H.h. Autocenter HB

2.3

3 omdömen om H.h. Autocenter HB

Anders karl mikael W
Skrev om H.h. Autocenter HB

Haft bilen inne flera gånger för reparation och service. Har alltid blivit bra bemött och har kunnat få tid i verkstaden väldigt snabbt. Helt ok priser och varit väldigt nöjd med resultatet!

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2012 omdömen 4.6 av 2012 omdömen

Absolut den bästa verkstan . Har använt dom i över 20 år. Alla är trevliga och duktiga. Och Chefen Kenneth Rådström fixar tid när man b

Camilla B
Skrev om H.h. Autocenter HB

När bilen skulle hämtas efter reparation gick det inte att låsa upp dörren.Dom på autocenter bröt sönder låset och vägrar att laga det pga att bilen är en gammal bil,fick även höra en massa glåpord om min bil,även när vi ringde upp och krävde att låset skulle lagas,slängde dom på luren 2 ggr.(Kan tillägga att det inte var något fel på låset när vi lämnade den)Vi lämnade in för en annan reparation men fick alltså en annan skada på bilen,Så åk inte dit!!! Djupt besviken!!!

Stefan J
Skrev om H.h. Autocenter HB

Autocenter I Bromma kommer med spydiga kommentarer och slänger på luren när man frågar en enkel fråga. Skulle aldrig lämna in bilen där och förhoppningsvis så gör någon annan inte det nu heller.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen