Ariadnas Tandvård

Ariadnas Tandvård

Ring 073-787 16 73 ariadnas-tandvard.se
4.3

Ariadna Satrevica har varit tandläkare i över 25 år med utbildning på Riga Medicinsk Universitet och 9 år inom folktandvården kan ni känna er trygga i ert val av tandläkare.

6 omdömen om Ariadnas Tandvård

Martin P
Skrev om Ariadnas Tandvård

Mycket dåligt! Har bara ont i tänderna efter att ha varit hos dom :( ajaj

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Tomic I
Skrev om Ariadnas Tandvård

Professionell och trevlig personal. Fick tid snabbt och blev väldigt nöjd med resultatet.

Erna H
Skrev om Ariadnas Tandvård

Bästa tandläkaren, kan verkligen sitt jobb o har alltid bra förslag o idéer. Så duktig, pålitlig o "värt av varenda öre", kommer att besöka henne i fortsättningen fast jag bor i Finland numera.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Björn v
Skrev om Ariadnas Tandvård

Jag, min fru och våra två barn har under många år gått hos Ariadna. Hennes vänliga bemötande, proffessionella kumskap och omsorg inte bara om bästa möjliga tandvård utan också om kostnadseffektiv behandling med tanke på gällande regelverk gör att vi kan varmt rekommendera henne. Vad kan vara ett bättre betyg från barn än att de ända från början tyckt att det var roligt att gå till tandläkaren!

Johan G
Skrev om Ariadnas Tandvård

Mycket trevlig liten klinik. Har alltid varit nöjd när jag lagat hål eller gjort andra saker där. Rekomenderas.

Börje F
Skrev om Ariadnas Tandvård

Mycket bra bemötande, snabbt och få tid till Ariadna med genom gång av mina tänder,slipning av en tand, lagning av ett hål,och tandhygnisten som tog bort tandsten.Eftersom jag är allergisk mot en del produkter känns det tryggt att gå hos Ariandna eftersom hon ser mina problem jag har med mina tänder och tandkött,jag har fått färre hål sedan jag började hos Ariadna.