Kampanj

Checkins
Ring företaget
Vinland-Hembrygg & Tobak

Västra vägen 7 582 34 LINKÖPING

Vinland-Hembrygg & Tobak finns på Västra vägen 7 i LINKÖPING och är sökbara på bl.a. Konsulter och Konsultverksamhet

Mer funktioner

Vad tycker du om Vinland-Hembrygg & Tobak

Läs vad Recos användare tycker om Vinland-Hembrygg & Tobak

• Status: 32
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Köpte ett "Gör ditt eget snus"-kit här för ett tag sedan. Riktigt bra priser, och blev riktigt bra bemött av han som jobbade där!
  • Status: 8
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Jag ÄLSKAR vinland! Vad skulle en student göra utan detta helt fantastiska företag? Dem har allt man kan tänka sig och lite till. Jäklar vad man kan tjäna på att handla här för att själv brygga hemma jämfört med att gå till systemet! :D
  • Status: 10
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    VINLAND är helt klart Linköpings stolthet inom APK (Alkohol Per Krona) . Med alla bartillbehör du kan tänka dig och ett välsorterat "brygg-själv" lager så behöver ingen student känna sig för fattig för att festa!
  • Status: 9
    skrev om Vinland-Hembrygg & Tobak:
    Vinland. Denna gassande guldgruva mitt i linköping är smått ovärderlig och någonting alla större studentstäder borde ha. 20 liter vin kan bryggas hemma i din egen garderob för dryga 200-lappen. Ett måste för oss som aldrig vill gå törstiga!

Säljer även ölsatser och tillbehör.

Företag nära Vinland-Hembrygg & Tobak

Firma Mehmet Bardakci