Bauer Elektriska AB

Bauer Elektriska AB

www.bauerelektriska.com
  • BadgeFourYears

Vi på Bauer Elektriska är certifierade elektriker som tar elsäkerhet på allvar. Efter över 30 år i branschen kan vi klara det mesta som har med din el att göra, oavsett om du är privatperson eller företag! Genom vår mångåriga erfarenhet och breda kompetens kan vi bistå dig på flera typer av elarbeten, bland annat elinstallation...

81 omdömen om Bauer Elektriska AB

Sedan starten hos Reco 2013

Kenneth S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Installationen av nya elledningar fungerade bra och montören ringde då små problem dök upp. Avisering före installationen fungerade bra och arbetet utfördes som det var sagt. Negativt var att fakturan dröjde lång tid innan den kom och då var datumet för betalning mycket kort.

Britt-Marie B
Skrev om Bauer Elektriska AB

Trevlig och duktig duktig elektriker

Oscar P
Skrev om Bauer Elektriska AB

Trevligt bemötande men inget bra planerat eller utfört arbete. Viss avdrag gjordes på priset men kommer inte använda Bauer igen

Magnus P
Skrev om Bauer Elektriska AB

Snabbt och proffsigt jobb. Mycket nöjd!

Anders W
Skrev om Bauer Elektriska AB

Vi hade en, som det visade sig ganska komplicerad situation i vår elförsörjning. När Ludde och hans kollegor installerade vår elstolpe, fick de återkomma vid flera tillfällen och inget var draget som det borde. Med tålamod och entusiasm så löste de alla problem och tog till och med tid att ringa byggbolaget för att tillsammans hitta en lösning. Vi är jättenöjda med den snygga installationen och kan varmt rekommendera Bauer Elektriska.

John S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Bra service och trevliga människor!

Katharina S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Alltid snabba, professionella, trevliga och hjälpsamma. Stort tack!

Magnus P
Skrev om Bauer Elektriska AB

Mycket bra. Kunniga. Hjälpsamma och vill att kunden ska bli nöjd. Rekommenderar dem varmt! /Magnus

Lilian Ingeborg E
Skrev om Bauer Elektriska AB

Det var snabbt och proffsigt utfört.

Jan L
Skrev om Bauer Elektriska AB

Proffsig personal snabbt och effektivt . Bra information vad som gjordes.

Alexander B
Skrev om Bauer Elektriska AB

Väl utfört jobb av trevliga elektriker som verkar veta vad de håller på med. Det enda som drar ned betyget något är den lite stökiga bokningsprocessen där jag fick vänta länge på återkoppling som aldrig kom och fick ringa flera gånger, men det kompenserades sedan av att de prioriterade min tidsbokning. Så när jag väl fick en bokad tid gick det snabbt.

Lena Å
Skrev om Bauer Elektriska AB

OK, men ifrågasatte fakturan som jag fortfarande inte anser var OK utan ngt saltad utifrån att det som fakturerats ej kändes OK med saktat belopp.

Atli R
Skrev om Bauer Elektriska AB

Bauer Elektriska är fantastiska! Snabba, kompetenta och serviceinriktade. Rekommenderar dem starkt!

Erik Z
Skrev om Bauer Elektriska AB

Fick mycket snabbt hjälp med byte av termostat för golvvärme! Utmärkt service, trevlig elektriker.

Lars J
Skrev om Bauer Elektriska AB

Jag vill inte kalla min kontakt med Bauer som en upplevelse men uppskattar ert sätt att er an uppgiften. Snyggt jobb och mycket trevligt att träffa Kalle Tiala. Han monterade takfläkten utan att göra något väsen av sig, lämnade rummet rent och snyggt och takfläkten snurrar på. Lasse Jonsson

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Lars, tack för ditt omdöme och att vi inte märks så mycket och gör ett bra jobb är det vi alltid strävar efter. Ha en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Martin V
Skrev om Bauer Elektriska AB

Proffesionellt bemötande, de höll tiden, blev bättre än förväntat, Jag behövde dra om el ledningar i hela huset. Öst av allt att jag fick dela upp betalningen! Tusen tack för det❤️❤️❤️

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Martin, Vad trevligt att du blev så nöjd och jag hoppas du får en fin sommar. Med vänlig hälsning Robert Bauer

THOMAS N
Skrev om Bauer Elektriska AB

Vi är mycket nöjda med den installation av laddbox och lastbalansering som Bauer gjort i vår carport. Hela installationen är snyggt och proffsigt gjord. Priset är bra och tiden mellan offertaccept och färdig installation var endast en dryg vecka. Vi kommer åter att anlita Bauer när behov uppstår och kan varmt rekommendera dem.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Thomas, Vad bra att ni blev så nöjda och vi försöker alltid göra vårt bästa och ni är varmt välkomna att höra av er när behov finns. Önskar er en fin sommar. Med Vänlig hälsning Robert Bauer

Anna Z
Skrev om Bauer Elektriska AB

Så trevliga och proffsiga killar .Kan varmt rekommendera att anlita Bauer Elektriska.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Anna, tack för de fina orden och jag önskar er en härlig sommar. Med vänlig hälsning Robert bauer

Patrik H
Skrev om Bauer Elektriska AB

I tid, bra utförda arbete. Lätta att få tag på och väldigt trevliga.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Patrik, precis detta som du skrev strävar vi alltid efter så tack för det. Önskar dig en fin sommar. Med Vänlig Hälsning Robert Bauer

Xavier R
Skrev om Bauer Elektriska AB

Bra jobbat, smidigt och snabbt utfört

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Xavier, tack för de fina orden. Önskar dig en fin sommar. med vänlig hälsning Robert bauer

Linnea S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Kunnig och trevlig elektriker som hjälpte mig att få ordning på lite halv-kaosartade kopplingar den förre lägenhetsägaren gjort i mitt kök. Det blev som jag önskade och priset kändes rimligt. Det enda som var lite tokigt var att fakturan kom väldigt sent, tror jag väntade närmare tre månader. Å andra sidan hörde jag inte av mig och bad om den heller.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Linnea, Vad trevligt att det det blev som du önskade och att priset var rimligt, fakturan skall komma snabbare så vi skall bättra oss men i gengäld fick du i alla fall en bra kredit tid och med det önskar jag dig en jätte fin sommar. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Artan Q
Skrev om Bauer Elektriska AB

Bra service. Snabbt utförande. Proffsiga till 100% Rekommenderas till alla som behöver hjälp. Anlitades när jag renoverade badrummet! 🤩

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Artan, Tack så mycket för den jätte fina rekommendationen. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Berit L
Skrev om Bauer Elektriska AB

Jättebra bemötande,och snabbt och bra utfört arbete. Drog el i vårat garage som hade brunnit. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Berit, Jätte trevligt att du blev så nöjd och jag önskar dig en riktigt fin sommar. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Frida J
Skrev om Bauer Elektriska AB

Snabbt och smidig hjälp, jag är nöjd

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Frida, Vad trevligt att du blev nöjd . Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Viktor E
Skrev om Bauer Elektriska AB

Jättebra service, mycket trevlig elektriker hjälpte oss med installation av badrumsfläkt.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Viktor, vad trevligt att du blev nöjd. Önskar dig en fortsatt bra dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Berit A
Skrev om Bauer Elektriska AB

Duktig elektriker, håller tider, utför det ni lovat. Jag är mycket nöjd!

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Berit, Vad trevligt att du blev så nöjd och du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver någon mer hjälp. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Caroline B
Skrev om Bauer Elektriska AB

Jag blev väldigt bra bemött, och är väldigt glad över att det jag behövde hjälp med löstes direkt när de var på plats. Jag är väldigt glad över att de hjälpte mig med att installera min tvättmaskin.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Caroline, Vad trevligt att du blev nöjd och att det löstes direkt. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Jan B
Skrev om Bauer Elektriska AB

Då vi i vintras drabbades av en stor fuktskada i vårt hus var Bauers Elektriska AB de som tog hand om att byta ut alla gamla eldragningar och gammalt proppskåp. De satte upp spottar i badrummet och handdukstork samt fixade golvvärme till badrummet och förberedde för tvättmaskin. De satte även in frostvakt och säkrade upp huset med elen. De satte även upp taklampor. Det var mycket elarbete som de utförde till vår fulla belåtenhet. De arbetade även bra med övriga hantverkare som samtidigt höll på med reparationer och återställande...

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej, stort tack för de fina orden och vi strävar alltid efter att göra vårt bästa och det bästa för kunden. Önskar er en fin sommar. Med Vänlig hälsning Robert Bauer

Carl-Bertil N
Skrev om Bauer Elektriska AB

Hittade er på nätet, blev vänligt bemött ftån första samtalet. Ni kunde komma dagen därpå, höll tiden o utförde uppdraget - vilket var byte av en dimmer - hos mina föräldrar. Trevlig och kunnig person kom enligt min pappa som blev väldigt nöjd.

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Carl-Bertil, Vad trevligt att det kunde lösas direkt och att pappa blev nöjd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Nina S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Köpte laddstolpe till elbil, funkade utmärkt, höll tiden och priset. Rekommenderar. Mvh Nina

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Nina, Tack för den fina rekommendationen. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

Victor A
Skrev om Bauer Elektriska AB

Jag fick en elektriker som heter Kalle. Han var speciell. Han trollade verkligen med elen och drog allting väldigt fint. Han var väldigt duktig på att testa elen på olika ställen också. Han hade roliga förslag och idéer. Roliga vitsar drog han också! Fem badbollar av fem!

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Victor, tack för alla badbollar och den fina rekommendationen. Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning Robert Bauer

JESPER N
Skrev om Bauer Elektriska AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande av både kundservice och montören. Vi fick hjälp med installation av taklampor och lite annat diverse elarbete. Gick fort och vi är mycket nöjda med resultatet. Kommer anlita igen!

Svar från Bauer Elektriska AB

Hej Jesper, tack för den fina rekommendationen och trevligt att ni är så nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er igen. Önskar er en fortsatt trevlig dag. Med Vänlig hälsning Robert Bauer

Elin Rebecka K
Skrev om Bauer Elektriska AB

Väldigt nöjd med det arbete Bauer Elektriska utförde hos oss. Snabb kontakt med kundtjänst, tydlig information, väl utfört arbete och inte minst- otroligt trevlig personal! Kan varmt rekommendera Bauer Elektriska.

Maria H
Skrev om Bauer Elektriska AB

Arbetet som utfördes var bra. Men det tog 1 år mellan beställning o utförande. Det verkade heller inte finnas någon planering då det var väldigt kort mellan besked om att elektrikern kunde komma till de kom. De blev heller inte klara den dag vi bestämt utan behövde komma tillbaka vilket gjorde att jag inte kunde vara hemma och det arbetet inte blev som jag tänkt. De verkade också väldigt stressade. Så jag ville inte pressa på ännu mer. Dålig arbetsmiljö för hantverkarna? Det var dessutom bara 1 som var kunnig, den andra...

Sara B
Skrev om Bauer Elektriska AB

De som jobbade i min lägenhet var väldigt trevliga och lätta att ha i mitt hem. Mina förväntningar var att arbetet skulle gå snabbt.Efter förhållandena och det som skulle göras så gick det ganska snabbt. Byte av elledningar i hela huset, installering av dimmer, eluttag och 3-fas till spisen.

Per L
Skrev om Bauer Elektriska AB

Vi anlitade Bauer Elektriska AB för diverse omfattande elarbete i våra hundra år gamla hus. Med ett gott bemötande och professionellt resultat är vi väldigt nöjda. Rekommenderas varmt.

Tomas S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Snabbt och väl utfört job. Toppbetyg

Per S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Mycket positivt bemöt av montören Kalle. Köpt servicetjänster innefattande felsökning.

Victoria L
Skrev om Bauer Elektriska AB

Otroligt kunniga och effektiva installatörer

Gustav S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Professionell service, trevligt bemötande av kontoret/kundtjänst också.

Anna Z
Skrev om Bauer Elektriska AB

Trevlig och bra bemötande både i offert förfarandet till genomförandet. Extra plus för smarta lösningen med vår laddstation 👍

Peter S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Trevligt bemötande, smidigt och bra kvalite på utfört arbete (installation av el/tvättmaskin i badrum).

Agneta I
Skrev om Bauer Elektriska AB

Som nyinflyttad behöver man ofta se över "det elektriska". Ringde trevliga Bauer och fick omgående några nya elkontakter installerade. Snabbt och bra gjort! Dessutom fixade de så att två taklampor kunde sättas upp. Rekommenderar dem absolut!

Gunilla T
Skrev om Bauer Elektriska AB

Superproffsigt. Ögonblicklig respons och sedan hembesök för att se vad som behövde göras inför leverans, installation, bortkopplad av gas, elinstallation och bortforsling av den gamla spisen. Tre personer kom sedan och hela installationen gjordes vid ett enda tillfälle av 3 olika hantverkare. Kunde inte gjorts bättre. Tusen tack, en sten föll från mitt bröst.

Per Ingvar S
Skrev om Bauer Elektriska AB

Proffsig från första besöket till färdig installation av laddbox. Rekommenderas varmt!

Christer F
Skrev om Bauer Elektriska AB

Otroligt bra möte med Bauer Elektriska AB. Trevliga och proffsiga. Håller och levererar vad som utlovats och i tid sällsynt bra att ha att göra med. Stort tack Kalle o Ludde! Mvh, Christer

Ingrid B
Skrev om Bauer Elektriska AB

Från första kontakt till inkoppling och avslut av diverse elarbeten efter inflytt till lägenhet så har kontakterna och jobbet från Bauer elektriska fungerat fantastiskt bra! I allt från planering, till kreativitet i lösningar, håller överenskomna planer och tider och kvalitet i utfört arbete.Dessutom trevliga elektriker. Att det finns mycket kunskap om Plejd uppskattade vi extra mycket

Andy M
Skrev om Bauer Elektriska AB

Good communication and understanding of my work request. Happy will all the the work they have done!

Adam N
Skrev om Bauer Elektriska AB

Väldigt tråkigt och bra bemötande jag rekommenderar starkt

Ebba G
Skrev om Bauer Elektriska AB

Helt fantastiska killar! Både Mats som var här och gav mig en offert & Viktor som gjorde själva arbetet! Kommer absolut anställa dessa killar igen, om jag i framtiden behöver någon hjälp med elen! 5 av 5 🌟