Banana Blue

4.3

12 omdömen om Banana Blue

Albert S
Skrev om Banana Blue

Superproffs och inte några barnrumpor som köpt en kamera för att de vill leka fotograf. Från början klart och tydligt vad man fick för olika priser. Inga överraskningar eller mystiska utgifter som plötsligt satt på fakturan. Vi gör jättereklam på fastighetsväggar så för oss var toppkvalitet av yttersta vikt!

Kent J
Skrev om Banana Blue

Otrevligt bemötande tycks vara ledordet för detta företag. Att sälja bilder och sedan skicka straffakturor för felaktigt användande verkar vara detta företags affärsidé. Varning Varning!!!

Bertil O
Skrev om Banana Blue

Schyssta bilder på en gammal gubbe som jag! Visste inte att jag var så snygg rofl. Snabb leverans och högkvalite. Bra koncept. Proffs.

Ronnie B
Skrev om Banana Blue

Vårt fastighetsbolag har anlitat firman i 6 år och kvaliten och servicen har genomgående varit utmärkt. Man levererar i tid och har hjälpt oss mycket med att skapa ett system så vi lätt hittar de bilder som hör ihop med varje enskild fastighet. Personligen är jag vansinnigt trött på fotografer som tror att fastigheter har sneda väggar så jag är mycket nöjd att denna fotograf har rätt utrustning och kunskap för att inte trilla i den fällan. Förutom vår vanliga bildbank gör han också extra glassiga bilder åt oss när...

Robert G
Skrev om Banana Blue

en redig och vettig fotograf som gjorde det han skulle göra - jag såg bättre ut på bild än vanligt tack och lov - en särskild hälsning till den trevliga assistenten är på sin plats - hon var trevlig och hjälpsam bra kvalite rakt igenom

Sanna N
Skrev om Banana Blue

Som en kvinna som är mån om sitt utseende och hur jag framstår i pressen är det oerhört viktigt att fotografen har förståelse för mina behov och hur jag vill framställas. Detta lyckades han med på ett mycket bra sätt. Kvalitet är viktigt för mig och jag uppskattar ett riktigt proffs. Jag är faktiskt så nöjd att jag dels återkommer med man och barn för familjefoto men även kommer se till att mitt företag anlitar honom mera.

Martin M
Skrev om Banana Blue

Första intrycket bra, bilderna bra, men se upp! Skenet bedrar. Det är en riktigt pengakåt fotograf! Efter att blivit krävd på extra pengar via straff-fakturering, då mitt företaget lagt ut en bild utan fotografens namn, så har jag hört av mig till 4 konkurrenter i min bransch, som har alla upplevt samma sak. Rätt skall vara rätt enligt upphovsrättslagen. Det förnekar jag inte. Dock är det uppenbart att detta företag har som affärside att plåta några gånger och sedan sitta och bevaka kunderna i flera år för att leta efter...

karin g
Skrev om Banana Blue

Varmt kunnigt omhändertagande i en stooor häftig ateljé. Mycket centralt och lättillgänglig även för rörelsehindrade! Dessutom blev jag och min rullstolsburna kompis otroligt snygga och fräscha på bilderna.

Ove S
Skrev om Banana Blue

Var på Bananablu i vintras när mitt företag skickade dit alla nästan hundra anställda för porträtttagning. Inte på samma gång utan vi bokade tid själva. Jag brukar alltid se ut som ett fult troll på bild men med tålamod och tack vare att vi fortsatte tills jag var nöjd (jag kunde se direkt i en dator hur det blev) har jag för första gången fått ett porträtt som jag inte skäms för. Tack Pierre!

Ellen G
Skrev om Banana Blue

trevliga och snabba - fick en liten konstvisning också, fotona blev bra och var billigare än jag hade trott

Carola F
Skrev om Banana Blue

Jag blev rekommenderad den här fotografen av en kollega. Vi bokade familjefoto med hela tjocka släkten, 23 pers. Alla blev snygga å alla blev glada. Han fixade morfars ärr också. Ateljén låg bra och centralt och var fräsch med rena toaletter, duschrum och sminkplatser. Värsta topmodellerna kände vi oss alla som.

Lollo gillar detta
Lollo
Skrev om Banana Blue

trevlig och proffsig fotograf - var på ateljén inne i stan på västmanagatan . Bättre bilder än jag kunde drömma om och bättre priser än andra i närheten. Supercool atljé som jag kunnat bosätta mig i. :-)

Carola F gillar detta