Beauty Profession Sweden

Beauty Profession Sweden

Vi tillhandahåller professionell hudvård/kroppsvård i nära samarbete med dermatologer och kosmetologer, samt övrig expertis.

278 omdömen om Beauty Profession Sweden

Jessika R
Skrev om Beauty Profession Sweden

Kan varmt rekommendera Beauty professions fillers utbildning, jag har nyss gått deras 3 dagars utbildning och är mycket nöjd. Djupgående och komplett kurs. Suzanne som lär ut har mångårig erfarenhet och kan verkligen lära ut! Suzanne och Frank vill genuint att deras elever verkligen förstått och lärt sig det de vill lära ut, även utmärkt studiematerial. Kan varmt rekommendera denna utbildning.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

MARIJANA R
Skrev om Beauty Profession Sweden

Har gått min tre dagars kurs hos Suzanna och Frank, jag är så super nöjd med allt. Deras bemötande, goda kunskaper i det dom gör, vilja att lära ut sina elever så att vi blir lika duktiga och professionella som dom är. Man kände sig verkligen hemma, verkligen jordnära och goda människor. Tack en gång till för allt 🌸

S
Skrev om Beauty Profession Sweden

Världens bästa utbildning får man hos Suzanna i Beaty Profession Sweden! Såå LÄRORIKA och trevliga stunder har jag haft under utbildningen! Är så himla nöjd med utbildningen och rekommenderar Beauty Profession Sweden starkt! (sherry)

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Nathalie C
Skrev om Beauty Profession Sweden

Gått min första, definitivt inte min sista kurs hos fantastiska Suzanna och hennes trevliga man ”Frankie”. Rekommenderar starkt deras kurser samt behandlingar. Familjärt, proffesionellt och helt fantastiskt. ❤️

Julio F
Skrev om Beauty Profession Sweden

Ville tacka er ännu en gång för en strålande kurs är jätte nöjd att jag hitta er för att gå kurser kommer bli fler 😊 Julle

Jenny R
Skrev om Beauty Profession Sweden

Suzanna är helt magisk!!! Vaknade dagen efter fillerbehandlingen och har inte ett endaste litet blåmärke någonstans i ansiktet. Har gjort läppar en gång tidigare för flera år sedan, och då fick jag massor av blåmärken. Såg förjävlig ut i några dagar då - efter att ha varit hos Suzanna är jag fin direkt! 😃👍🏻🙏🏻 Känner mig så himla nöjd med resultatet! Jag ville ha en diskret förbättring, och inget dramatiskt resultat, och Suzanna lyssnade, förstod och levererade just precis det jag önskade. Rekommenderas varmt!

Havrest K
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag är en tandläkare som gick 3 dagars-utbildningen hos Suzanna, och är otroligt nöjd! Utbildningen i sig var väldigt givande då Suzanna är en väldigt duktig och pedagogisk lärare. Det är en intensiv kurs med mycket saker att gå igenom, men det hela görs på ett proffsigt, roligt och intressant sätt, och Suzanna ser hela tiden till så att man alltid hänger med, och identifierar ens svagheter så att man konstant slipar på de svagheterna under kursens gång. Hon fick mig att känna mig självsäker efter utbildningen, vilket var viktigt för mig. Jag rekommenderar varmt denna kurs!

Chanaka J
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag är leg. Sjuksköterska, Jag valde att gå på 3 dagars utbildning på Beauty Profession Sweden och är mycket nöjd med dessa 3 givande dagar. Suzanna som höll i kursen var mycket skicklig och besitter väldigt mycket kunskap. Prisvärd injektionsutbildning och dessutom mycket trevligt bemötande. Vill du gå en seriös utbildning med engagerad och kunniga lärare rekommenderar jag starkt Beauty Profession Sweden.

STELLA B
Skrev om Beauty Profession Sweden

Intensiv och givande 3-dagars kurs hos Beauty Profession vilket man kommer att aldrig ångra! En smidig och professional lärare och utövare av sitt yrke. Fascinerande! Salongen rekommenderas för att både bli vakrare ;-) och lära sig tekniken för att bli proffs :-D Stort tack! <3

simon H gillar detta
Diana R
Skrev om Beauty Profession Sweden

Givande tre dagars kurs hos bästa Beauty Profession. En genuine och otroligt duktig lärare som från botten av sitt hjärta lägger all tid och ger dig all info som hon bara kan. Jag fick mycket kunskap och lärdom under dessa dagar och ångrar inte en sekund att jag deltog I kursen :) Det finns ingenting jag skulle vilja ändra! Tusen tack för allt❤️

Heidi H
Skrev om Beauty Profession Sweden

När någon utövar sitt yrke med passion och stolthet så blir det framgång. Suzanna Adamsdotter är ett PROFFS och besitter en kunskap som jag beundrar. Så vill ni gå en seriös utbildning med engagerad och kunnig lärare så välj 3 dagars kursen på Beauty Profession och på köpet får ni möjlighet att jobba med en fantastiskt bra produkt, ZFill är den bästa fillern jag någonsin provat och mina kunder älskar den också.

Muna D
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jättetack för en väldigt givande 3 dagars utbildning. Att man fick ta del av kursmaterial innan kursstart var bra för att kunna läsa på och vara förbered. Ett stort tack till Suzanna Adamsdotter för all givande info och kunskap hon delade med sig.

Nawal A

mycket trevligt bemötande :) 👍

Fakhre K
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag fakhre khorshedi är leg: sjuksköterska. Gick en 3 dagars utbildning på Beauty Profession Sweden och är så nöjd! Suzanna är erfaren och riktig duktig på vad hon gör, hon är otroligt begåvad och jag har sett så många otroligt fina resultat av hennes fillerbehadlingar. Ska på ännu en utbildning i september 😃 rekommenderar värmt beauty profession Sweden😍

Josipa I
Skrev om Beauty Profession Sweden

Tack Bästa Suzanna För professionell konsultation och bemötande samt bästa injektions behandlingen ever . Z fill finns ingen bättre fillers har prövat allt 😉 Beautyprofession rekommenderas varmt .

marlene r
Skrev om Beauty Profession Sweden

..................................................................................................

Lii S
Skrev om Beauty Profession Sweden

Så nöjd med mitt val att utbilda mig till certifierad filler behandlare hos Beauty Profession Sweden! Väldigt professionell utbildning samt väldigt engagerad/ passionerad utbildare med gedigen erfarenhet. Känner mig verkligen väl bemött samt att jag fått ovärderlig kunskap och praktisk erfarenhet under tre dagar! Beauty profession Sweden borde vara allas första val om du ska utbilda dig!

Benan A
Skrev om Beauty Profession Sweden

jag Dr. Benan Ayoub är väldigt nöjd att valt beauty profession för fillerutbildning. På beauty profession möter du en proffsig och oerhört skicklig person, suzanna, där du lär dig så många professionella injektions tekniker. Väldigt rekommenderat👍

Lana A
Skrev om Beauty Profession Sweden

3 grymma dagar med sjukt lärorik utbildning hos bästa Beauty Profession. Jag rekommenderar denna utbildning starkt. Kursledaren Suzanna är en väldigt pedagogisk, ödmjuk, jordnära och helt enkelt en underbar person Tack för allt bästa Suzanna & Frank <3 Mvh, @fillersbylana

Em M
Skrev om Beauty Profession Sweden

Är super glad att jag valde att gå en fillersutbildning hos Suzanna. Hon är super duktig, snäll och professionell. Ni som har intresse att arbeta med fillers behandlingar, rekommenderar jag varmt att välja Suzanna Adamsdotter på Beauty profession Sweden.

Lana M
Skrev om Beauty Profession Sweden

Professionalism på hög nivå! Är så glad att jag valde att gå min fillers kurs hos  Beautyprofession Sweden och hade bästa läraren Suzanna som verkligen gjorde allt för oss !  Funderar du på vart du ska gå utbildningar i estetiska injektioner? Beautyprofession Sweden såklart!!  Så ärliga och professionella! Bästa injektions skolan

Minoo M
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag letade länge efter en bra filler utbildning . Efter mycket efterförskningar hittade Beauty Profession Sweden !! Wow !! Tack Susanna för en gedigen utbildning !! Bra material som skickades redan när jag bokade utbildningen. Det bästa med hennes utbildning var antal deltagare . De andra utbildningar var så opersonliga på olika stora anläggningar och upp till hundra deltagare. Jag mailade och ringde utan svar !!!!??? Men med Susanna kom jag direkt i kontakt . Hon svarade alla mina frågor. Berättade om utbildningen . Bara...

Beauty
Skrev om Beauty Profession Sweden

Gick en 3 dagars utbildning på Beauty Profession Sweden och är så nöjd! Suzanna är erfaren och riktig duktig på vad hon gör. Hon ser till att framhäva det vackra utan att det ser onaturligt ut! Hon ger goda råd om hur man kan lyckas med sin klinik och är även en god mentor efter utbildningen. Rekommenderar varmt!

Tagrid A
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag heter Tagrid jobbar som röntagenskuksöterska och var på filler kurs i Stockholm I 3 dagar och det är en mycket bra kurs som jag rokomenderar mina kollegor. Bra teori och praktik :-) Tack Suzanna, Katarina och Frank

Feras Y
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag har gjort en Fillers kurs hos beauty profession sweden AB och det var väldigt bra kurs. Jag rekommendera alla mina kolleger att göra den. Feras. Syrien tandläkare.

Zaid A
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag var på 3 dagars filler kurs hos Beauty Profession Sweden AB, jag är nöjd och rekommenderar kursen till mina kollegar. Zaid Läkare

Helia
Skrev om Beauty Profession Sweden

Vill rekommendera beautyprofession Sweden. Har gått utbildning i Injektionsteknik hos dem och är mycket nöjd. Suzanna har stor erfarenhet inom sitt arbete och utför jätte fina resultat!

Sinda A
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag utförde fillers behandling för ett antal månader sen hos Suzanna. Hon är obeskrivligt kompitent. Har både ett öga känsla för injektion, jätte mjuk i handen, gott bemötande och behandlingen utfördes i min takt. Dessutom en fantastiskt energi! ÄJag fick verkligen en fantastisk slut resultat. Därför blev jag även intresserad av att ta fillers kurs hos Suzanna Adamsdotter och är super nöjd med kursen, har aldrig sett en person kunna utföra mirakel med få sprutor. Hon kan;) rekommenderar starkt och lovar att ingen av er...

Annie H
Skrev om Beauty Profession Sweden

Otroligt mysig och familjär klinik! Både Suzanna och Frank tar verkligen hand om en, och Suzannas fillersförvandlingar är så proffsigt utförda. Beauty profession Swedens fillersutbildning kan jag varmt rekommendera då man lär sig väldigt mycket under utmärkt handledning, så om någon funderar på att gå utbildning ☆välj denna!☆

Kim H
Skrev om Beauty Profession Sweden

Proffsig och ett gott bemötande. Nyligen avslutat 3 dagars utbildning. Pedagogisk och en mycket bra läromästare. Passade på att göra fillers med väldigt goda resultat. Tack Susanna Kim Hedin

Parviz N
Skrev om Beauty Profession Sweden

Min fru har fått under press flera påträngande fillers med resultat av klumpar i flera ställe i ansikte/ läppar av en icke akademiker medicinsk kunnig kvinna och bara pengar törstigt som tar lagen i sina händer och modigt dumt tar fram sprutor och kastar sig på folkets hälsa och ansikte Kvinnan bör stoppas , hon är varken sjuksköterska eller läkare Hon tar betalt i form av halv kontant !! / halv kort och sedan i princip har kastat ut min fru och skrämde iväg henne Jag och min fru varnar för besök av denna ansvarslösa okunniga pengar torstiga och välkänd aggressiva kvinnan

Cecilia M
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag har gått en tredagars kurs där vi har lärt oss att lägga fillers hos Beauty profession Sweden. Kursen hölls av Zannah Adamsdotter och den var mycket givande och professionellt. Kursen avslutades med en tenta som man fick kämpa ordentligt med. Vi var sex glada tjejer som blev diplomerade. Tack Zannah för en toppenkurs och kan varmt rekommendera den. Med vänlig hälsning, Cissi

Madeleine G
Skrev om Beauty Profession Sweden

Suzanna gör otroliga förvandlingar men som ändå ser naturliga ut, hon har verkligen öga för detaljer och ser vad som kan göras för att få ett estetiskt mer tilltalande ansikte! Jag är legitimerad sjuksköterska i grunden och har gått min fillersutbildning hos Suzanna och det kommer jag aldrig ångra, hon är så klok, godhjärtad och målmedveten ☺️ En riktig förebild!

Emelie G
Skrev om Beauty Profession Sweden

Gick min fillerutbildning hos Suzanna Adamsdotter och jag ångrar inte det en sekund! Suzanna vet vad hon pratar om och hon är ett proffs inom området! utbildningen var väl strukturerad och jag kan inget annat än rekommendera er andra om ni ska utbilda er inom fillers, gå utbildningen hos Suzanna!

Ellinore T
Skrev om Beauty Profession Sweden

Har snyggat till läpparna med zfill 2 gånger och kommer absolut göra det fler gånger! Super nöjd! Suzanna är såå duktig!

Beautybyviki S
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag har gått på injektions utbildning på beautyprofession sweden. Jag rekommenderar varmt !! Susanna Adamsdotter är väldig professionell, kunnig lärare.

FaceWellness  E
Skrev om Beauty Profession Sweden

Kan varmt rekommendera deras fillers utbildningar. Den teoretiska och den praktiska biten ger en mycket god grund att stå på. Dom erbjuder 3 heldagar, mer än någon annan. Det var avgörandet att jag valde just Beauty Profession. Rätt val. Eva-Lotta FaceWellness

Linn W
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jättemysig salong och underbar personal. Resultaten är fantastiska, man går aldrig därifrån missnöjd! Zanna är som klippt för det hon gör, lyhörd, engagerad, lugn och helt otroligt duktig på det hon gör! Varma rekommendationer att boka en tid hos henne! :)

Petra N
Skrev om Beauty Profession Sweden

Suzanna är otroligt professionell & lyssnar på exakt vad jag som kund vill ha för resultat. Hon är en konstnär med fillers och får alltid ett väldigt naturligt resultat. Har gått hos Zuzanne i 4 år nu och har aldrig blivit så nöjd och kännt mig så trygg någonannanstans jag tidigare gått innan jag hittade Beuty Proffession:)

ikbal i
Skrev om Beauty Profession Sweden

Hej !!! Mitt namn är Ikbal Isa och har genomgått 3 dagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare.Jag är såååå glad över att jag har fått träffa en så professionell lärare som Suzanna Adamsdotter, Jag är så nöjd med kursen och allt jag fick lära mig på så kort tid. Har fått lära mig Anatomi , injektionsteknik, Hudens Kärlen mm . En begåvad lärare som lägger sin själ på oss elever . Jag har känt mig sååå välkommen till kliniken. Jag kan med all glädje rekommendera Beautyprofession...

ikbal i gillar detta
Ewa Louise Margaretha J

...................................

Moni A
Skrev om Beauty Profession Sweden

Hej ! Jag har genomgått flerdagars injektionsutbildning hos Beautyprofession med Suzanna Adamsdotter som lärare. Efter veckor av eländigt sökande efter en bra injektionskurs, hittade jag med all glädje Beautyprofession. Innan jag påbörjade kursen, fick jag väldigt mycket och bra information om kursen och dess innehåll. Jag fick svar på mina frågor väldigt fort via både mail och telefon av Frank som jobbar tillsammans med Suzanna. Detta var en av få saker som gjorde att jag fick ett stort förtroende för Beautyprofession....

Anne-Christine H
Skrev om Beauty Profession Sweden

En varm rekommendation till denna salong ,behandlingar görs av Suzanna på ett mycket professionellt sätt .Man får ett starkt förtroende av hennes skicklighet o känsla av det vackert naturliga som hon med sin långa erfarenhet kan skapa . Har gått från denna salong ett flertal gånger och varit mer än nöjd med de behandlingar jag fått ,alltid ett mycket gott o hållbart resultat . Om du letar en bra salong i Stockholm ...välj Beauty Profession Sweden !!!

samira m
Skrev om Beauty Profession Sweden

Vi är alltid supernöjda med dig, kära hjärtat Suzanne! Jag vill ge dig tillbaka du gav mig första gången jag var hos dig...Jo, vi, människor, har alla våra olika drömmar och önskningar i detta liv. Och, i slutändan, allt handlar om att bli bekräftade och accepterade av vår omgivning, vara älskade...Skönheten här spelar inte den sista rollen, om inte det första... Där inne inom oss har vi, oftas, konflikter med sig själv, som påverkar vår yttre...Och, när det kommer en i ditt liv, som du, kära älskade Suzanne, som kan ta...

Arnela M
Skrev om Beauty Profession Sweden

Har vart på kurs hos dem! Underbara människor med stor kärlek till det dem gör! Det sprider glädje och är super duktiga inom filler utbildning! Rekommenderas varmt!! ❤️❤️❤️

Jenny T
Skrev om Beauty Profession Sweden

Gick en utbildning i injektionsteknik med hyalyonsyra på Beauty Profession Sweden och är jättenöjd. Suzanna erbjuder stöd även efter utbildningen och är verkligen jätteduktig på vad hon gör, vilket är det viktigaste för mig. Fick ovärderliga tips och matnyttig information och kände mig mer än välkommen till hennes klinik. Hon är så himla duktig på att göra injektioner så jag brukar rekommendera henne till de personer jag träffar som funderar på att göra fillers. Har själv gått till olika fillerbehandlare under 10 års tid...

Saba A
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag har varit på utbildning i injektionsteknik hos beautyprofession och är supernöjd. Tack Suzanna och Frank för ert professionella bemötande. Suzanna har gedigen kunskap kring Filler behandling och vidareförmedlar Detta på ett pedagogiskt individanpassat sätt. Efter att stått vid hennes sida och sett alla fina resultat har jag även blivit kund hos henne och supernöjd.

Filippa T
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag har varit hos Suzanna och Frank på Beauty Profession 3 gånger nu och fyllt mina läppar varav en gång även näsan. Jag är lika nöjd och glad varje gång jag går därifrån. Man får alltid ett trevligt och varmt bemötande och dom tar hand om en så bra! Suzannas proffsighet gör så att man verkligen känner sig trygg och hon vet verkligen vad hon gör! Resultatet blir alltid naturligt och så snyggt. Dom använder sig utan jättebra bedövningssalvor och kylmaskin så man knappt känner något under behandlingen som dessutom...

Raula E
Skrev om Beauty Profession Sweden

Jag var super nöjd med kursen och suzanna kan jag absolut rekommendera, en professionell och kunnig vacker kvinna som kan sitt jobb inom sin bransch, hon Har ett härligt bemötande med sina kunder och även med mig som elev. Jag lärde mig mycket jag inte hade någon aning om, jag kan gå ut och jobba inom den branschen med kött på benen tack vare henne! Suzanna och Frank är två fantastiska personer som är väldigt hjälpsamma och lyhörda. Produkterna jag fick med mig var helt fantastiska hållbara och gör kunden väldigt nöjd! Jag tackar suzanna och Frank för att jag fick delta i deras utbildning!

Emmi W
Skrev om Beauty Profession Sweden

Kan varmt rekommendera Suzanna både för kunder och för dom som vill gå hennes kurs inom fillers!! Otroligt kompetent med många år i branschen, inspirerande personlighet och arbete och allt utförs högst proffesionellt och arbetet blir alltid lika fantastiskt! Suzanna och Frank är otroligt hjälpsamma och drivna med ett stoet hjärta! Dom hjälpte mig och min vän när vi snabbt behövde en kurs, vi fick komma till Stockholm redan dagen efter. Det är jag evigt tacksam för!