Bianco Footwear

Bianco Footwear

Ring 08-792 62 10 www.bianco.com
3.0

The sender is Bianco Footwear, a Danish company with its chain office in Kolding, that has managed to make the company famous nationally as well as internationally by designing and selling shoes.

5 omdömen om Bianco Footwear

Josefin S
Skrev om Bianco Footwear

Jag köpte ett par skor på Bianco för 1000 kr och när jag köpte skorna var tjejen som jobbade i butiken väldigt hjälpsam och trevlig. Efter några dagar var skorna helt trasiga under sulan och mockat hade rullat upp sig längst sidan med skon. Jag gick tillbaka med skorna och det första jag fick höra var att jag kanske inte kan byta dem för att det är typiskt slitage (samma tjej som hade sålt dem till mig). Jag fick komma tillbaka senare och då gick de med på att byta skorna. Eftersom skorna hade gått sönder så snabbt och jag...

Emma K
Skrev om Bianco Footwear

Brukar köpa mycket skor i Bianco i Kista Galleria. Om man jämför de de andra stora kedjorna som ändå ska stå för lite mer kvalité så tycker jag Bianco har betydligt intressantare utbud, vissa kan kännas för mycket "krimskrams" men ofta hittar jag modeller som verkligen är on the spot! Både lågskor och stövlar. Helt ok priser med. Min älskingstövlar hittade jag där för 700kr på rea, mycket trevligt. Många av tjejerna i butiken har varit väligt bra och serviceminded med.

Amanda E
Skrev om Bianco Footwear

Förr köpte jag gärna skor hos Bianco men på sistone tycker jag deras skor har blivit alltför extrema i designen. Jag gillar klassiska skor och de tycker jag de var duktiga på innan, numera är de flesta alldeles för trendiga för min smak. Dock tycker jag att de har bra och prisvärda skor som inte alls är så dyra.

Elina E
Skrev om Bianco Footwear

Har vid ett flertal gånger handlat skor på Bianco och har alltid varit nöjd med det jag köper. Skorna har hållt bra kvalitét och inte varit allt för dyra. Favoriterna är ett par ursnygga gympaskor som jag köpte för 299 kr för 2 år sen, fått många kommentarer för dem när jag är ute :)

victoria c
Skrev om Bianco Footwear

Bianco är ett märke som erjuder en hel del säsongsbetingade skor, inte sällan liknande skokollektioner från dyrare märken. Personligen har jag dock en del dåliga erfarenheter av kvalitén. Ibland motsvarar inte priset kvalitén. Trots detta är många av skorna väldigt iögonfallande.