BilAirCenter AC Reparationer Bilel

BilAirCenter AC Reparationer Bilel

6 omdömen om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

NIKOLA A
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Nödvändig att byta kupéfläkt konstaterade verkstaden (motståndet bytte jag förra året) Fläkten helt utslagen..Jag passade samtidigt på att göra kamremsbyte (inklusive kompressor rem), byte av bränslefilter och oljefilter samt kupéfiltret. Alla delar förutom kupéfläkten hade jag med mig själv. Verkstaden fyllde på AC:n och bjöd på byte av kompressor remm i samband med verkstadsbesöket. Fast offert för arbetet som jag uppfattade vara konkurrenskraftig.Arbetet genomfördes korrekt och jag är nöjd. Dom förklarade tidsåtgången...

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

KJELL P
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Förutom att vara bra på ac till bil.Bil air kan även mycket om husbil har fått hjälp med kylskåp som inte fungerade. Har även installerat ac/klimatanläggning till bodelen i husbilen. Allt väldigt proffsigt utfört kommer tillbaka när det är dags för service på husbilen. Bra service och en väldigt ren verkstad. Kjell Petersson

Dino M
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Jättebra service och toppen jobb utfört!!!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Daniela S
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Jätte nöjd efter att ha fått plötsligt fel med min bil där dem hjälpte mig snabbt med bra service o trevliga. Rekommenderar varmt då ja fortsatt återkomma dit.

Dino M gillar detta
Mattias  U
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Jag vill verkligen rekommendera den här firman som jag varit i kontakt med när AC:n gick sönder på min bil. 1. De kan verkligen AC, på riktigt. De tillverkar nya rör om det behövs och renoverar kompressorer på detaljnivå. 2. De är mycket noggranna med felsökningen, med att jobbet ska bli bra gjort och att man ska bli nöjd. (Hade jag känt till dem förra gången AC:n gick sönder skulle jag sparat mycket pengar och besvär, för firman jag anlitade den gången gjorde många fel.) 3. De ansträngde sig verkligen för att göra...

Richard S
Skrev om BilAirCenter AC Reparationer Bilel

Fantastiskt snabb och bra service. Dessutom! flera veckor efter att jag lämnat in bilen för att fixa min trasiga AC (som de fixade perfekt) så gick den sönder igen och jag fick åka tillbaka, efter att de kikade på bilen en andra gång tog det hela ärendet på garanti och fyllde även på gas gratis. Schysst och ärligt ! Rekommenderas varmt!