Autocenter

4.0

4 omdömen om Autocenter

Martin L
Skrev om Autocenter

Supernöjda med vår nya 7 sits Peugeot Boxer, de var klart bäst och billigast,,,,,,,,Tack M.Lundin

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Martin A
Skrev om Autocenter

har haft att göra med det här företaget i minst 10 år och har bara positiva minnen från våra affärer/ Bra service!! Rekommenderas varmt.

Jan A
Skrev om Autocenter

Fick vår nya bil förra veckan och vill tacka för all extra hjälp vi fick. vår egen bil som skulle bytas in pajade på vägen upp, de kom med en transportbil,fixade bilen på plats(nåt elfel)utan extra kostnad, vi är jättenöjda med bilen, den var precis vad vi ville ha, tack. Jan/Eva

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Erik S
Skrev om Autocenter

Jag har sällan blivit så lurad och illa behandlad vid en bilaffär och vill starkt avråda andra från att göra affärer med denna firma. Garantin gäller bara om den inte behöver utnyttjas, verkar vara ägarens måtto. Följande undanhölls mig trots att jag frågade flera gånger: Bilen jag köpte var krockad och såld på skadeauktion i USA. Mycket av den extrautrustning som utlovades fungerade ej och det regnade in i bilen. Detta ville säljaren under inga omständigheter stå för. Man ska alltså vänta sig att det regnar in i en nästan ny bil...