Barr & Lin

3.3

4 omdömen om Barr & Lin

Åsa M
Skrev om Barr & Lin

Förstörde mitt hår helt vid klippning!

Svar från Barr & Lin

Hej Åsa! Tråkigt att höra att du inte blev nöjd. Hör gärna av dig till oss så kan vi göra om ditt jobb. Vår strävan är att göra alla kunder 100% nöjda. Mvh/ Johan

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Linnea S
Skrev om Barr & Lin

Har klippt mig några gånger hos Nessa och uppskattar hemskt mycket att hon är så lyhörd. Därför har jag återvänt. Jag försöker spara ut mitt hår och får lätt slitna toppar, men mitt hår växer fort så jag föredrar att ha lite slitna toppar men jämt hår som klipps ofta men lite. Jag vill till exempel att håret längst fram ska vara ganska långt för det är då jag känner mig mest bekväm. Nessa har alltid visat förståelse till detta! Jag har vågigt hår då mina toppar gärna viker sig utåt.Så till exempel en uppklippkning ser...

Anette N
Skrev om Barr & Lin

Gjorde slingor och blev väldigt imponerad av resultatet. Täta, fina slingor, perfekt lagda. Frisören Reka gjorde ett lika bra jobb som de dyra salongerna runt Stureplan som tar dubbelt så mycket. Dessutom är de trevliga och salongen är fräsch och trivsam. Rekommenderas verkligen!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Dina D
Skrev om Barr & Lin

Trevlig och opretentiös stämning och mycket bra bemötande! Emelie och Nessa samarbetade för att få till en bra färg och resultatet av både färg och klippning blev jättebra! Jag har gått på både enkla och exklusiva salonger och har aldrig gått till en frissa två gånger, men nu kommer jag göra det. Dessutom ok priser för att vara Sthlm.