Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Ring 076-188 11 03 bkmab.se

Vi på Bad & Keramik Montage AB i Göteborg är specialiserade inom det mesta som har med bygg att göra. Här kan du få hjälp med de flesta sorters badrums- och köksrenovering eller inredning. Vi har god koll på både kakel, klinkers och mosaik. Kontakta oss gärna via mail eller telefon, eller besök vår hemsida för mer info om vad...

10 omdömen om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

HELENÉ K
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Ett proffsigt arbete ifrån första kontakt till färdigställande av badrum. Ett stort engagemang med tips och idéer. Plattsättarna utförde arbetet på ett proffsigt sätt. De höll rent o snyggt och resultatet blev så otroligt bra. SÅ NÖJD. Jag rekommenderar verkligen detta företag😊

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Anders G
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Proffsig, kunniga med bra input på lösningar längs vägen. Vi fick ett fantastiskt badrum med väldigt fin finish i detaljerna.

Tore D
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Välgjort arbete med först ett badrum och senare gästtoalett. Ev. småproblem efteråt sköttes klanderfritt !

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Stig H
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Ett bra bemötande med en bra beskrivning om de arbeten som skulle gennomföras där dokumentatation i forma av kontinuerliga fotografering av de olika momenten i projektet.

Taipo L
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Mycket bra bemötande, offert, och genomförande. Trots hektiska tider så håller de vad de lovar och levererar vad som är överrenskommet. Oförutsedda problem löses smidigt. Att allt är snyggt och städat efter arbetsdagens slut gör att det är lättare att bo även om bygget fortskrider. Arbetet omfattar ett större badrum (med bl.a. bubbelbad och bastu), ett mindre badrum med dusch, en tvättstuga samt ett nytt kök. Allt har gjorts med ett ypperligt slutresultat.

Markku F
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Toalet- badrums och grovköks renoveringar. Vi är mycket nöjda!

Josef Z
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Har totalrenoverad min lägenhet, först badrummet 2014 och därefter kök och hela lgh med nytt golv, sänkt taket med spottar, målat väggar och tak. Renoveringen blev superb. Ägarn till Keramik och montage var där i stort sett varje dag och stämde av med mig samt hantverkarna så att tidplanen kunde hållas samt önskemålen som jag hade. Rafael Norberg var väldig professionell ,lyhörd till mina önskemål, noggrann. Kan varmt rekommendera Keramik montage till alla som vill renovera eller bygga om!

Jimmy H
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Duktiga killar som verkligen levererade det badrum jag hade målat upp i mitt huvud. Flexibla och kunniga. Vi har anlitat dessa killar flera gånger. Jättenöjda.

Björn A
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Väldigt bra bemötande, kan varmt rekommendera detta företag. Kunniga, effektiva och hjälpte oss i många beslut.

Patrik C
Skrev om Bad & Keramik Montage i Göteborg AB

Bad & Keramik Montage har genomfört en totalrenovering av mitt badrum med ett mycket lyckat slutresultat. De har alla behövliga kompetenser inom företaget, vilka samtliga gör sitt allra bästa. Jag förberedde renoveringen genom noggranna materialval och såg till att en 3-D ritning låg till grund för jobbet, allt för att säkerställa att grundförutsättningarna skulle vara bästa tänkbara. Supertrevliga killar som håller tider samt verkligen tänker på att de utför ett arbete i ens hem. Ordning & reda, städat och undanplockat...