Autema Elektronik AB

2.2

5 omdömen om Autema Elektronik AB

Mattias F
Skrev om Autema Elektronik AB

Makalöst otrevligt och oproffsigt företag. Skickade ett email till dem och frågade om mitt paket gått iväg, detta då jag inte fått något i posten eller ett spårningsnummer efter fem dagar. Fick ordagrant svaret: 'Jag behagar också att svara omedelbart, igen, trots att det är en helgdag - mera av medlidande än respekt.' Otroligt att CDON har så här oproffsiga tredjepartsleverantörer.

LENNART B
Skrev om Autema Elektronik AB

Hemsk firma, ringer inte upp när man söker dom. Otrevlig när man efter lång tid lyckats fått kontakt på mailen. Mycket besvär att nå firman, då dom skiter i att svara. Riktigt stöddig och avråder från att göra affärer med denna firma.

Harry J
Skrev om Autema Elektronik AB

Har gjort affaärer då och då under flera år med Autema Elektronik.De har ett bra uppträdande, man kan prata med dom i telefon och få rådgivning m.m. Förskottsbetalningen är inga problem, man får alltid materielen även om det dröjer ett par veckor ibland. Priserna är mycket bra och man kan tryggt handla hos dom.

Bengt J
Skrev om Autema Elektronik AB

Jag kan inte annat än rekommendera Autema. Jag har köpt komponenter ända sedan butiken fanns i Lund. Alltid vänligt och kunnigt bemötande. Låga priser.

Lon
Skrev om Autema Elektronik AB

Ett företag man inte ska handla från. Vill ha förskottsbetalning men skickar inte varorna. Köp inget från autemashop så slipper du bli lurad.