Bålsta Rörmokeri

Bålsta Rörmokeri

www.balstarormokeri.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Bålsta Rörmokeri! Upphovsmannen till Bålsta Rörmokeri är Mikael Wranding som efter många år som rörmokare på ett antal välrenommerade rörmokarfirmor valt att starta eget. År 2017 blev det officiellt att Bålsta Rörmokeri skulle hjälpa invånarna i Bålsta med omnejd med allt som involverar rör och vattenläckor....

362 omdömen om Bålsta Rörmokeri

Sedan starten hos Reco 2019

Agneta I
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Hej! Jag är nöjd med att jag fick snabb kontakt och en tid som passade mig bra. Trevliga hantverkare som gjorde ett bra jobb; toppen!!

Karl Sivert Reinhold S
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Hade endast kontakt via nätet. Rörmokaren som var här var en trevlig person.

Per S
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra bemötande vid installation av nya radiatorer

Martin K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Riktigt snabb och bra service. Trevliga grabbar som fixar och trixar med bra lösningar.

Michael N
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra bemötande och snabbt och proffsigt jobb. Allting fungerar som det ska.

Stefan T
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Fick mina läckor fixade inom rimlig tid - mindre än en vecka. Kevin gjorde ett snyggt och proffesionellt jobb. Raka och snabba svar från Dennis på kontoret. Firman kan rekommenderas.

Christina F
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Är väldigt nöjd med uträttat arbete. På överenskommen dag ringde han och meddelade när han skulle komma. Efter en kortare beskrivning av mitt problem vidtog arbete. Det var inte det jag trodde utan han hittade ett annat problem. Efter en beskrivning hur problemet kunde lösas genomfördes åtgärden på ett snyggt sätt. Allt överblivet material och skräp togs med och det var snyggt och städat när han åkte därifrån. Hälsningar Christina

Inger S
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Jag har ingenting att jämföra med inom rörmokeri, men jag tycker att jag blivit trevligt bemött av samtliga inblandade. Synd att två klinkerplattor och en kakelplatta blev skadade när gamla pannan togs bort. Offerten på värmepanna och luftvärmepump inkl. allt skulle kosta 100100:- och det var också det jag fick räkning på. Avdrag för skador blev inte avdragna vad jag förstår, fast jag blev lovad det. Antar att varmvattenberedare, fläktar och resor var inräknat i offerten jag fick och som det stod. Annars är jag nöjd och...

Pontus G
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Professionella och trevliga. Kontakt och planering var enkelt och smidigt. Informerade vid förändringar samt nyheter.

Camilla T
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Enkla att ringa och boka tid hos och förklara vad man behöver hjälp med. De kom väl förberedda och var snabba, proffsiga och trevliga. Kommer definitivt använda Bålsta rör igen.

Carin R
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb respons och åtgärd av en akut situation med sönderfruset rör och förhindrandet av följder för större vattenskador. Mycket trevlig rörmokare både i första telefonkontakten och med hantverkaren som sedan utförde jobbet Mycket nöjd och kan varmt rekommenderas.

Abbas R
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Jag är mycket nöjd med att jag anlitade dom.

Mikael T
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Trevliga, väldigt kompetenta och sätter kunden i centrum.

Agnieszka O
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Trevligt - snabbt- proffsig - hjälpsam till 100!! Mycket nöjd!!!! Tack!

Joaquim V
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Mycket bra samarbetspartner, noggranna, kommer med proaktivt åtgärder, trevliga, lätta att ha att göra med

Johnny B

Bra bemötande Snabb hjälp Bra återkoppling Det var ett vattenläckage

Ulf Ö
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra bemötande snabb sörvis trevlig kille

Louise O
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra utfört arbete. Element. Termostat dusch. Uttag till tvättmaskin.

MARJA K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabbt agerat, trevlig rörmokare som kom fram till att vårt avloppsproblem egentligen var toalettproblem.

Monique M
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Hög kompetens, flexibla lösningar, personligt bemötande, pålitlig i kontakter, prissättning och leverans. Rekommenderas!

Sten W
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Mycket bra bemötande och snabb service. Tyvärr höll inte dörrstängningen så länge.

Rolf L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabbt, utmärkt arbete utfört av trevlig hantverkare!

Joachim P

Proffsig rörmokare. Rekommenderas

Christin P
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb återkoppling, dvs inom någon timme , när jag frågade om de kunde hjälpa mig med ett jobb. Trevlig personal som sedan tar sin tid att besvara lite frågor jag hade. Kan varmt rekommendera Bålsta Rörmokeri. /Christin

Rasmus L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Efter att ha tittat igenom omdömena om Bålsta Rörmokeri lite snabbt och haft en första kontakt med Dennis var saken klar. Det här företaget skulle leverera precis vad dom lovade och magkänslan var bra. 8 dagar efter första kontakt hade fått en provisorisk varmvattenberedare installerad och ytterligare 7 dagar senare monterades den nya luft-vattenpumpen. Mycket bra företag, rekommenderas starkt! 👍👍👍👍👍

Gun B
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra bemötande. Bra ork med frågvis kund. Höll lovade tider för besök och samtal. Arbetade effektivt och städade fint efter sig. Problem m handdukstork där värmen går o kommer och som alltid är kall under nätter. Svårlöst problem.

Ulf K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabba på att svara och ta fram en fungerande ersättning till vårt gamla värme- och ventilationssystem och duktiga på att hålla kundkontakten. När det visade sig att lösningen inte matchade med köksventilationen, vilket berodde på leverantören, så ordnar Bålsta Rörmokeri med en ny lösning. En front som blivit skadad under transport anmärker de själva på och ersätter. Här är firman som månar om sina kunder och vi rekommenderar alla att anlita dem. Det kommer vi fortsätta att göra.

Fredrik T
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb och bra service när vi hade en vattenläcka.

Inger Birgitta W
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Trevlig. Proffsig, snabb ett jätte bra jobb. Är så nöjd kommer att anlita dem igen om jag behöver. Tack

Daniel L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra kontakt, snabbt på plats. Bytet av gjutjärnstam till plast blev stabilt och snyggt (så snyggt sånt kan bli).

Toni K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Seriösa och proffsiga. Arbetat med dom ett flertal gånger. Rekomenderar starkt!

Bo F
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Kom på utsatt tid och löste problemen på ett bra sätt. Hittade dessutom felaktiga installationer, som han erbjöd sig att åtgärda. Seriös och kunnig.

Leif K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Super nöjd mycket bra utfört arbete kan varm rekommendera Bålsta Römokeri

Anders N
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabbt och smidigt. Löste problemet jag hade med golvvärmen.

Ronny G

Snabbt och professionellt. tillmötesgående

Susanna W
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb och professionell hjälp på utsatt tid!

Kenth L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Allt var bra men det blev ett missförstånd, som vi åtgärdade...

Valentina N
Skrev om Bålsta Rörmokeri

5 minuter på plats för att sedan säga de inte arbetar med Hafa och drog 1500 :- för det , riktigt uselt.

Lars G
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Utmärkt service, och snabbt agerande vid vattenskada.

Susanne K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra och snabb service! Håller vad de lovar!

Gert B
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb service och trevlig bemötande anlitar gärna detta företag igen. Med vänlig hälsning, Gert Bäckdahl

Sergej M
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Installation of a heat pump. Well done. Can hardly be done better. Very good communication. Everything is done according to the agreement.

Pia L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Mycket trevligt bemötande och bra service!

Per-Erik J
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Vår 20 år gamla varmvattenberedaren gick sönder söndag kväll. Måndag morgon ringde vi Bålsta Rörmokeri som kom och undersökte felet. Måndag kväll hade vi en ny varmvattenberedare och den gamla bortforslad. Vi blev mycket imponerade och tacksamma.

Roland N
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Mycket effektivt företag som gjort ett utmärkt jobb.

Svar från Bålsta Rörmokeri

Tack för din feedback, Roland. Det är värdefullt för oss att veta att vi har gjort ett bra jobb. Hör gärna av dig framöver ifall du behöver mer rörhjälp.

Aurora L
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Glada, trevliga, proffsiga och lösningsorienterade. Ett tryggt och kreativt gäng helt enkelt, som gjort många projekt åt oss genom åren.

Svar från Bålsta Rörmokeri

Tack för det omdömet Aurora! Våran absoluta favoritkund som vi jobbat med i många år! Det är kunder som ni som gör vårt arbete så givande. Vi är tacksamma för din feedback och hoppas på fler framgångsrika samarbeten.

Irina G
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Pålitlig och snabb hjälp i stort som smått!

Mattias V
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Proffesionellt företag ! Rekommenderas starkt !

Svar från Bålsta Rörmokeri

Tack för det fina omdömet Mattias, hör gärna av dig framöver för mer rörhjälp!

Elisabeth K
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Snabb respons och fick snabbt hjälp lösa ett mindre problem. Trevliga. Hade gärna också tagit återkoppling när jobbet var utfört för att ha koll men fick det någon dag senare i telefonsamtal. Fakturering i god ordning och i tid, i förhållande till att arbetet genomfördes.

Leif H
Skrev om Bålsta Rörmokeri

Bra jobb och pålitliga vad gäller överenskomna tider. Dock är det bra att vara uppmärksam på priset, men det visste jag om när jag bokade dem. Så priset var ok. Hade det inte varit för priset hade jag gett 5 stjärnor.