Montessoriförskolan Bambino

3.3

4 omdömen om Montessoriförskolan Bambino

Elias
Skrev om Montessoriförskolan Bambino

Förskolan är väldigt dålig eftersom att personalen inte ger tillräckligt mycket uppmärksamhet till barnen som förväntas utav föräldrarna. När man vill dela sina synpunkter med rektorn så börjar hon vara mycket respektlös och otrevlig. Jag rekommenderar inte den här förskolan alls.

Patrik L
Skrev om Montessoriförskolan Bambino

Total oförståelse för föräldrar som arbetar? Vaknat på fel sida? Tycker att Bambino är ett kanon dagis. Trevlig personal och bra bemötande. Har aldrig behövt oroa mig över valet att ha våra två minsta på Bambino. Hade jag kunnat valt ett annat dagis åt mina äldre barn så hade dom också gått där. Dom har till och med frågat varför inte dom kan få gå där när deras syskon får det. Men har man skilda föräldrar så går inte allt att ordna. Som sagt har ni möjlighet att få en plats på Bambino så tycker jag att ni ska ta den.

s k
Skrev om Montessoriförskolan Bambino

Vi har haft våra barn på Bambino i många år nu och är jättenöjda med allt! Personalen bryr sig och har alltid varit tillmötesgående vid ändringar. Förskolan har öppet precis som alla andra dagis i kommunen!

Andreas P
Skrev om Montessoriförskolan Bambino

Total oförstålese för färäldrar som arbetar, sätt era barn här om Ni har möjlighet att hämta innan 16, om inte välj annat dagis.

Patrik L och 2 andra gillar detta