Arigato AB

2.5

4 omdömen om Arigato AB

Lisa E
Skrev om Arigato AB

- Personal som inte är serviceinriktad! De är inte speciellt trevliga på arigato sushi. - misosoppa ingår inte i maten trotts att jag betalde (vad jag minns) 110kr för sushin vilket är ett STORT MINUS då man ändå betalat mer än 100kr. - På alla andra ställen jag ätit på har soppa ingått till sushi. Det här är det första stället där misosoppa inte ingår. Jag kommer aldrig att gå tillbaka till detta dåliga ställe eftersom att misosoppan är viktig för mig samt att personalen är serviceminded!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Pavas M
Skrev om Arigato AB

Tycker att flera sushiställen har börjat komma upp till en viss fräschhetsnivå. Jag anser inte Arigato sticka ut från den klungan med något out of the ordinary. Så det blir en standard trea för deras jämna och goda kvalitet.

Stina H
Skrev om Arigato AB

God mat men mycket folk!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Annika T
Skrev om Arigato AB

Var här under en lunch fullt med folk men ändå så var servitörerna snabba att se om man ville ha nytt vatten och väldigt trevliga. Åt tyvärr inte sushin utan tog kyckling och ris som var helt ok. Jätte trevlig inredning synd att jag inte har vart här förrut fast jag har sprungit på Vasagatan x-antal ggr. Men nästa gång blir det sushin som ska provas på :-)