Barbarella Bodyjewellery AB

Ring 031-14 13 13 www.barbarella.se

5 omdömen om Barbarella Bodyjewellery AB

Carl-Johan S
Skrev om Barbarella Bodyjewellery AB

Otroligt stort utbud och snabba leveranser. Är exklusiva ÅF för Wildcat i norden.

Regina J
Skrev om Barbarella Bodyjewellery AB

Barbarella har alla piercingsmycken du kan tänka dig, alla storlekar, alla färger, alla modeller och du kan få all hjälp du behöver med din piercing. Du kan även beställa smycken online från deras hemsida.

Ami H
Skrev om Barbarella Bodyjewellery AB

Har inte besökt Barbarella annat än som näthandel. Deras utbud är otroligt, deras priser är låga och lockande och deras service mycket bra. Mina ringar blev restnoterade men jag fick fortlöpande info om hur det framskred. Det var först här på Reco jag fick klart för mig att det också fanns en butik. Denna ska besökas vid nästa Göteborgsvisit!

Emma A
Skrev om Barbarella Bodyjewellery AB

Det var ca 3 år sedan jag besökte Barbarella i göteborg. Jag piercade naveln och båda öronen och blev mycket nöjd. Personalen verkade erfaren och var serviceinriktad och professionell. Tycker inte heller priserna var överdrivna som de annars tenderar att vara på liknande studios etc. Vill du vara säker på att din piercing görs på rätt sätt och samtidigt få ett urval av olika snygga smycken är Barbarella något för dej.

Elina E
Skrev om Barbarella Bodyjewellery AB

När jag gjorde min piercing i naveln valde jag att gå hit, trots att jag bodde i Stockholm. Jag var på besök hos släktingar och hade hört att Barbarella hade vä ldigt bra rykte i Sverige. Killen som gjorde min piercing var väldigt professionell och förklarade hela tiden vad han skulle göra, eftersom jag var så nervös. Innan han gjorde piercingen bytte han handskar säkert 5 ggr. När han tillslut gjorde piercingen kändes det knappt och han var väldigt bra. Fick väldigt bra råd hur jag skulle sköta min piercing och fick rådet...