feedback company

Checkins
Ring företaget
arvato Finance AB

Kungsgatan 66 111 22 STOCKHOLM

arvato Finance AB finns på Kungsgatan 66 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Finansbolag och Finansbolag

Mer funktioner

Vad tycker du om arvato Finance AB

Läs vad Recos användare tycker om arvato Finance AB

• Status: 2
    skrev om arvato Finance AB:
    Blufföretag. Skickar ut bluffakturor för telefoniföretaget 0700 för abonnemang som aldrig tecknats. Har polisanmält.
    skrev om arvato Finance AB:
    Helt otroligt att sådan avgifter är tillåtna i land - avgifterna är långt bortom ocker gränsen. En räntekostnad som uppstår mellan förfallodagen och de bankdagar som det tar innan bolaget har medlen på sitt konto är enorm. Räntekostnaden var 3 kronor och 26 öre - Företaget skall då ha 240 kronor för att inkassera denna skuld. På medeltiden hade de antagligen halshuggits för ocker. Skam för ett modernt land
    Rövhålsbolag! Bedrägeri och anlitas av andra bedregeribólag som Keycode
  • Status: 4
    skrev om arvato Finance AB:
    Mycket bra bemötande. De lyssnade på min situation och förklarade väldigt trevligt och tydligt hur jag skulle lösa situationen på bästa vis.
    skrev om arvato Finance AB:
    Usch ja - oseriöst företag. Trots att jag betalt in - skickar de nu inkassokrav så den urspr bet på 79 kr är nu uppe i 289 ... vad är det för företag???
    skrev om arvato Finance AB:
    Sitter och skall betala en räkning till ett företag döm om min förvåning när det kommer fram att betalningen går till Gothia Financial Group AB !! Vad är det för sätt, "gömma" sig bakom andra företag ? USCH!!!
    Fruktansvärt sk företag.
    skrev om arvato Finance AB:
    Skickar fakturor utan förfallodatum och sedan en påminnelse med inkassokostnad 160 kronor + 50 kronor övriga kostnader (vad nu det är?). Gothia luktar bluffbolag så se upp med dem och deras påminnelser/inkassokrav

0 bilder från arvato Finance AB

Taggar för arvato Finance AB