Ayakos Sushi AB

4.4

9 omdömen om Ayakos Sushi AB

Linda
Skrev om Ayakos Sushi AB

Stans bästa sushi! Rekommenderas starkt! trevligt bemötande.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Adam S
Skrev om Ayakos Sushi AB

Kanonsushi, kanonservice, trevlig och ombonad stämning. Jag har hämtat sushi härifrån otaliga gånger kvällstid och ätit lunch på plats. Det enda som håller en 5:a borta är att jag inte upplevt servicen på plats kvällstid.

Maja L
Skrev om Ayakos Sushi AB

Riktigt god och fräsch sushi! Personalen är vänlig och servicen är alltid på topp. De gör gärna det lilla extra för att man ska bli nöjd. Har vi barnen med så bjuds de alltid på något gott. Det lilla extra gör att man gärna väljer att hämta just från Ayakos på fredag kvällen. ;)

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Sofia N
Skrev om Ayakos Sushi AB

Jättegod sushi till riktigt bra pris. Här finns färdiga menyer, men om man vill ändra något går det alltid bra. Trevlig restaurangdel om man inte vill ha take away.

Kajsa E
Skrev om Ayakos Sushi AB

Riktigt god och prisvärd sushi, fungerar båda som avhämtning och att äta där. Går riktigt snabbt vid avhämtning däremot. Riktigt god räka och lax. Prova!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Erica P
Skrev om Ayakos Sushi AB

Väldigt god och fräsch suschi. Fint och mysigt om man vill äta där. Kanske lite dyrt..

Hedvig T
Skrev om Ayakos Sushi AB

Alldeles underbar sushi och mycket trevlig personal som gärna ändrar menyn så att det blir precis så som du vill ha den.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Lovisa E
Skrev om Ayakos Sushi AB

En väldigt bra sushirestaurang med lokaler både i Luthagen och i Fålhagen. Snyggt inredda lokaler och väldigt god sushi. Varierande utbud med även sashimi, varma rätter och efterrätter. Bra möjligheter att sitta utomhus när vädret tillåter.

Jonna H
Skrev om Ayakos Sushi AB

Har den godaste sushi jag någonsin ätit! Man kan även äta annan japansk mat. Finns möjlighet att få en egen kock som tillagar maten direkt vid bordet, detta måste dock beställas minst en dag i förväg. Väldigt mysig resturang och som sagt var, sjuuukt god sushi!

Maja L och Christopher D gillar detta
Nybrogatan 38