Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro Montage & Bygg AB

Ring 070-741 19 01 www.bellmansro.se

Går du i tankar att bygga om? Eller kanske bygga nytt? Vi är ett team som jobbar fokuserat och noggrant inom montage och bygg.

21 omdömen om Bellmansro Montage & Bygg AB

Stefan W
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro Renoverade vårt kök och vi är jätte nöjda med resultatet. Ett proffsigt företag med bra bemötande och väl utfört jobb.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Gunilla G
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro har just avslutat ett badrums -och sovrumsbygge i mitt hus. Jag är mycket nöjd med deras arbete som präglas av proffsighet. Därutöver är Bellmans ro gänget lyhörda och lätta att samarbeta med som kund. Nästa gång jag behöver bygghjälp blir det utan tvekan Bellmansro jag frågar Tusen tack till Bellmans ro !

Robert S
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Kanon bra och mycket väl genomfört uppdrag

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Ann-mari C
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

De två byggnadsarbetarna från Bellmansro montage & bygg gjorde ett snabbt och effektivt arbete. De kunde inte ha blivit bättre. Anne-Marie Carnheden STENHAMRA

Bo N
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bra bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderas!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anna-Lena A
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Vi anlitade Bellmansro på rekommendation, de byggde ut vårt hus med 90kvm. Vi är helnöjda med resultatet, de är proffsiga, trevliga killar som kommer med smarta lösningar och väldigt hjälpsamma. Rekommenderas varmt av oss! //Anna-Lena & Nicklas

Johan S
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Vårt hus är en gammal dam, byggt 1867. Här krävs känsla, kunskap och försiktighet. Det var därför vi anlitade företaget. Hade tidigare mycket goda referenser på/om företaget och dess medarbetare. Är personalen dessutom trevlig, höjer det givetvis totalintrycket. vi rekommenderar företaget varmt vidare. Med vänlig hälsning Cajsa & Johan Strömstedt

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Gunnel L
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Vi har varit jättenöjda med Bellmansro Montage och Bygg. Dom har hållit tider som dom lovat och alltid kommit på avtalad tid. Våtr tak som dom lagt ser nu jättefint ut.

Emma W
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Mycket proffsigt företag som vi varmt rekommenderar. Trevliga och kunniga. Tryggt och kundvänligt bemötande genom hela processen från offert till slutfaktura.

Per Anders R
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Jag är väldigt nöjd med arbetet och resultatet.

Fredrik M
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro har med synnerligen gott resultat, i enlighet med estimerat pris samt inom överenskommen tidsperiod planerat och byggt till vårt hus. Mina varmaste rekommendationer!

Robert A
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Utmärkt arbete. Proffsigt utförande.

Thomas F
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Jag har upprepade gånger tagit in offerter från flertalet aktörer och i slutändan valt Bellmansro Montage & Bygg AB, många gånger pga priset och deras proffsiga bemötande likväl som deras stora intresse att alltid lämna en helnöjd kund. För att sammanfatta mina upplevelser med Bellmansro, "Det är inte sista gången dom grabbarna gjort jobb hemma hos mig" Med vänlig hälsning, Tomas Falk , Stenhamra

Peter B
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro hjälpte oss med en större utbyggnad av vår villa. Offert , kontrakt mm sköttes oklanderligt. Arbetet är utföres på ett allt igenom professionellt sätt. Duktiga yrkesmän med väl genomtänkta arbetsmetoder gjorde att arbetet löpte på snabbt och vi informerades kontinuerligt om hur bygget fortskred. Dialogen under bygget var alltid enkel, konstruktiv och trevlig. Bellmansro har även bra samarbetspartners så som plåtslagare, elektriker m.fl. Vi är väldigt nöjda med detta seriösa, hederliga och duktiga företag...

Linda K gillar detta
Fia S
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Har bara bra saker att säga om Bellmansro Montage AB som byggde ut vårt hus, leverar i tid, bra smak, går att kommunicera med utan problem och trevliga.

Janne P
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Mycket bra och tillförlitligt byggföretag som ofta kommer med egna kreativa och snygga förslag på lösningar. Vi har använt Bellmansro vid flera tillfällen och kommer götra det även framöver.

Ylwa B
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Mycket bra service!! Duktiga!!

Thomas W
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Trevligt bemötande. Levde upp till förväntan. Trevlig personal, hög service. Vettig prissättning. Bra totalupplevelse.

Staffan B
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bra! Bra! Bra! Bra! Bra killar som gör ett bra jobb. Anstränger sig för att komma fram till bra lösningar för kunden!

Sven J
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Bemötandet var toppen och företaget levde verkligen upp till våra förväntningar. Stämningen var mycket god. Vi tycker att vi fick mycket för det vi betalade. Mycket prisvärt. Samarbetet och allt kring projektet var perfekt.

Bertil L
Skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB

Min erfarehet av Belmansro är att dom har mycket bra kompetens dom är duktiga och är väldigt bra att ha med att göra, mycket seriösa. Jag skulle anlita dom ingen när jag har behov, har även rekomenderat dom till andra. Bertil logstedt.