Beirut Café

Beirut Café

Ring 08-21 20 25 www.beirutcafe.se
4.2

Beirut Café är vårt bidrag till Stockholm mångfacetterade krogliv. En libanesisk restaurang av internationell karaktär. Ett ställe där du kan äta, umgås eller bara röka en vattenpipa i all stillhet. Genom åren har vi kommit att bli en träffpunkt.

16 omdömen om Beirut Café

ANNIKA A
Skrev om Beirut Café

Vackra anrika Östermalmshallen, maten ok, servicen ok

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Madeleine W
Skrev om Beirut Café

Bra mat fast till ett högt pris och pinsamt att det tar 10kr i avgift för att hänga in sin jacka

Iris
Skrev om Beirut Café

Stans bästa libanesiska restaurang. Varje gång är det lika gott. Bra jobbat!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Stefan D
Skrev om Beirut Café

Ett av mina stammishak. Synd att man inte får röka vattenpipa längre inomhus..God mat och skön stämning. Vore kul med lite mera magdans, skapar extra orientalisk känsla.

Shabnam G
Skrev om Beirut Café

Bästa libanesiska restaurangen i Stockholm!!! God mat och fin inredning!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Lilian T
Skrev om Beirut Café

Jättegod mat och vacker lokal!

Anna B
Skrev om Beirut Café

Bästa och lyxigaste libanesen i stan!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Nikola T
Skrev om Beirut Café

Jättegod mat och bra stämning! Trevlig och duktig personal! Rekommenderas varmt!!

sargon k
Skrev om Beirut Café

Helt okej mat, snygg miljö, bra service, trevligt och socialt

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Lisa J
Skrev om Beirut Café

Jätte god mat men det börjar bli allt mer för snålt tycker jag...

Christopher A
Skrev om Beirut Café

Maten dög, finns mycket bättre! Det känns dom att det blir sämre och sämre genom åren!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Edit T
Skrev om Beirut Café

Mycket god libanesisk mat i trevlig miljö! Åt någon variant som bestod av småplock, otroligt gott! Tyvärr luktar man ju stekos och vitlök när man kommer hem, men det är det värt!

Annika T
Skrev om Beirut Café

Beirut,än en av Stockholms bästa libanesiska restuaranger.. Snygg inredning, proffsig personal och kan stark rekommendera deras hummous och vinbladsdolmar!! Man blir verkligen super mätt!!

Ronny M gillar detta
Amanda E
Skrev om Beirut Café

Jag hade hört mycket gott om Beirut Café innan vi gick dit. Och oj vilket god mat de hade sen! God och genuin libanesisk meze, och ett plus för att det fanns olika meze-menyer att välja mellan för den som är nybörjare på libanesisk mat. Tuff och annorlunda inredning och trevlig personal. Rekomenderas varmt.

Ronny M gillar detta
Lena C
Skrev om Beirut Café

Att äta libanesiskt har varit min favorit länge, men att inta den här på Beirut Cafe med deras otroligt trevliga service och lite kitchiga inredning som inramning gör upplevelsen perfekt (är för övrigt för den som är intresserad inredd a London W8 på Odengatan). Vi brukar ofta beställa in deras avsmakningsmeny som innehåller det mesta man kan tänkas vilja äta av både vegetariskt, kött och fågel och det med råge. Ingen går härifrån hungrig!

Linda K
Skrev om Beirut Café

Oj vad trevligt jag hade på Beirut Café! Käkade en meze med grill och det var verkligen en fantastisk upplevelse. Trevlig miljö, sköna fåtöljer gott rödvin. Personalen var proffsig. Ser fram mot att gå dit igen!