Areada

Areada

www.areada.se
3.9

Hör av dig för att ta reda på mer om vad vi kan hjälpa er med!

15 omdömen om Areada

Jc C
Skrev om Areada

Utefter mina erfarenheter av Areada gör jag bedömning att de är ytters kompetenta och professionella i sina åtaganden. Bolaget har utfört en större renovering hos mig, valet föll på dem på grund av deras kunskap och det första intryck jag fick. Tog även in offerter samt hade möten med flertalet andra byggbolag som helt enkelt inte matcha mina kriterier. Genom hela renoveringsprocessen har kommunikation och arbetsledning fungerat klanderfritt från Areadas sida. Som kund har jag känt att de fokuserat på att göra mig...

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

John B
Skrev om Areada

Trevligt och seriöst bemötande. Som kund känner man sig 100% med dess kunskap samt service. Rekomenderar starkt detta företag.

Håkan L
Skrev om Areada

Badrumsrenovering hösten 2012. Proffsig och trevlig personal. Resultatet över förväntan.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jimmy B
Skrev om Areada

Kan varmt rekommendera Areada..

Johanna E

Jag är mycket nöjd med Areada och den målning som de utförde åt mig i december 2012.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Camilla H

Om Areada tycker jag inte Dom fixade mitt badrum förra året Det tog 4 timmar att byta handfat och toastol men dom debiterade mig 10 timmar Inte kul alls När jag påpekade att jag varit hemma då lärlingen gjorde jobbet blev Pekka tämligen irriterad och inte speciellt trevlig Hälsningar Camilla

Linda G
Skrev om Areada

Trevliga och under rådande förutsättningar bra arbete.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Camilla W

Renoveringen av badrummet tog betydligt längre tid än vad som utlovats. Golvet sluttar åt fel håll så att vatten rinner in bakom toalettstolen. Fel färg på fogmassan. Tvättmaskin och torktumlare monterades så att endast den ena kunde användas samtidigt. Välj ett annat företag!

Rebecca L

Areada utförde total badrumsrenovering åt oss. Vi valde dem på rekommendation av vår BRF styrelse, men kan inte rekommendera dem vidare tyvärr. Det var alltid svårt att komma i kontakt med dem, de höll inga tider, kom inte på bestämda möten, trots att de var medvetna om att vi tagit semester från jobbet för att kunna träffa dem. Vidare så är vi tyvärr inte nöjda med kvaliteten på renoveringen. Så här 1,5 år efter att badrummet färdigställdes är det redan flera saker som behövts åtgärdas, och det finns både rost och flagor i färgen som de målade taket med.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Ingegerd A

Gjort ett mycket bra arbete. Enda felet var att vi inte fick de blanka kakelplattor som vi beställt flera månader i förväg. Om vi skulle få dem skulle det redan påbörjade arbetet skjutas upp flera veckor så vi accepterade de vita matta som redan fanns.

Francesco F

Utmärkt bemötande. Väldigt positiv upplevelse. Toppbetyg för produkter och tjänster

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Cecilia S

Areada hjälp mig med renovering av båda badrum och wc. Arbetet är väl utfört och vi har alltid haft bra kontakt med både hantverkarna och arbetsledning. Skulle gärna ta hjälp av dessa igen.

Beatrice B

Lite besviken på deras service känsla. Bad de komma tillbaka för att åtgärda vissa saker i badrummet som de hade renoverat men de kom inte.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Björg K
Skrev om Areada

Jag har konsulterat flera ansvariga inom Areada under perioden nov 2011 till nov 2013. Jag hade anlitat annan entreprenör för min badrumsrenovering och drabbades av stora problem. Trots att Areada inte tjänade några pengar på mig, ställde de alltid upp och hjälpte mig; såväl praktiskt som med goda råd. Jag kan därför ge mina varmaste rekommendationer till Areada som en mycket seriös och serviceminded entreprenör. Jag vet att de grannar som anlitade företaget är mycket nöjda med Areadas punktlighet och utomordentligt utförda arbete.

Claes Göran J

Bra betyg. Tydlig offert och slutfaktura stämde med överenskommelse. Kvalité i utförandet mkt bra och intyg levererades Tidplan hölls nästan bra och kontakter under arbetet var inte perfekta men acceptabla. mvh Claes Göran Johansson

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen