Årstakliniken

3.4

10 omdömen om Årstakliniken

Cornelia C
Skrev om Årstakliniken

Rekommenderar INTE Årstakliniken! Var där för att kolla min kattunges tänder. Hon hade tappat sina mjölktänder (vilket är normalt) och jag ville för säkerhetsskull göra en rutinkoll och se att allt var bra. Vid besöket försökte djurskötaren läsa av ID-chippet men det kom inte upp på läsaren av någon anledning. Djurskötaren blev då väldigt otrevlig och på ett anklagande sätt antydde att jag inte hade chipmärkt min katt tidigare. Jag förklarade att kattungen var chipmärkt sedan tidigare. Hon blev då nästintill hysterisk...

Christina Maria B
Skrev om Årstakliniken

Fantastisk gott bemötande, så personligt och samtidigt proffsigt omhändertagande . Kan varmt rekommendera denna klinik! Bästa Veterinär Åsa få även den mest skeptiska gammal hund trygg! Tack för idag Biko

Marie S
Skrev om Årstakliniken

Har tidigare haft mkt goda erfarenheter av Årstakliniken men det har jag inte längre. En veterinär som inte tolererade att man ställde frågor utan läxade upp oss som vi vore två småbarn. När hon en andra gång började läxa upp oss sa vi att det räckte. Då rusar hon ut ur undersökningsrummet och säger att hon inte kan undersöka vårt djur eftersom vi är så förskräckliga vilket vi inte alls var utan bara vill ha en dialog om behandlingen.Tyvärr gick detta ut över vårt djur som är sjukt och hade behövt veterinärvård. Djurets...

Peter A
Skrev om Årstakliniken

Vi besökte kliniken med vår 18 år gamla katt, första gången den var hos veterinär. Den blev väldigt professionellt bemött och omhändertagen av omtänksam och igenkännande personal. Peter A

Diana G
Skrev om Årstakliniken

Personligt och professionellt bemötande. Har alltid känt oss välkomna och välhänderomtagna. Tack för er hjälp under många år.

Elinor L
Skrev om Årstakliniken

Väldigt proffsigt bemötande, men samtidigt mycket empatiskt! Jag rekommenderar Årstakliniken till mina kursare och vänner och hittills sedan 2006 har ingen blivit missnöjd, snarare mycket nöjda hundägare. Eftersom jag inte bara har hundar, utan även katter vet jag att de också blir mycket väl omhändertagna här.

Melisa B
Skrev om Årstakliniken

ALDRIG MER ÅRSTAKLINIKEN !!! Väldigt oprofessionell personal ! Hälsar inte på hunden innan hantering, stressar mycket och slänger iväg ogenomtänkta och konstiga kommentar så man börjar undra om det är djurvänner eller djurhatare man har kommit till. Att ens våga säga "om jag skulle frågas så skulle den här rasen inte ens finnas" om ens hund när jag har valt att komma till de med min hund ??? De hälsade inte på min hund utan gick bara rakt på med chippläsaren, stressade som fan och typ jagade honom nästan med den så...

Lufsen
Skrev om Årstakliniken

Jag rekommenderar inte Årstakliniken. Det är mycket dyrt att göra en operation där. Min hund skulle opereras på Årstakliniken, men samma operation på ett annat ställe, skulle bara kosta hälften! Valet för mig att välja ställe för operation var enkelt. Lufsen

Tiger M
Skrev om Årstakliniken

Årsta kliniken har jag gått till i flera år med mina hundar och katter. Alltid vänligt och proffessionellt bemötande. Kunniga veterinärer och skötare som känner igen en redan efter första besöket. Att de dessutom är billiga är ju ingen direkt nackdel :)

Sirke gillar detta
Sirke
Skrev om Årstakliniken

Jag har gått hos olika veterinärer med mina hundar i många år och till slut hittade jag Årsta Kliniken. Helt underbar o proffsig peronal!! Ingen stress och man får svar på alla sina frågor. Människor som verkligen bryr sej. Min Ridgeback blev opererad där för tumör i ena testikeln i september och jag är så tacksam att jag fick sitta o vänta bredvid buren när han skulle vakna ur narkosen. Jag känner att jag kan verkligen lita på dem. Jag tror knappast att man kan få bättre vård och omsorg ngn. annanstans. Sirke.K