Bengt Widahls El AB

Bengt Widahls El AB

Ring 073-650 53 21 www.bengtwidahlsel.se
4.3

Bengt Widahls El är baserat på tron att våra kunders behov är av yttersta betydelse och hela vårt team är beredda att möta just dessa behov. Vi utför rotarbeten, ny-installationer, felsökning och reparation åt privatpersoner i villa och lägenhet. Vi arbetar också mot företag och bostadsrättsföreningar. Jag trivs mycket bra i...

9 omdömen om Bengt Widahls El AB

Alexey T
Skrev om Bengt Widahls El AB

Mycket snabb och personlig service. Bengt har alltid förslag på lösningar även för mer komplexa fall. Och han är också supertrevlig.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Maria grazia M
Skrev om Bengt Widahls El AB

Mycket dyr! Jag fick betala 7200 SEK (inklusive ROT) för ett nytt eluttag. Debiterade 6 timmar arbete som började med at vara borta i 2 timmar "för att köpa material".

Svar från Bengt Widahls El AB

Hej Maria! Först vill jag beklaga mycket att du kände att det blev annan prisbild än du tänkt. Innan rotavdrag kostar det 7200 kr och med rotavdrag betalade du mej ca 5900 kr. jag kostar ca 100–500 kr mindre än en service elektriker inne i Stockholm. Kunde inte göra på nått annat vis tyvärr och beklagar mycket om du tycker annat Maria! Men du fick en ny och väl gjord installation som blev större än det du skrev i texten, som jag ska förklara närmare om här under! Fast du ändrat texten, eftersom du förstod att det du...

Cecilia M
Skrev om Bengt Widahls El AB

Har anlitat Bengt Widahls El vid ett flertal tillfällen till både stora och små projekt. Mycket proffsig, bra bemötande, punktlig och väldigt noggrann. Rekommenderas varmt.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Rolf M
Skrev om Bengt Widahls El AB

Förtroendeingivande och noggrant utfört arbete. Jfr med tidigare erfarenheter är denna positiv.

Anders Z
Skrev om Bengt Widahls El AB

Arbetet gick bra och det blev ett mycket bra resultat. Rekommenderas!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Salah S

Kunskap punktlighet snabbhet Mycket belåten

Ulf S
Skrev om Bengt Widahls El AB

Installation av motorvärmareuttag och framdragning av el till ny utomhuslykta.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Anna Karin J
Skrev om Bengt Widahls El AB

Jag har anlitat Bengt under flera år när jag behöver hjälp med el. Han är mycket seriös och kunnig, håller bra kontakt med mig som kund och svarar när jag frågar något.

Magdalena B
Skrev om Bengt Widahls El AB

Ett bra och mycket serviceinriktat företag Snyggt resultat.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen