Aspuddens Rörservice AB

Aspuddens Rörservice AB

Ring 08-501 109 40 aspror.se
4.5

Välkommen till Aspuddens Rörservice! Vi är en liten rörfirma med hög kompetens och god service som är specialister på alla slags VVS-arbeten. Vi utför framförallt ROT-arbeten och jobbar i hela Stockholm med omnejd, med bas i söderort. Vi arbetar för er! Oavsett om det gäller lägenhet, villa eller större fastighet är det viktigt...

19 omdömen om Aspuddens Rörservice AB

Maria F
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

De svarar inte på mail. Jag antar att de inte vill göra små jobb utan bara stora dyra projekt.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Slobodan Z
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Det är väldigt sällan man anlitar en leverantör som är servis, yrkes kunnigt och tids inriktad som Aspuddens Rörservice Vi är glada som samarbetar med dem MVH/Slobodan

Peter S
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Bra och snabb service. Trevligt och bra bemötande!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Mattias F
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Bra bemötande, fick hjälp med att göra all vvs jobb i mitt badrum.

Albert C
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Snabb och bra service, kunniga och ett bra bemötande.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Camilla G
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Aspuddens rörservice bytte handfat i badrummet + köksblandare. Det har fungerat alldeles utmärkt. Bra kundkontakt, artiga och trevliga hantverkare. En läcka uppstod efter deras arbete med handfatet, vilket de åtgärdade väldigt snabbt. Vi kommer att använda dem igen om det blir ytterligare VVS-arbeten hemma!

Malin G
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Jag är jättenöjd Snabb och bra service med ett bra pris Kan absolut rekommendera detta företaget till andra.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Elin B
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Snabb och professionell service, trevligt bemötande, ansvarsfullt! Kändes mycket bra.

Christian E
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Aspuddens Rörservice rekommenderas verkligen. Offerten var lika med slutpriset och jobbet utfördes utan anmärkningar.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Cecilia R
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Jag är mycket nöjd med Aspuddens rörservice. Jag fick hjälp jättesnabbt och de var väldigt behjälpliga. Jag fick ett bra bemötande. Jag installerade en ny kran i mitt kök och drog vatten till diskmaskinen. Snabbt och smidigt.

Mats S
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Väl utfört arbete till vettiga priser! Trevlig personal och bra återkoppling vid eventuella frågor!

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Ramona S
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Mycket nöjd! Rekommenderas varmt, snabb och trevlig och mkt hjälpsamma!

Kenny S
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Serviceåtagande utöver förväntat, stort tack för era snabba insatser. Kunnig och serviceinriktad personal.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Daniel L
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Snabb service och trevligt bemötande

Olle B

Suveränt! Kunde inte gått smidigare

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Mats F
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Jag har haft Aspudden Rör hemma för att analysera problem i mitt avlopp och blev bemött med stor omtanke, förståelse och kunnighet och lsöningen gick väldigt snabbt. Jag rekommenderar verkligen detta företag när man behöver hjälp med VVS-problem eller lösningar.

Helena L
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

De kontakter jag har haft har fungerat bra och de verkar ha en bra ordning och struktur inte helt vanligt i den branschen de verkar. Stort plus till Kim. De skulle dock behöva förbättra kontaktvägarna typ via sms eller viocemail eller svarstjänst

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Jane K
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Totalrenovering av badrum. Vi är mycket nöjda m resultatet. Mycket noggrant utfört arbete. Känns som ett företag med god erfarenhet.

Mikael B
Skrev om Aspuddens Rörservice AB

Hög kompetens och en suverän servicekänsla. Kommer på utsatt tid och mycket lätta att ha att göra med.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen