, men som tur var hade jag "skrivit ut" bekräftelsen till en pdf-fil och sparat på skrivbordet (jag har ingen skrivare). Jag blev nämligen misstänksam när det utlovade mailet inte hade kommit på 20 minuter. Däremot fik jag senare ett mail som talade om att varan var packad...

ANDREAS I
Skrev om Apple AB

Sedan flera år tillbaka använder jag endast macar hemma och då beställer jag direkt av Apple. Priserna är alltid lägst där och du behöver inte handla alls mycket för att få gratis frakt. På minussidan finns att man alltid måste betala i förskott trots att datorn inte kommer på ett par dagar.

Per A
Skrev om Apple AB

Har köpt en iPod Touch fjärde generation där ifrån och inget strul. Bra Apple!

Andy
Skrev om Apple AB

Köpte en imac 27 för ett år sedan och den har varit grym. Ett av mina bästa köp. Bra prestanda och skärmen är fantastisk

Elin P
Skrev om Apple AB

Köpte en mac mini för ca. 8 månader sen som nu strulade. Hade kontakt med apple care och sedan inlife på sveavägen i stockholm. Otroligt bra bemötande, trevliga, proffsig och effektiva. Datorn lämnade jag in och kunde tydligt följa på nätet vad dom gjorde med den. Efter drygt en dag fick jag meddelande om att dom hade bytt ut hårddisken och den var klar att hämtas ut. Allt på garantin. Saker kan gå sönder och det är när man får uppleva hur ett företag hanterar det som man verkligen kan se vad dom går för. Jag är supernöjd men både produkten, garantin och supporten!

Emil G
Skrev om Apple AB

jättebra produkter. Har en ipod som hållt i säkert 8år. Dock är produkterna överprissatta och som alla andra storjättar har apple problem med det etiska. En hel massa med heltidsanställda advokater säger väl en del.

Markus L
Skrev om Apple AB

Har en Iphone, tyvärr är den som Microsofts produkter spärrad på 10 olika sätt så det första man måste göra för att kunna göra det som alla andra mobiler klarar direkt ex ha egna ringsignale eller SMS signaler är att

Ingen A

Ffuujjjjjjjjreefgtybbjjbbmlbbnlvbnlljjnkhvnhfgbklmjghv

Marcus T
Skrev om Apple AB

Kan inte leva utan min ipod! Tack APPLE för att era prylar är så fantastiska:) Kan använda mig av den överallt när man är ute och springer, på bussen eller ute på promenader. Haft den i 5 år nu och funkar lika bra som den gjorde när jag köpte den 2004!

Adam E
Skrev om Apple AB

Apple är ett väldigt bra företag. Har en iPhone, och jag kan säga att det är den bästa telefonen jag haft! Jag tycker Apple gör prylar som är exklusiva och håller hög kvalitet, synd bara att de är lite envisa ibland!

Peter R
Skrev om Apple AB

Jag är kanske jävig i det här fallet, men Macintosh är den bästa datorn på planeten! I butiken på Kungsgatan får man alltid br service, de är uppdaterade och hjälpsamma. Finns det något negativt att säga om Apple? Nej! :)

Ove P
Skrev om Apple AB

Jag beställde ett externt ljudkort online. Trist nog fanns inte varan i Sverige så det skulle va ca fyra veckors leveranstid. Priset var ändå ca 1000kr lägre än hos någon annan så jag valde att beställa kortet i alla fall. Över en vecka tidigare fick jag mitt paket, framkört ända till dörren. När jag packade upp ljudkortet visade det sig att strömadaptern till kortet hade engelsk kontakt vilket gjorde att jag inte kunde koppla in det. Jag ringde kundtjänst och förklarade mitt ärende. Jag fick beskedet att dom inte hade...

Joakim N
Skrev om Apple AB

Väldigt fina och moderna produkter, men deras support ska ha varit mycket bättre fick skicka in min iPod Touch och få tillbaka den och de skrev inget hade varit fel på den men fick lämna in den på Sveavägen och fick en sprillans ny.

Minna H
Skrev om Apple AB

Ja datorerna är ju skitfina förutsatt att dom fungerar. Ja köpte en macbook, iofs från 4sound på folkungagatan, som hade fabriksfel, kommer inte ihåg vad det var. Nåväl, till sist efter att ha bollats fram och tillbaks mellan 4sound och apples kundstjänst ifråga om vem har ansvaret, så tog jag datorn till apple sveavägen. dom fixade då fanskapet gratis, men när jag ville ha kompensation från det halvåret som datorn var på reparation och jag inte kunde använda det, så fick jag ringa till Irland och prata med någon som hade...

Hannes A
Skrev om Apple AB

Datorerna är enligt mig i en klass för sig. Både vad gäller design och användarvänlighet. Det fungerar helt enkelt, tillskillnad mot vissa andra. När man väl har lärt sig hur det funkar är det väldigt smidigt och lätt. Kan klart rekommenderas. De är något dyrare men de är det absolut värt.

Linus P
Skrev om Apple AB

Sjukt bra företag och produkter! Produkterna är snygga, krånglar inte och är väldigt kompatibla med varann. Skulle det vara något fel så löser Apple det snabbt o lätt. Köpte en Macbook och 12 dagar efter inköpet så släppte de en ny, lite vassare Macbook. Ja ringde o sa att jag ville ha den nya istället. De erbjöd mig pengar istället, men sa att jag fick byta om jag ville. Ett par dagar senare hämtade ett fraktbolag upp datorn och ett par dagar senare dök min nya fixa Macbook upp. Min iPod Nano 1G överlevde lumpen och...

Oskar L
Skrev om Apple AB

Jag är uppväxt med Macintosh Classic och en hel drös modeller som kom i början av 90-talet. De har alltid varit oerhört användarvänliga och i alla fall på senare till - tillförlitliga. Jag äger nu en Macbook och iPod nano, bättre valuta kan man inte få för pengarna. En bärbar PC för 4000 går inte att jämföra med kvalitén i Apples produkter och speciellt OS X.

Nils L
Skrev om Apple AB

Jag är själv i besittning av en Pod Nano 8GB, och ångrar inte en sekund att jag valde Apple-mp3-spelare. Förutom att den är mycket användarvänlig så är den både snygg, smidig och kompatibel med de flesta fil-format.

Marcus L
Skrev om Apple AB

Apple har inte bra otroligt lätt använda produkter med bra kvallitet dom är även väldigt snygga. Priset på Apples produkter hade dock kunnat vara mycket lägre.

Fredrik L
Skrev om Apple AB

Apple håller hög kvalitet på sina produkter och har ett stort sortiment, sist men inte minst så är produkterna väldigt estetiskt tilltalande. Apple erbjuder dessutom rabatter till studenter.

Anton H

Snygga genomtänkta produkter med en bra support. Lite överpris därför bara 4/5

Henrik H
Skrev om Apple AB

Väldigt trevlig personal när man ringer till dem. De vill alltid hjälpa till och det känns som att apple vill göra det bästa för kunden, till skillnad från inLife. Rekommenderar att köpa produkter från apple av apple ab.

Johanna L
Skrev om Apple AB

Apple.se ger jag 5/5 "recos" Kontaktade butiken via telefon när jag var intresserad av att köpa en bärbar dator. Fick genast kontakt med en mkt engagerad säljare som gav bra råd, han tog sig tid, gav mig kontakt uppgifter så jag kunde nå honom när jag funderat över det hela. Så här fungerar säljare, det vet jag. Men av alla säljare jag varit i kontakt med, har jag aldrig bemötts så här bra och med sån här ärlighet och vilja att hjälpa. Datorn levererades 1vecka före beräknad leverans. Stort plus för att det gick snabbt....

Kerstin A och Kerstin A gillar detta