Bamboo south thai wok & sushi

Bamboo south thai wok & sushi

2.9

Bamboo south är en restaurang i Stockholm som har take away, sushi och thai wok-rätter. Om ni ska ha fest hemma, eller om ni ska ha en tillställning för företaget kan vi även erbjuda catering. vi finns på HERON CITY.

7 omdömen om Bamboo south thai wok & sushi

Carina N
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Vad har hänt ?? Denna restaurang var bäst på heron i många år. Nu är alla otrevliga och sura. Salladen till lunchen består endast av isbergssallad. Räkchipsen är bortplockade. Priset har höjtst enormt. Personalen ljuger om att lunch stämpelkortet aldrig funnits. För en månad sen sa dem åt mig att använda stämpeln nästa gång ich nu har den inte ens existerat. Kommer aldrig åka hit igen

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Manuel David B
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Portionerna har blivit betydligt mindre i storlek. Smaken varierade också. Före inflationen var denna restaurang mycket bättre. Prishöjningen borde kompensera kvalitén.

Ninos A
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Detta är nu andra gången vi äter där och blir magsjuka under två veckors tid så det måste vara därifrån vi blir sjuka tyvärr Detta var en mycket omtyckt resturang för oss och väljer den mer än gärna när vi är på plats men så blir det inte så hädanefter. Vet ej vad som hänt med dem för det verkar fortfarande vara samma personal men kan med stor säkerhet peka ut dem som orsaken till magsjukan

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

DOLORES D
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Maten är inte bra, tyvärr. Dyrt och inte värt ett besök (eller som i mitt fall flera chanser och försök fick dem. Men faller platt varje gång)

Serhat K gillar detta
Vincent H
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Stans bästa thai finns i Heron city! På det här stället får man alltid så jäkla god, vällagad thaimat. Fräscha ingredienser, det går snabbt, de är trevliga. Känns som ÄKTA thai lagad i Phuket av äkta kockar. Stans bästa Pad Thai dessutom, rekommenderas.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Mary J
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Alltid god mat & jättetrevlig personal! Blir alltid mätt & för den som gillar stark mat kan jag rekommendera "Hot Wok Mix". De är även mycket duktiga på sushi & det ser & smakar alltid fräscht! Håller med Bart D att Bamboo South är det bästa stället på Heron.

Bart D
Skrev om Bamboo south thai wok & sushi

Really nice Thai food. Huge portions! Much better than your average Thai place, maybe best place in heron city food court

Mary J och Tobias B gillar detta
Djurgårdsbrunn