Barkarby Wellness Kiropraktik

Barkarby Wellness Kiropraktik

Ring 08-403 911 68 www.barkarbykiropraktik.com

Med en vision att hjälpa familjer och individer till ett rikare och hälsosammare liv på ett naturligt sätt har Farah som ambition att ryggrad och nervsystem ska vara i optimal form.

15 omdömen om Barkarby Wellness Kiropraktik

Navid Zafar Q
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Thank You Mr Tanweer! for Your amazing treatment, I got it yesterdsy and I slept for 12 hours today 😆 (havent done that for ages) 💖 my body feels so balanced 🤝

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Gunnar  E
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Anki L - Efter år av smärta i nacke o armar, även magen som värkt en längre tid, o mänga läkar besök, rekommenderade min son ett besök hos wellnes kiropraktik. Lite skeptisk gick ja dit, o bara efter några behandlingar kändes jag som en ny människa. Värk i nacke o armar nästan helt borta. Har några behandlingar kvar, känner att energin kommer tillbaks. Tröttheten o ingen lust att göra nått är borta, o magverken likaså. Nu orkar ja ta tag i saker igen tack vare fantastiska Farah! Kan varmt rekommendera Wellnes Kiropraktik!

Yvonne K
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Trevlig och engagerad personal. Jag har köpt behandlingspaket wellnesskiropraktik. Startade med undersökning och genomgång. Har genomgått ca 10 behandlingar och märker bra effekt på min kropp. Mycket nöjd

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Alexis L
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Alltid väldigt bra bemötande av Barkaby Wellnes praktik. Förklarar och går igenom kroppen på ett sådant sätt jag inte hade någon aning om innan. Hur hela kroppen hör ihop med ryggrad och nerverna. Dessutom är behandlingen väldigt bra och metodisk, så man mår mycket bättre efter besöket. Har både hjälpt mig och min mamma :)

Anita B
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Jättebra proffsigt bemötande. Barkaby Wellness har hjälpt båda mina barn på deras besvär på ett utmärkt sätt!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 876 omdömen 4.7 av 876 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Bauer Elektriska AB
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Efter en grundlig genomgång av besvär och tänkbara efter orsaker gällande min nacke som jag haft kraftiga problem med i 8 månader så har jag blivit otroligt mycket bättre och kan leva ett normalt liv med 70% mindre smärta än innan och det blir dessutom bättre hela tiden gång för gång! Kan varmt rekommendera Farah för hennes engagemang och proffsighet Med Vänlig Hälsning Robert Bauer / Bauer Elektriska AB

Reena C
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Över 6 månaders regelbunden kiropraktisk behandling har jag slutat att ta värktabletter nu, helt fantastiskt. Kiropraktor Farah är bäst!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Karl P
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Önskar lite mer dialog i besöken. En sak jag personligen önskar veta är vad kan det vara för problem förutom nerver, utveckling sedan första besöken m.m. Första besöken var jättebra och pedagogiska. Jag förstår att schemat ofta är späckat men att inte tumma på den saken. Sista gångerna kändes det som hej, (Knäck) hej då. Men i det stora hela, mycket nöjd. 4/5.

Elisabeth K
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Mycket bra bemötande och yrkeskunnig behandlare. Jag rekomenderar starkt Barkarby Wellness

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Usman R
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Bästa kiropraktorn med mycket erfarenhet och alltid uppdaterad med de senaste kunskaperna från hela världen. Jag var utbränt från jobbet och tog en hel behandlings program, känner mig som en ny person. Rekommendera starkt att alltid tag en hel behandlings program och följer för bästa resultat.

Charlotte S
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Barkarby Wellness lokaler är välkomnande och rogivande och du får ett fint bemötande av Rina när du kommer dit. Farah har en fantastisk holistisk kunskap om hela kroppen. Hon hjälper mig att bygga upp min hälsa både fysiskt och mentalt. Förutom den kiropraktiska behandlingen hon ger mig och tips om stretch- och styrkeövningar att göra själv hemma, så får jag övningar för att hitta mitt inre lugn och och att bygga upp min förmåga att hantera en stressig vardag på ett bättre sätt. Jag tar även med mig mina barn till Barkarby...

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Jeanette P
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

För mig som driver eget företag kan det ofta bli stressig och då är det jätteskönt att jag har en bra kiropraktor som jag kan ringa till när jag behöver. Barkarby Wellness har dessutom en mer långsiktig förebyggande vård som har hjälpt mig att kunna hantera stress mycket bättre. Jag hade tidigare migrän 1-4 gånger i månaden, nu har jag inte haft migrän alls på tre månader, tack vare att jag regelbundet får förebyggande behandling på Barkarby Wellness. Kort och gott så står de för ett trevligt bemötande, mätbara resultat och flexibilitet.

Alice D
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Är supernöjd med Barkarby Welness och rekomenderar verkligen alla att prova. Jättefin bemötande och hjälpsam personal. Jag hade inte klarat de stressiga och mörka månaderna om jag inte hade gått hit. Farah har hjälpt mig komma i balans med min energi och har mått mycket bättre med rygg och nacke. Har diskbråk i både nacke och rygg och varje gång jag kommer till Barkarby Welness känner jag mig mycket mjukare i kroppen med mindre ont. Jag kommer att fortsätta med min behandling även när jag kommer att vara frisk eftersom man...

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Gunnel M
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Jag har blivit väldigt väl omhändertagen och hjälpt med mina krämpor på Barkarby Wellness. Jag sökte för hjälp mot yrsel, knäproblem, nackproblem, huvudvärk, ryggproblem och har fått behandling ett antal månader. Nu mår jag bra, vågar köra bil igen eftersom yrseln är borta, har börjat dansa igen och mår bättre över huvudtaget. Jag kan verkligen rekommendera Farah & Rina på

Zeeshan R
Skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik

Bästa behandling för rygg och huvudvärk smärtor!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 860 omdömen 4.7 av 860 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.