feedback company

Recos
Ring företaget
Bilab Kungälv

Trollhättevägen 18 442 34 KUNGÄLV

VW - Volkswagen - Audi - Scania. Auktoriserad återförsäljare med fullserviceanläggning i Kungälv, strax norr om Göteborg.

www.bilab.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Bilab Kungälv

Läs vad Recos användare tycker om Bilab Kungälv

• Status: 2
    skrev om Bilab Kungälv:
    jag va med en vän och lämnade in hans audi där för några år sen för att byta huvudbromscylindern, vi lämnade in den med full tank(80 liter) och med stereon fullt fungerande, när vi 2-3 dagar senare hämtade ut den så stod tankmätarn på tom efter att vi testat tanka så kunde vi konstatera att de va inget fel som blivit på mätaren utan soppan va slut. sen när han sätter tillbaka fronten i stereon så låter de piss i framsystemet och är tyst från baslådan han hade, vi kollade upp det och 80 amp säkringen till steget va brännd, efter vi bytt denb kunde vi konstatera att så va även steget, efter vi bytt de så kunde vi konstatera att dom 2 GAS tolvorna va brännda i spolarna vilket alltså betyder att det inte gått sönder pga kortslutning utan spelats så högt att steget har börjat skicka likström och bränns spolarna för att sen ge upp det också, när vi sedan gick in för att konfrontera aseet bakom disken så rånekade han allting, trots att vi va 2 förutom han som äger bilen som även vi kunde intyga att grejerna funkade och de va soppa i den när den lämnades in.. de e klart att hade vi varit 40 år ist för 18 så hade han kanske äns frågad den som meckat med den men oss sket han fullständigt i
  • Status: 1
    skrev om Bilab Kungälv:
    Har bara erfarenhet av Audidelen. Där är de helt inkompetenta o förstår inte vad service minded innebär. Förstår inte hur de får räknas som audiauktoriserade. Så tänk er för noga innan ni anlitar dem.
  • Status: 2
    skrev om Bilab Kungälv:
    Verkstaden är under all kritik..! Lämnade in min bil för en omfattande reparation i samband med en krock nu i höstas och en månad efter "reparationen" gick inte bilen igenom besiktningen på grund utav tvåa på ljuset som ej var inställt... Anledningen till att de ej ställt in ljuset hävdades vara att krocken ej skett rakt framifrån och att därför endast en strålkastare borde ha påverkats. En månad efter att jag uppsökt en annan verkstad för att släcka tvåan på ljuset så dör bilen på grund utav läckande hydralvätska. Detta beror enligt BILAB, inte på dåligt utförd reparation då krocken ifrån början skedde rakt framifrån och därför ej skulle ha satt motorn i rörelse. Olika budskap och frågan är helt enkelt varför de inte vill laga bilen fullständigt ifrån början då bilen var fullt försäkrad!? Riktigt usel service helt enkelt!

Företag nära Bilab Kungälv

Bosses Trafikskola

Industrivägen 3, KUNGÄLV

Läs mer om Bosses Trafikskola

Anders K

Anders K tycker:

"Jag körde en del lektioner hos Bosse och fick alltid bra bemötande. Dessutom försökte dom aldrig få mig att köra fler lektioner än vad jag behövde vil ... "

Lindgren & Karlsson Livs, Ica Nära Skafferiet

Ivar Claessons Gata 34, KUNGÄLV

Läs mer om Lindgren & Karlsson Livs, Ica Nära Skafferiet

Daniel G

Daniel G tycker:

"Skafferiet är en mycket bra liten ica affär i Kungälv. Det är jättebra om man inte ska handla så mycket och inte vill åka till Ica Maxi. Personalen är ... "

Beverly Hills Video AB

Uddevallavägen 14, KUNGÄLV

Läs mer om Beverly Hills Video AB

Mikael P

Mikael P tycker:

"Den Lilla videobutiken med det stora sortiementet på hyr. Även en stor avdelning på köpfilm. Har man inte filmen hemma så fixar man fram den om det gå ... "

Studios Salonger

Nytorget 1, KUNGÄLV

Läs mer om Studios Salonger

Linda O

Linda O tycker:

"Toppentrevlig frisörer! Blir lika nöjd med min frisyr varje gång jag är där. "

Ram-Larsson

Nytorget 1, KUNGÄLV

Läs mer om Ram-Larsson

Åke B

Åke B tycker:

"Snyggt jobb, trevligt bemötande. Rekommenderar varmt. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Bilab Kungälv