Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Här på Aqua Dental i Hammarby Sjöstad erbjuder vi tandvård, tandestetik och tandhygien. Dessutom är vi specialister inom kirurgi och protetik. Vi har en 3D-röntgen som är till för de mest avancerade ingreppen och våra tandläkare och tandsköterskor är alltid uppdaterade på den senaste forskningen. Du hittar vår klinik på Lugnets...

22 omdömen om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Claire F
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Vänligt och & proffsigt bemötande och behandling. Superfräscha lokaler och högteknologisk utrustning.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

LENA S
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Reza med kollegor , kan inte nog tacka Er för en proffsigt utförd behandling i en miljö som sprider lugn och utstrålar värme vilket känns underbart som patient när man kommer med tandvärk. Bästa hälsningar :0)))))) Lena

ROGER P
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

VARNING! Oseriösa tandläkare med hutlösa priser. Svarar inte på mail. Nästan 6000 kr för utdragning av 1 enda tand. Besöket tog 15-20 min vilket ger en timkostnad på ca 20 000 kr/timme. Priser på hemsida inte att lita på. Riktigt uselt!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Elaine B
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Jag har besökt Östermalms, Kungsholmens och Hammarby sjöstads klinik och alltid fått ett trevligt och proffsigt bemötande av personalen. Jag är supernöjd och kommer alltid att återvända till Aqua Dental vid tandbesvär eller tandreglering!

Åsa F
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Har besökt både sjöstan och Östermalm och båda ställer a levererar varmt mottagande och bra service!

Volodymyr K
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Gjorde mina tänder i Ukraina för ett tag sedan, hade två broar som lossnade. Fick sådan fin hjälp på Aqua, det gick snabbt enkelt och supertrevlig personal på det!

Sara I
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Har haft problem med mina tänder hela livet nu. De är väldigt ojämna och det ser bara inte bra ut. Hörde att Aqua Dental var "It" kliniken att gå till när det gäller tandreglering och andra behandlingar. Kan bara säga att jag är inget annat än överlycklig! Jag fick en tandställning som heter Inman Aligner som man får snabbast resultat av och har redan sett skillnad på bara några veckor! Är så nöjd med mina tänder nu och kan le utan att känna mig obekväm :D

Alex E
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Grym klinik, bra service och professionell personal!

Nariman P
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

En klinik i världsklass! Jag har länge haft tandläkarskräck och receptionisten Bahareh lyckades lugnade mig så mycket. Rekommenderar alla att besöka dom. Jag har vänner som har gjort botox hos Bahareh och dom har blivit mer än nöjda!

Jasna Z
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

En av dom bästa klinikerna jag har varit på. Oerhört trevlig och professionell personal.

Nedeljko M
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Mitt besök på Aqua Dental i Hammarby Sjöstad har varit väldigt positivt. Jag känner mig väl omhändertagen av både tandläkarteamet, tandhygienisten och receptionspersonalen. Fantastisk och kunnig personal! En väldigt trevlig klinik som jag kan rekommendera varmt.

Jenny P
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Riktigt proffsig känsla från första kontakt. Så nöjd!

Josefin S
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Hade mitt första besök på Aqua dental då jag blev rekommenderad att gå dit och var mycket nöjd med både bemötande och information från tandläkaren

Mona  V
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Blev remitterad hit från min vanliga tandläkare för att operera in ett implantat. Mycket trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt!

Malte H
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Fina lokaler och väldigt trevligt bemötande! Bokade smidigt via www.tandläkare.se Rekommenderas starkt!!

fredrik e
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Bra och trevliga tandläkare och sköterskor! Just gjort en större implatat behandling och kan säga att jag känner kliniken och tandläkaren väl =)

Marcus J
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Trevligt bemötande och bra service. Fick tid snabbt också.

Linus P

Grym hygienist! Ingen smärta alls. Annars kund på Aqua Östermalm

Erik M
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Kompetent och duktig personal och fräsha lokaler

Linus W
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Birgitta är en mycket skicklig tandläkare som alltid inger lugn och förtroende. Hon berättar alltid tydligt vad som kommer att ske, vilket jag uppskattar väldigt mycket som en lätt tandläkarrätt patient ;). Jag rekommenderar Birgitta alla dagar i veckan

Rikard V
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Har tidigare gått på Aqua dental Sturegatan vilket jag alltid varit mycket nöjd med. Pga flytt har jag nu bytt till kliniken i Hammarby Sjöstad. Minst lika bra och otroligt trevligt bemötande

Alex F
Skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Var skeptisk redan innan jag gick dit, men gjorde tyvärr inte min research innan besöket. Läs omdömena kring de andra Aqua Dental mottagningarna. Har gått tillbaka till min tidigare tandläkare. Kan ju bara konstatera att kommer aldrig rekommendera någon att gå till Aqua dental sjöstaden. Gör något roligare för era pengar och gå till en seriös tandläkare. Detta var 5 månader sedan jag besökte dem så det kan ha bättrat sig, men kommer personligen aldrig sätta en fot där igen. Besökte en kvinnlig tandläkare. Det är ju enkelt...