feedback company

Recos
Ring företaget
Vinland-Hembrygg & Tobak

Västra vägen 7 582 34 LINKÖPING

Vinland-Hembrygg & Tobak finns på Västra vägen 7 i LINKÖPING och är sökbara på bl.a. Konsulter och Konsultverksamhet

Mer funktioner

Vad tycker du om Vinland-Hembrygg & Tobak

Läs vad Recos användare tycker om Vinland-Hembrygg & Tobak

• Status: 32
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Köpte ett "Gör ditt eget snus"-kit här för ett tag sedan. Riktigt bra priser, och blev riktigt bra bemött av han som jobbade där!
  • Status: 8
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Jag ÄLSKAR vinland! Vad skulle en student göra utan detta helt fantastiska företag? Dem har allt man kan tänka sig och lite till. Jäklar vad man kan tjäna på att handla här för att själv brygga hemma jämfört med att gå till systemet! :D
  • Status: 10
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    VINLAND är helt klart Linköpings stolthet inom APK (Alkohol Per Krona) . Med alla bartillbehör du kan tänka dig och ett välsorterat "brygg-själv" lager så behöver ingen student känna sig för fattig för att festa!
  • Status: 9
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Vinland. Denna gassande guldgruva mitt i linköping är smått ovärderlig och någonting alla större studentstäder borde ha. 20 liter vin kan bryggas hemma i din egen garderob för dryga 200-lappen. Ett måste för oss som aldrig vill gå törstiga!

Säljer även ölsatser och tillbehör.

Företag nära Vinland-Hembrygg & Tobak

Dannyboi
Dannyboi tycker
"Fin byggnad, bra bibliotek, men betyget dras ner av att det blir dyrt med toalettbesöken där om man pluggar en hel dag. "
Elin K
Elin K tycker
"Är man intresserad av att läsa så ska man göra ett besök på detta antivariat. Kanske inte så mycket för att hitta en bok att läsa utan mer för att möt ... "
David S
David S tycker
"Liten och trevlig mataffär som har det mesta. Trots att det är en närbutik tycker jag inte priserna är så farligt höga, så om du tänkte handla på Coop ... "
Lasse N
Lasse N tycker
"Riktig kompetens, kvalificerad bedömning och behandling. Säger ifrån när det är olämpligt operera och försöker inte bara tjäna pengar på patienten! "

0 bilder från Vinland-Hembrygg & Tobak

Taggar för Vinland-Hembrygg & Tobak